Uszczelniacz na wale-czy można naprawić wyciągając skrzynie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Dziedzic Pruski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 02, 2007 6:08 pm
Lokalizacja: Warszawa, Suwalszczyzna

Uszczelniacz na wale-czy można naprawić wyciągając skrzynie

Post autor: Dziedzic Pruski » czw sie 16, 2007 4:04 pm

No więc kupiłem UAZa (1990), wyglądało że wszystko ok, blacha ładna, trochę drobiazgów do dokręcenia. Radość trwała krótko - nie trzyma uszczelniacz na wale i leje sią w czasie jazdy między skrznią a silnikiem jak ze świniaka.

Prośba o info czy da się tam dostać od strony skrzyni, czy też muszę zrzucać cały silnik (od góry czy do dołu).

Macie może jakieś namiary na kogoś w Wwie (lub gdzie po drodze do Suwałk) kto by sie podjął to zrobić?

Jacek

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Re: Uszczelniacz na wale-czy można naprawić wyciągając skrzy

Post autor: benes » czw sie 16, 2007 4:25 pm

Dziedzic Pruski pisze:No więc kupiłem UAZa (1990), wyglądało że wszystko ok, blacha ładna, trochę drobiazgów do dokręcenia. Radość trwała krótko - nie trzyma uszczelniacz na wale i leje sią w czasie jazdy między skrznią a silnikiem jak ze świniaka.

Prośba o info czy da się tam dostać od strony skrzyni, czy też muszę zrzucać cały silnik (od góry czy do dołu).

Macie może jakieś namiary na kogoś w Wwie (lub gdzie po drodze do Suwałk) kto by sie podjął to zrobić?

Jacek
Do wymiany sznur łojowy
Podobno "specjaliści" robią to bez wyjmowania silnika aby to zrobić bez zdejmowania silnika musisz zrzucić skrzynie i reduktor odkręcić koło zamachowe a aby je zdjać to musisz zdjąć kielich łączący skrzynię-silnik
Wyjmuj silnik zrzuć miskę i musisz też poluzować wał korbowy na mostkach inaczej się nie da aby zrobić to porządnie.

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » pt sie 17, 2007 9:29 am

Faktem jest że trzeba zdjąć skrzynię biegów i całe sprzęło łącznie z kołem jednak da się to zrobić bez wyciągania i rozbierania silnika. Oczywiście trzeba zdjąć miskę olejową i panewkę podpierającą koniec wału.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość