uazowołga
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:31 pm
- Lokalizacja: hrubieszow
uazowołga
w 10 numerze magazynu 4x4 jest super artykuł o przeróbce silnika uaza na tzw. uazowołgę.
- wladimir.r
- Posty: 386
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:31 pm
- Lokalizacja: hrubieszow
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Temat przedstawiony został przez Pana Zbyszek z Sulejówka. Podsumowując artykuł: jak ktoś ma za dużo kasy do wyrzucenia w błoto robi uazowołgę. Rady pewnie są badzo dobre, ale zakres prac i koszt - duże.Kielon pisze:oups, przepraszam.. a to w takim razie duzo cennej wiedzy bym sie nie spodziewal... moze ktos temat omówi? bo ja tego tytułu nie kupujęjac.uaz pisze:Mowa jest o magazynie Off Road. Coś koledzy kłopoty mają z koncentracją.
Moim zdaniem lepiej wstawić inny silnik.
Ostatnio zmieniony śr paź 10, 2007 11:05 am przez jac.uaz, łącznie zmieniany 1 raz.
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B
UAZ 469 B
UAZowo³ga jest dla tych co chc± miec UAZyjac.uaz pisze:Temat przedstawiony zosta³ przez Pana Zbyszek z Sulejówka. Podsumowuj±c artykó³: jak kto¶ ma za du¿o kasy do wyrzucenia w b³oto robi uazowo³gê. Rady pewnie s± badzo dobre, ale zakres prac i koszt - du¿e.Kielon pisze:oups, przepraszam.. a to w takim razie duzo cennej wiedzy bym sie nie spodziewal... moze ktos temat omówi? bo ja tego tytu³u nie kupujêjac.uaz pisze:Mowa jest o magazynie Off Road. Co¶ koledzy k³opoty maj± z koncentracj±.
Moim zdaniem lepiej wstawiæ inny silnik.
a inne silniki, inne mosty itd s± tylko dla tych co chcieli by miec uazy ale ich na nie nie stac lub s± na nie za s³abi i udaj± ¿e je maj± pod ukryciem obudowy.
Ja w pe³ni tego ¶wiadom jak za³o¿e teraz andoriê to w gara¿u bêdzie czeka³ na mnie i tak orginalny silniczek po remoncie i dotarty , bedzie czekal na lepsze czasy dla mnie lub na benzyne po 1z³

Tak jak s± teraz takie podróbki maruru, niby podobne a tak naprawdê z plastiku

UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu 

Co do zmiany silnika to uważam że uaz z innym silnikiem nadal jest uazem. A artykuł otworzył mi oczy na zakres pracy i kasy którą trzeba włożyć w ten silnik. Czy UAZ z andorią już jie jest uazem. Nie przesadzajmy. Chyba że ktoś ma zabytek i w 100% mamieć orginał. To owszem niech się przy nim trzyma. W ten sposób każda przeróbka robi z UAZa niewiadomo co. Nie przesadzajmy
.

GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B
UAZ 469 B
Powiem krótko- uaz z innym silnikiem jest zawsze troche bez sensu bo:
ruski motor jest lekki, uazowolga jest mocna w sam raz
kazdy inny motor powoduje ze ciezki przod psuje wywazenie i pogarsza mocno zdolnosc podjechania na stroma przeszkode, np wyjazd z koryta rzeki- nie kwestionuje oczywiscie zalet znacznie wiekszej mocy
tyle ze
co komu z mocnego motoru, jesli ma niesynchronizowana skrzynie i nie moze jezdzic super dynamicznie? a jesli zmieni skrzynie i jezdzi super dynamicznie to zaraz skonczy mosty, zwlaszcza ze zaraz chce minimum 33cale. mozna zmienic tez mosty ale w tym ukladzie- lepiej zaczac od patrola... no i ile to wazy? uaz robi w terenie bo jest stosunkowo do gabarytów lekki(1570?) i dobrze wywazony- po co to psuc?
rozumiem tylko kompromis- diesel, bo paliwo. czlowiek godzi sie na pewne minusy i tyle.
co do kosztow- robie ludziom remonty silnikow od lat, sa tacy ktorzy zostawiaja 3kpln za uaza i sa zadowoleni. dziwne? nie dla mnie.
ruski motor jest lekki, uazowolga jest mocna w sam raz
kazdy inny motor powoduje ze ciezki przod psuje wywazenie i pogarsza mocno zdolnosc podjechania na stroma przeszkode, np wyjazd z koryta rzeki- nie kwestionuje oczywiscie zalet znacznie wiekszej mocy
tyle ze
co komu z mocnego motoru, jesli ma niesynchronizowana skrzynie i nie moze jezdzic super dynamicznie? a jesli zmieni skrzynie i jezdzi super dynamicznie to zaraz skonczy mosty, zwlaszcza ze zaraz chce minimum 33cale. mozna zmienic tez mosty ale w tym ukladzie- lepiej zaczac od patrola... no i ile to wazy? uaz robi w terenie bo jest stosunkowo do gabarytów lekki(1570?) i dobrze wywazony- po co to psuc?
rozumiem tylko kompromis- diesel, bo paliwo. czlowiek godzi sie na pewne minusy i tyle.
co do kosztow- robie ludziom remonty silnikow od lat, sa tacy ktorzy zostawiaja 3kpln za uaza i sa zadowoleni. dziwne? nie dla mnie.
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
- UAZ Adventure
- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Ja mam troszeczkę inne zdanie na temat zmiany silnika, a co do skrzyni to jak montować nowy motor to tylko z oryginalną skrzynią.Kielon pisze:Powiem krótko- uaz z innym silnikiem jest zawsze troche bez sensu bo:
ruski motor jest lekki, uazowolga jest mocna w sam raz
kazdy inny motor powoduje ze ciezki przod psuje wywazenie i pogarsza mocno zdolnosc podjechania na stroma przeszkode, np wyjazd z koryta rzeki- nie kwestionuje oczywiscie zalet znacznie wiekszej mocy
tyle ze
co komu z mocnego motoru, jesli ma niesynchronizowana skrzynie i nie moze jezdzic super dynamicznie? a jesli zmieni skrzynie i jezdzi super dynamicznie to zaraz skonczy mosty, zwlaszcza ze zaraz chce minimum 33cale. mozna zmienic tez mosty ale w tym ukladzie- lepiej zaczac od patrola... no i ile to wazy? uaz robi w terenie bo jest stosunkowo do gabarytów lekki(1570?) i dobrze wywazony- po co to psuc?
rozumiem tylko kompromis- diesel, bo paliwo. czlowiek godzi sie na pewne minusy i tyle.
co do kosztow- robie ludziom remonty silnikow od lat, sa tacy ktorzy zostawiaja 3kpln za uaza i sa zadowoleni. dziwne? nie dla mnie.
Z forumowiczów to Władek ma taką a ja będę zakładał ale to jeszcze żadkość w syfach a ludzie nie inwestująKielon pisze:No dobra ale nie widze ich za bardzo u ludzi w syfach, nawiasem mowiac daj mi namiar na taka na pw- by sie przydalaklucz13 pisze:Od dłuższego czasu wszystkie skrzynki są pełne synchro

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
a no ma tylko nawet po wymianie łożysk igiełkowych nadal się klinowała, wałek główny jest do wymiany bo jest zajechany. Leży i czeka na lepsze czasy tylko jak pomyślę o jej rozkładaniu to aż mnie trzęsie brrr...Przemekslaw pisze:sa dwie.. Benes jeszcze chyba taką ma
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość