Gaźnik 126G od ruskiej V8

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Gaźnik 126G od ruskiej V8

Post autor: Bartmann » sob sie 04, 2007 8:18 pm

Hej mam ten wspaniały gaźnik (od gaz 66) zamontowany na silniku wołga GAZ 24.
Wszystko pięknie gdyby nie to, że jest problem z przyśpieszeniem.
W zakresie od 1000 do 2000 obrotów przy nagłym przygazowaniu silnik się dławi. Potem dostaje pierdolca i wkręca się pięknie.
Wykluczyłem pompkę przyśpieszenia, dolot powietrza, zapłon i takie tam. Pozostają jeszcze te dwa wyjścia (króćce) węży które za radą Kasprola połączyłem (zamknąłem obieg pomiędzy nimi). Może ktoś ma takiego potwora i przerabiał temat?
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » sob sie 04, 2007 8:27 pm

z tego co pamietam to tam sie otwieraja dwie gardziele naaz, moze poprostu sie dlawi,V8 masz wiecej garow i sie to rozdziela jakos a tu odrazu masz pie.donięcie:) na 4 gary:), ale niewiem napewno sie da jakos zrobic:)
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » sob sie 04, 2007 9:15 pm

senx doctorre...ale twoje "amerykańskie" serce żadnej ameryki nie odkryło. Zastanawia mnie czy to te króćce mają cos do rzeczy...czy może dysze za duże. Bo dwie przepustnice żaden problem tak sobie myślę...no nic liczę, że ktoś kiedyś się zetknął z problemem. A tak czy siak poproszę o schemat układu zasilania Gaza 66 jakby ktoś miał :lol:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Post autor: BROWAR_PL » śr sie 08, 2007 9:20 am

Mnie sie zdaje że pompka przyspieszacza zadaje ci tyle paliwa ze poprostu zalewa silnik, jezeli przy powolnym wciskaniu gazu jest wszystko ok to może być albo źle ustawione podciśnienie albo właśnie pompa przyśpieszacza wlewa do gaznika za duzo paliwa na raz

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr sie 08, 2007 9:26 am

Zakładając, że masz rację. Pozostaje pytanie jak to zmodyfikować. W sensie czy się da? I czy zwiekszenie ilości powietrza coś da?
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw sie 09, 2007 7:34 am

jak zrobisz turbione do uaza to niebedziesz musial zmniejszac dawki paliwa :)21
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » czw sie 09, 2007 8:09 am

Ciekawy koncept...jakies inne pomysły ?? :lol:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Post autor: BROWAR_PL » czw sie 09, 2007 12:17 pm

jedyne co mi przychodzi na myśl to zmiejszenie poziomu paliwa w komorze pływakowej, ewentualnie spróbować wyrególować pompe przyśpieszacza jak się da, albo zmnienić gaznik :lol: najlepiej z auta o podobnej pojemności albo poprostu wciskać powoli pedał gazu ;] a z podciśnieniem próbowałeś coś robić?

Awatar użytkownika
Darek...
Posty: 2018
Rejestracja: wt sie 30, 2005 1:56 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Darek... » czw sie 09, 2007 12:43 pm

powoli wciskać pedał gazu :roll: to nie Bartmann :lol: :D :lol:
Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość