nowy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

nowy

Post autor: konrad1983nr1 » sob wrz 08, 2007 12:13 pm

Witam
niedawno zakupiłem UAZa 469, rocznik 1980 :P autko ma silnik od Żuka, z gazem, wszystko pieknie cacy, ALE: cos niedomaga w przednim zawieszeniu-układzie kierowniczym= na czarnym, po wjezdzie w jakąś dziure, przy prędkości powyżej 60km/h kierownica wpada w takie drgania ze z trudem idzie ja utrzymać w rekach, no i plaby w zebach :wink: . co może byc przyczyna?? niesprawne amortyzatory?? z jednego zauważyłem "przecieki", kolejna sprawa tyczy sie sprzegiełek w przedch kołach: czy każdy "to" ma?? jak sie to obsługuje? trzecia sprawa dotyczy dyferencjału, na forum zauważyłem post o włączaniu "tego" czemu to słuzy, jak i kiedy sie włacza? z góry dziękuje za odpowiedzi i cierpliwość, niektóre pytania mogą się wydać głupie ale dla mnie poczatkującego te informacje wiele wytłumacza

pozdrawiam Konrad

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » sob wrz 08, 2007 1:17 pm

na początek witam :)2 :)2
pozdrawiam i miłej zabawy :roll:
czytaj bardzo uważnie forum tu jest wszystko :wink:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » sob wrz 08, 2007 7:35 pm

no, to witamy w klubie wiecznych napraw :lol:
Proponuję sobie ściągniąć instrukcję obsługi jako lekturę na jesienne wieczory.

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » sob wrz 08, 2007 8:12 pm

owszem, niektore pytania wydaja sie glupie, sciagnij instrukcje albo uzyj funkcji szukaj, tu wszystko jest :) na temat sprzegielek i uzywania wajch

a ja mam pytanie, taki silnik z zuka to dobry jest? ekonomiczny? zwawy? ;)

Awatar użytkownika
Szupryk46
 
 
Posty: 3879
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Szupryk46 » sob wrz 08, 2007 8:30 pm

Cześć :wink:
Super Patrol Super :)21
Blue Jimny 1.3 :)21

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob wrz 08, 2007 10:26 pm

sprawdz cisnienie w kolach , przestanie szarpac :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » sob wrz 08, 2007 11:25 pm

:o
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob wrz 08, 2007 11:29 pm

gri74 pisze::o
co cie tak dziwi ??
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » ndz wrz 09, 2007 12:37 am

chiquito83 pisze:owszem, niektore pytania wydaja sie glupie, sciagnij instrukcje albo uzyj funkcji szukaj, tu wszystko jest :) na temat sprzegielek i uzywania wajch

a ja mam pytanie, taki silnik z zuka to dobry jest? ekonomiczny? zwawy? ;)

Użyj funkcji "szukaj" :)21




żwawy? Ten silnik to muł i krowa pitna. Chyba lepszy uazowski. :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
zbyhol
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: pn lis 20, 2006 7:00 pm
Lokalizacja: PRZASNYSZ

Post autor: zbyhol » ndz wrz 09, 2007 8:17 am

uazowski bez porównania lepszy

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » ndz wrz 09, 2007 12:57 pm

zbyhol pisze:uazowski bez porównania lepszy



Lepszy w czym? Pytam tak z ciekawości bo mam silniczek żuka przygotowany na czarną godzinę w razie awarii oryginała i się zastanawiam czy nie lepiej oddać go na złom.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » ndz wrz 09, 2007 1:36 pm

silnik z zuka na trasie pali 15 gazu, w terenie okolo 30, przy jezdzie mieszanej teren-trasa pali okolo 20 litrow gazu, prosta konstrukcja, czesci tanie i latwo dostepne. Na trasie poleci 90km/h, a na gazie jest slabszy.A ile pali orginalny 2,5 litr?? Instrukcje juz od dawna mam i jakos nie bylem przekonany do zakupu uaza po jej lektorze, co krok smaruj, czysc, reguluj luz, co 2000, 4000, 5000 kilometrow :o
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » ndz wrz 09, 2007 1:49 pm

no to o sprzegielkach chyba masz w instrukcji ;)

a co do dyfra to

http://auto.howstuffworks.com/differential.htm

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » ndz wrz 09, 2007 3:29 pm

no o tych sprzegielkach to jest ale nie za wiele w instrukcji :x , nic tez nie znalazlem o prawidlowym cisnieniu w kołach :(
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » ndz wrz 09, 2007 6:37 pm

konrad1983nr1 pisze:no o tych sprzegielkach to jest ale nie za wiele w instrukcji :x , nic tez nie znalazlem o prawidlowym cisnieniu w kołach :(
Mam dwie intrukcje o obie zaczynają się od danych regulacyjnych, pojemnościowych itp. Między innymi ciśnienie opon. Poczytaj dokładnie...

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » sob wrz 15, 2007 7:15 pm

gosc
PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 10:26 pm Temat postu:
sprawdz cisnienie w kolach , przestanie szarpac
i faktycznie, przestało szarpać :P a już były rady: wymień końcówki drążków, amortyzatory, zwrotnice itd, itp. :-)
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob wrz 15, 2007 8:33 pm

spoko :)2 praktyk a nie teoretyk , uazem jezdzilem przez 10 lat
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości