schemat układu zasilania 2.9efi scorpio
Moderator: Student
schemat układu zasilania 2.9efi scorpio
witam
poszukuje schematu układu zasilania paliwem scorpio 2.9 efi 12v
z góry dzieki za pomoc
poszukuje schematu układu zasilania paliwem scorpio 2.9 efi 12v
z góry dzieki za pomoc
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
www.capri.pl tam szukaj ja tam znalazlem ale juz nie pamietam linku a drugi raz szukac mi sie nie chce. A z czym masz problem??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
nieiwem czy to problem
poprostu nie chce czegoś źle popodłączać
znalazłem wreszcie troszke czasu na grzebanie w uaziku i chce bardzo w tym tygodniu odpalić
do sukcesu brakuje mi podłączenia elektryki (mam schemat i jakieś pojęcie)i doprowadzenia i podłączenia paliwa a z tym już gorzej

poprostu nie chce czegoś źle popodłączać
znalazłem wreszcie troszke czasu na grzebanie w uaziku i chce bardzo w tym tygodniu odpalić

do sukcesu brakuje mi podłączenia elektryki (mam schemat i jakieś pojęcie)i doprowadzenia i podłączenia paliwa a z tym już gorzej
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Masz oryginalną wiązkę z dwoma przekaźnikami( systemowy i od pompy paliwa)?jedna czy dwie sondy? Bo jak tak to potrzeba ci zasilić tylko plusem dwa przewody w wiązki i znaleźć zasilanie pompy paliwa.
Ja schematy ściągłem z www.capri.pl i wiązkę kabelek po kabelku rozgryzałem ze dwie godziny.
Odpalił bez problemu
Ja schematy ściągłem z www.capri.pl i wiązkę kabelek po kabelku rozgryzałem ze dwie godziny.
Odpalił bez problemu
w scorpio jest tak:
pompa paliwowa zalana cały czas- zewnętrzna pod zbiornikiem
filtr
przewód zasilający paliwem na zasilanie wtrysków
powrót do zbiornika
Jaki schemat?
(w elektryce jeszcze sterownik pompy paliwa, ale nie wpięty w przewody paliwowe i wyłącznik uderzeniowy który należy wywalić z układu)
napisz czego nie wiesz jak podłączyć.
pompa paliwowa zalana cały czas- zewnętrzna pod zbiornikiem
filtr
przewód zasilający paliwem na zasilanie wtrysków
powrót do zbiornika
Jaki schemat?
(w elektryce jeszcze sterownik pompy paliwa, ale nie wpięty w przewody paliwowe i wyłącznik uderzeniowy który należy wywalić z układu)
napisz czego nie wiesz jak podłączyć.
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Zasilanie wchodzi tak bardziej z przodu i wchodzi jakby pod kolektor ssacy a powrot jest tez z lewej tylko nizej i bardziej z tylu. Jezeli chodzi o zasilanie pomby ta zalacza je żółty przekaźnik a gruby czerwono czarny przewód t jest plus który ma iść do pomby i na nim oryginalnie jest ten uderzeniowy wylacznik. Ja go nie mam. Mam poprowadzony gruby czerwono czarny do samej pompy żółte gniazdo a brazowy z pomby czyli chyba czarne gniazdo w pompie poprowadzilem poprostu do masy.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Daj fotki to ci powiem co i jak.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- Michał(student)
-
- Posty: 135
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Klimontów
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Wez mi na zdjeciu pokaz dokladnie o co chodzi bo u mnie to troche inaczej wyglada mam 2,8 ale cos mi sie wydaje ze ty chyba nie powrot znalazles.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
tych przewodów nie pomylisz bo zasilanie idzie na szynę bezpośrednio, a powrót wychodzi z takiej malej baryłki, która nawiasem mówiąc jest regulatorem ciśnienia
ten silnik jest prosty jak cep.
Co do wiązki- jest takie złącze na wysokości tyłu kolektora, wszystkie kable tamtedy przechodzą na osprzęt- wytnij to, a kable polutuj, zawsze coś tam sie traci i sa różne jaja

Co do wiązki- jest takie złącze na wysokości tyłu kolektora, wszystkie kable tamtedy przechodzą na osprzęt- wytnij to, a kable polutuj, zawsze coś tam sie traci i sa różne jaja

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
sprawa przewodw paliwa jest juz dla mnie jasna
poradze sobie również z wyeliminowaniem tej wiązki o której pisałes
mam jeszcze tylko jedno pytanie dotyczące tej baryłki z której wychodzi przewód powrotu paliwa.jest tam tez taki cienki przewodzik gumowy który zawija w strone popmy wspomagania ,po drodze jest podłączony do kolektora ssącego ale dalej juz nigdzie.do czego to ma bys podłączone?
Dziękuje Kielon za pomoc
poradze sobie również z wyeliminowaniem tej wiązki o której pisałes
mam jeszcze tylko jedno pytanie dotyczące tej baryłki z której wychodzi przewód powrotu paliwa.jest tam tez taki cienki przewodzik gumowy który zawija w strone popmy wspomagania ,po drodze jest podłączony do kolektora ssącego ale dalej juz nigdzie.do czego to ma bys podłączone?
Dziękuje Kielon za pomoc
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
jest to wyjście do MAP Sensor-a albo jeżeli piszesz , że to idzie do pompy (lub okolicy pompy) wspomagania to może to być rurka do pochłaniacza par paliwa
Map sensor to takie urządzonko wielkości paczki "fajek"
wysłałbym Ci foty ale mam kiepski interenet z komórki i wysłanie zdjęcia zabiłoby ją
Map sensor to takie urządzonko wielkości paczki "fajek"
wysłałbym Ci foty ale mam kiepski interenet z komórki i wysłanie zdjęcia zabiłoby ją

były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
Jest tak jak mowi Piotr, w scorpio w okolicy pompy wspomagania ponizej jest zaworek, taki maly walec z wtyczką na dwa kable, od pochlaniacza par paliwa. Wyrzucamy, a przewody z wiązki wyciagamy
. Jesli mnie pamięć nie myli map sensor ma osobny wężyk bez rozgałęzień prosto z kolektora, zresztą nieistotne, ważne żeby miał podciśnienie podłączone i szczelne. Warto nad tą wiązką usiąść i ją uprościć, bardzo dużo kabla da się przy tym silniku wywalić 


Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
Od baryłki wychodzi z jednei strony powrót paliwa do zbiornika, a z drugiej przewód gumowy rozdielajacy się na kolektor ssacy i sterownik pompy paliwa. Z tego sterownika wychodzą przewody do wiązki ecu. Musisz to mieć.
Co do elektrozaworu recyklu oparów, to jak go nie bedzie to komp bedzie miał ciągle błąd. Warto zostawić elektrozawór nie podłaczając wężyków, lub dobrać opornik o podobnej rezystancji.
Co do elektrozaworu recyklu oparów, to jak go nie bedzie to komp bedzie miał ciągle błąd. Warto zostawić elektrozawór nie podłaczając wężyków, lub dobrać opornik o podobnej rezystancji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość