hamulcowy problem
Moderator: Student
hamulcowy problem
witam
od jakiegoś czasu mam problem z hamulcami
mam dwustopniową pompę, uaz hamował zwykle dobrze ale po jakimś czasie pedał zaczął wchodzić coraz głębiej w podłoge a pewnego dnia uciekł prawie cały płyn hamulcowy... nie wiedziałem jakiego dolać więc zalałem DOT-4, odpowietrzyłem i pedał dalej wchodzi w podłogę a żeby mocno zahamować muszę pompować dwa razy... płyn nie ucieka
czy to wina niewłaściwego płynu?
od jakiegoś czasu mam problem z hamulcami
mam dwustopniową pompę, uaz hamował zwykle dobrze ale po jakimś czasie pedał zaczął wchodzić coraz głębiej w podłoge a pewnego dnia uciekł prawie cały płyn hamulcowy... nie wiedziałem jakiego dolać więc zalałem DOT-4, odpowietrzyłem i pedał dalej wchodzi w podłogę a żeby mocno zahamować muszę pompować dwa razy... płyn nie ucieka
czy to wina niewłaściwego płynu?
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Co do płynu to jeśli nikt przed Tobą nie zmienił to powinien być DA1, wali tak, że nos do kieszeni się chowa. Znajdź wyciek, nie może tak sobie zniknąć 150-200 grom płynu. Jeśli na kołach i przewodach nie ma śladu wycieku, sprawdź, czy Ci płyn nie ucieka do serwa. Może pompa puszcza z pierwszej sekcji. Może to też być wina regulacji szczęk hamulcowych a raczej jej brak. W Uazie trzeba bardzo często regulować hamulce, może płyn się "schował" w cylinderkach? Myślę, że jednak zacznij od regulacji szczęk.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
płyn był czarnego koloru i nie śmierdział a był napewno wymienianyBalu-Balu pisze:Co do płynu to jeśli nikt przed Tobą nie zmienił to powinien być DA1, wali tak, że nos do kieszeni się chowa. Znajdź wyciek, nie może tak sobie zniknąć 150-200 grom płynu. Jeśli na kołach i przewodach nie ma śladu wycieku, sprawdź, czy Ci płyn nie ucieka do serwa. Może pompa puszcza z pierwszej sekcji. Może to też być wina regulacji szczęk hamulcowych a raczej jej brak. W Uazie trzeba bardzo często regulować hamulce, może płyn się "schował" w cylinderkach? Myślę, że jednak zacznij od regulacji szczęk.
dzieki za porade, wyreguluje

troche sarkstyczne... nie mam nic przeciwko w koncu nie mozna byc cale zycie powaznymMajkello pisze:Niezłe!chudy1 pisze:ten samochód jak każdy militarny został zaprojektowany żeby lepiej zabijaćRafał D pisze:hamulec nie może działać dopiero za drugim razemmogę sobie wziąźć do podpisu?
make peace not war!
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
no wybacz stary ale czas na trzezwie spojrzenieRafał D pisze:chudy1 pisze:
btw ten samochód jak każdy militarny został zaprojektowany żeby lepiej zabijaćchyba nie pomyślałeś zanim napisałeś...
uaz to nie szpan i laski, to stalowy morderca bez kompromisów
nie jestem pacyfistą ale nie popieram żadnego konfliktu na tej ziemi, uaz to tylko jedno z wielu narzedzi w rękach omamionych władzą burżujów
to że my wykorzystujemy go inaczej nie zminia bestii w baranka bo przeznaczenie miał inne...
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość