Przeguby - nowy-stary typ

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Przeguby - nowy-stary typ

Post autor: stef » wt sie 07, 2007 7:13 am

Witam.
W czy możecie mi wyjaśnić czym różnią się przeguby starego i nowego typu. Czy warto kupować już nowego typu?? i czy zamontuję to w miejsce starych przegubów??
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » wt sie 07, 2007 9:09 am

nowe sa bardzo podobne do tych co sa w sam osobowych,czy w terenowkach samuraj/patrol w czaszy znajduje sie przegub z kulkami :)2, ale jak z wytrzymaloscia i solidnoscia rosyjskiej konstrukcji to niewiem
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: castrol22 » wt sie 07, 2007 8:36 pm

polecam przeguby nowego typu sa duzo bardziej wytrzymale niz stare a roznica w cenie nie jest porazajaca! Caly sezon RMPST 2006 przejezdzilem na tych przegubach i po sezonie zero luzow badz sladow wyrobienia a auto dostawalo naprawde mocno w dupe.
i w pizd......

pioterok
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: wt maja 04, 2004 8:35 am
Lokalizacja: warszawa-ciechanów

Post autor: pioterok » śr sie 08, 2007 10:47 pm

czy te "nowe" przeguby to są te z kulkami czy takie bardziej łaskie? tu http://www.allegro.pl/item219991009_uaz ... y_typ.html sprzedawca pisze że te płaskie są nowego typu, ale wydaje mi się że kiedyś widziałem odwrotny opis.

PiotreK

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » czw sie 09, 2007 7:54 am

sa juz na rynku jeszcze nowsze pólosie takie jak w autach osobowych sa duzo drozsze ale robia (podobno) :lol: :lol: te z jedna kulą jezeli sa dobrze zamontowane tez długo wytrzymuja
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
robert parol
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: śr cze 20, 2007 12:25 pm
Lokalizacja: JAKTORÓW k/WARSZAWY

Post autor: robert parol » czw sie 09, 2007 11:05 am

castrol22 pisze:polecam przeguby nowego typu sa duzo bardziej wytrzymale niz stare a roznica w cenie nie jest porazajaca! Caly sezon RMPST 2006 przejezdzilem na tych przegubach i po sezonie zero luzow badz sladow wyrobienia a auto dostawalo naprawde mocno w dupe.


witam ja operuje czesciami do uaza nowy przegub mam w cenie 240 zł na alegro stary jest po 260zł. Wrazie potrzeby dzwoncie albo piszcie
GG ;6486990 tel.504193117 skype;monirobek Jaktorów

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » czw wrz 20, 2007 9:23 pm

witam ponownie. Mam juz w domu przeguby - nowy typ .
I pytano - na co zworcic uwage przy ich zakladaniu. Czy jest cos co powinieniem wiedziec, czy zaklada sie je tak samo jak przeguby starego typu??
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pt wrz 21, 2007 9:25 am

stef pisze:witam ponownie. Mam juz w domu przeguby - nowy typ .
I pytano - na co zworcic uwage przy ich zakladaniu. Czy jest cos co powinieniem wiedziec, czy zaklada sie je tak samo jak przeguby starego typu??
http://www.allegro.pl/tem219991009_uaz_ ... y_typ.html

Takie czy inne.
Sam jestem ciekaw jak to robi??

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Post autor: Piter69A » pt wrz 21, 2007 12:19 pm

Przeguby występują w trzech typach:
1- najpopularniejszy z 5 kulami-Bendix-Weiss
2- stosowany w innych terenówkach z koszem i 6 kulkami - Rzepa
3- nie często stosowany (np. Syrena) z Płytkami -tzw."kamieniami"- Tracta

Najlepszy raczej będzie nr 2 :)2
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pt wrz 21, 2007 2:46 pm

W takim razie co powiecie o tej konstrukcji??
Obrazek
Obrazek
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » pt wrz 21, 2007 10:04 pm

Niech Cię ręka boska broni przed ich zakupem!!!!!!!

To gówno jakiego już dawno nie widziałem!!!! Nowiuteńkie założyłem i pojechałem na Łask! Po godzinie jeżdzenia-jeb- półoś poszła! Niby normalne, ale... OBIE zgięte w chińskie zero oraz skręcone w osi!! Wielowpust tak się skręcił, że nie można było półosi wyjąć z dyfra!!!

Jesli ci to "rusek" polecił to czym prędzej nasmaruj je towotem i ... wsadż mu je w dupę!!!

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » sob wrz 22, 2007 8:51 pm

Igor K pisze:Niech Cię ręka boska broni przed ich zakupem!!!!!!!

To gówno jakiego już dawno nie widziałem!!!! Nowiuteńkie założyłem i pojechałem na Łask! Po godzinie jeżdzenia-jeb- półoś poszła! Niby normalne, ale... OBIE zgięte w chińskie zero oraz skręcone w osi!! Wielowpust tak się skręcił, że nie można było półosi wyjąć z dyfra!!!

Jesli ci to "rusek" polecił to czym prędzej nasmaruj je towotem i ... wsadż mu je w dupę!!!
Cholerka wlasnie je kupile na allegro, mam je w domu ale jeszcze nie oplacone.
A jaki masz silnik?? czy jest to orginal uaza??Moze to bylo przyczyna ukrecenia polosi??
Bo przyznam ze konstrukcja wyglada bardzo ciekawie i jest prostrza i wydaje sie wytrzymalsza od zwyklych kulowych...
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » sob wrz 22, 2007 9:19 pm

Pod maską mam Wołgę! Nic nie motane! Owszem, jeżdzę dość ofensywnie, ale inne półosie wytrzymywały takie katowanie przez 1,5 roku a nie przez 1,5 godziny!!!

Też myślałem-prosta konstrukcja, "mięsa" duzo itp Ale uwierz mi- wykonali je z gównolitu!

Oddaj je czym prędzej i postaw mi browara za uratowanie Ci kilku stów! :)21

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » sob wrz 22, 2007 9:40 pm

W takim razie co polecasz??

1,5 roku... to naprawde dosc ofensywnie jezdzisz... moje polosie i przguby byly od 79 roku, ja sam jezdzilem na nich od 2000 roku...a od 5 lat dawaly glosy w postaci stukow... a u ciebie 1,5 roku... niezle...
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » sob wrz 22, 2007 10:42 pm

Mhmmm... jazda jeżdzie nie równa! Poprostu w REMPST-ach wykorzystujesz samochód w 150% jego mozliwości! Daaaawno temu gdy startowałem w Wertepach, Rykach itp to wystarczały mi na 8 sezonów! :roll:


To co @Castrol22

Piter69A nazywa to Rzepa!

Amen!

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » sob wrz 22, 2007 10:48 pm

OK. Dzieki za pomoc.. w takim razi eodsylam te przeguy i szukam gdzies starego typu - przynajmniej wiem ze sa psrawdzoen i robia...
Dzieki za pomoc...
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » ndz wrz 23, 2007 12:32 pm

Chociaz na uazbuka wyczytalem ze gosciu ma wlozone i od 5 lat na nich jedzi i jest bardzo zadowolony....
juz sam nie wiem co myslec, wkoncu w REMPST-ach startowac nie bede, silnik mam uaza, stary i nie zanosi sie zeby cos sie zmienilo...
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » ndz wrz 23, 2007 12:38 pm

Forum ma to do siebie, że ilu forumowiczów tyle opinii.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz wrz 23, 2007 1:10 pm

stef pisze:Chociaz na uazbuka wyczytalem ze gosciu ma wlozone i od 5 lat na nich jedzi i jest bardzo zadowolony....
juz sam nie wiem co myslec, wkoncu w REMPST-ach startowac nie bede, silnik mam uaza, stary i nie zanosi sie zeby cos sie zmienilo...
skoro tak uważasz to po co pytasz i zamieszanie robisz...
co do tego czegoś na zdjęciu - zgadzam się z igorem - czyli zalej mlekiem i kotu daj
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » ndz wrz 23, 2007 9:33 pm

Żeby to jakoś Ci zobrazować... mhmmm... półoski po użuciu wyglądały jakby były wykonane z ołowiu! Może ktos kiedyś trafił na lepszą serię albo jezdził uazem tylko na ryby? To wtedy może posłużą chwilkę!

Nie szukaj starego typu, szukaj nowego! Mają wiekszą liczbę (NIE 5 jak w starym typie) mniejszych kulek a to wszystko w trzymającym je koszu! Niestety nie mam zdjęć bo bym Ci pokazał różnice!

Ps. To co z tym browarem? :)21 :)21

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn wrz 24, 2007 6:37 pm

czy te nowego typu półosie też trzeba oddawać do "dotarcia" ??
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn wrz 24, 2007 6:53 pm

nie stwierdzono
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pn wrz 24, 2007 7:44 pm

W takim razzie jeszcze inne pytanie -
Jak dociskac przeguby sworzniami?? Jak mocno?? Czy tylko tak by zlikwidowac drgania??
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn wrz 24, 2007 10:22 pm

przegubów nie dociska się sworzniami :roll:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pn wrz 24, 2007 11:08 pm

gri74 pisze:przegubów nie dociska się sworzniami :roll:
A czym??
Chodzi mi o reglacje luzow poprzez sworznie... moze zle sie wyrazilem... Panie Mądraliński :oops:

A więc odpowiecie mi na pytanie, czy jak zwykle się będziecie mądrzyć bo tak naprawdę to do końca nie znacie odpowiedzi??
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości