schemat układu zasilania 2.9efi scorpio

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

schemat układu zasilania 2.9efi scorpio

Post autor: wofka » sob paź 13, 2007 6:22 pm

witam
poszukuje schematu układu zasilania paliwem scorpio 2.9 efi 12v
z góry dzieki za pomoc
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » sob paź 13, 2007 8:19 pm

www.capri.pl tam szukaj ja tam znalazlem ale juz nie pamietam linku a drugi raz szukac mi sie nie chce. A z czym masz problem??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » sob paź 13, 2007 8:32 pm

nieiwem czy to problem :wink:
poprostu nie chce czegoś źle popodłączać
znalazłem wreszcie troszke czasu na grzebanie w uaziku i chce bardzo w tym tygodniu odpalić :roll:
do sukcesu brakuje mi podłączenia elektryki (mam schemat i jakieś pojęcie)i doprowadzenia i podłączenia paliwa a z tym już gorzej
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » ndz paź 14, 2007 8:08 am

Masz oryginalną wiązkę z dwoma przekaźnikami( systemowy i od pompy paliwa)?jedna czy dwie sondy? Bo jak tak to potrzeba ci zasilić tylko plusem dwa przewody w wiązki i znaleźć zasilanie pompy paliwa.
Ja schematy ściągłem z www.capri.pl i wiązkę kabelek po kabelku rozgryzałem ze dwie godziny.
Odpalił bez problemu

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz paź 14, 2007 8:13 am

dwie sondy
ale z elektryką nie mam problemu
chodzi mi o schemat układu ZASILANIA PALIWEM :roll:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » ndz paź 14, 2007 8:36 am

w scorpio jest tak:
pompa paliwowa zalana cały czas- zewnętrzna pod zbiornikiem
filtr
przewód zasilający paliwem na zasilanie wtrysków
powrót do zbiornika
Jaki schemat?
(w elektryce jeszcze sterownik pompy paliwa, ale nie wpięty w przewody paliwowe i wyłącznik uderzeniowy który należy wywalić z układu)
napisz czego nie wiesz jak podłączyć.

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz paź 14, 2007 8:48 am

który przewód to wejście który powrót i gdzie wyłącznik uderzeniowy
dlatego pytam o schemat
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » ndz paź 14, 2007 9:20 am

wyłącznik uderzeniowy wywal i przewód zamiast na niego, daj na pompę.
zasilanie i powrót opisze ci po południu, jak zerknę na silnik.
Silnik odpalałem z kanistra.

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz paź 14, 2007 10:02 am

ok czekam na info i jesli mozez foty
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz paź 14, 2007 10:58 am

Zasilanie wchodzi tak bardziej z przodu i wchodzi jakby pod kolektor ssacy a powrot jest tez z lewej tylko nizej i bardziej z tylu. Jezeli chodzi o zasilanie pomby ta zalacza je żółty przekaźnik a gruby czerwono czarny przewód t jest plus który ma iść do pomby i na nim oryginalnie jest ten uderzeniowy wylacznik. Ja go nie mam. Mam poprowadzony gruby czerwono czarny do samej pompy żółte gniazdo a brazowy z pomby czyli chyba czarne gniazdo w pompie poprowadzilem poprostu do masy.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz paź 14, 2007 11:02 am

dzieki za pomocmusze podejść do auta i zerknąc
moze wysle ci kilka fotek to wtedy dokładnie zobaczysz dlaczego mam problem
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz paź 14, 2007 11:35 am

Daj fotki to ci powiem co i jak.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz paź 14, 2007 11:39 am

za godzinke wysle zdjecia teraz jestem w pracy
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Michał(student)
 
 
Posty: 135
Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
Lokalizacja: Klimontów
Kontaktowanie:

Post autor: Michał(student) » ndz paź 14, 2007 11:50 am

wofka pisze:za godzinke wysle zdjecia teraz jestem w pracy
............................. yyyyy KSIĄDZ????????

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz paź 14, 2007 11:55 am

prawie) :)2 :lol:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz paź 14, 2007 1:14 pm

wysłałem foty
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz paź 14, 2007 2:42 pm

Wez mi na zdjeciu pokaz dokladnie o co chodzi bo u mnie to troche inaczej wyglada mam 2,8 ale cos mi sie wydaje ze ty chyba nie powrot znalazles.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » ndz paź 14, 2007 8:58 pm

tych przewodów nie pomylisz bo zasilanie idzie na szynę bezpośrednio, a powrót wychodzi z takiej malej baryłki, która nawiasem mówiąc jest regulatorem ciśnienia :D ten silnik jest prosty jak cep.
Co do wiązki- jest takie złącze na wysokości tyłu kolektora, wszystkie kable tamtedy przechodzą na osprzęt- wytnij to, a kable polutuj, zawsze coś tam sie traci i sa różne jaja :wink:
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz paź 14, 2007 9:18 pm

sprawa przewodw paliwa jest juz dla mnie jasna
poradze sobie również z wyeliminowaniem tej wiązki o której pisałes
mam jeszcze tylko jedno pytanie dotyczące tej baryłki z której wychodzi przewód powrotu paliwa.jest tam tez taki cienki przewodzik gumowy który zawija w strone popmy wspomagania ,po drodze jest podłączony do kolektora ssącego ale dalej juz nigdzie.do czego to ma bys podłączone?
Dziękuje Kielon za pomoc
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » ndz paź 14, 2007 9:27 pm

jest to wyjście do MAP Sensor-a albo jeżeli piszesz , że to idzie do pompy (lub okolicy pompy) wspomagania to może to być rurka do pochłaniacza par paliwa
Map sensor to takie urządzonko wielkości paczki "fajek"

wysłałbym Ci foty ale mam kiepski interenet z komórki i wysłanie zdjęcia zabiłoby ją :)21
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz paź 14, 2007 9:32 pm

to idzie w okolice pompy po drodze podłączone do kolektora ssąceg
cienki gumowy wężyk średnicy moze 8mm
a wracając do tej "paczki fajek" to ja tego czegoś nie mam
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » pn paź 15, 2007 5:45 am

Jest tak jak mowi Piotr, w scorpio w okolicy pompy wspomagania ponizej jest zaworek, taki maly walec z wtyczką na dwa kable, od pochlaniacza par paliwa. Wyrzucamy, a przewody z wiązki wyciagamy :D . Jesli mnie pamięć nie myli map sensor ma osobny wężyk bez rozgałęzień prosto z kolektora, zresztą nieistotne, ważne żeby miał podciśnienie podłączone i szczelne. Warto nad tą wiązką usiąść i ją uprościć, bardzo dużo kabla da się przy tym silniku wywalić :)2
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn paź 15, 2007 8:48 am

pochłaniacz par zlokalizowany i wyeliminuje go bez problemu :)2
nie mam tego urządzenia zwanego MAP sensorem do którego(tak zrozumiałem ) ma być podłaczony ten wężyk o który pytałem
dziekuje
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn paź 15, 2007 8:55 am

Od baryłki wychodzi z jednei strony powrót paliwa do zbiornika, a z drugiej przewód gumowy rozdielajacy się na kolektor ssacy i sterownik pompy paliwa. Z tego sterownika wychodzą przewody do wiązki ecu. Musisz to mieć.
Co do elektrozaworu recyklu oparów, to jak go nie bedzie to komp bedzie miał ciągle błąd. Warto zostawić elektrozawór nie podłaczając wężyków, lub dobrać opornik o podobnej rezystancji.

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn paź 15, 2007 9:41 am

niemam ani sterownika ani map sensora
i nadal niweiem czy wywalac tez pochłaniacz :roll:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość