W TAKIM RAZIE MOŻE ROZSĄDNIEJ BYŁOBY WŁOŻYĆ 2.5D Z 124 94KM I 158NM A KÓŁKA 31" NOI OCZYWIŚCIE MECHANICZNA WYĆ.


Moderator: Student
Nie jechałeś takim czyś to nie wiesz. To tak jak by ktoś opowiadał jak to jest z murzynką . A po za tym co za różnica dla mostu czy moment max jest przy dużych obrotach silnika czy małych siła ta sama. A tu jest o tyle ciekawie że tylko dodajesz gazu a koła szaleją .Koleś ma mosty patrola tylko skrzynia biegów od małej ciężarówki bo za często obudowę rozjebało.Mikołaj pisze:TA... szczególnie półośki..Artur pisze: Ten wykórwisty moment obr powala na kolana .
No właśnie o to mi chodzi, depniesz na gaz a koła szaleją, daj opór kołóm a półosiek nie ma.. A jak silnik ma wysoki moment przy dużych obrotach to zanim wejdziesz na te obroty to się rozłoży obciązenie w czasie i jak będziesz dawał opór na kołach to wcale tak szybko na wysokie obroty nie wejdzie. Różnica jest zasadnicza...Artur pisze: A po za tym co za różnica dla mostu czy moment max jest przy dużych obrotach silnika czy małych siła ta sama. A tu jest o tyle ciekawie że tylko dodajesz gazu a koła szaleją
Dziwne dlaczego??? prawda?Artur pisze: Koleś ma mosty patrola tylko skrzynia biegów od małej ciężarówki bo za często obudowę rozjebało.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości