Olej do Afgana?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Olej do Afgana?

Post autor: MACIEK27 » pn lut 09, 2004 6:59 pm

Słyszałem że do Afgana jakis gesciejszy olej sie leje??
Mit czy prawda?
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn lut 09, 2004 7:10 pm

Sam sobie odpowiedz czym afgan rózni sie od zwykłego mostu,poza tym ,że ma zwolnice :)21
LJ 70

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » pn lut 09, 2004 7:12 pm

Chodzilo mi o gestosc oleju a nie o roznice !!!!!
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

trojkat
 
 
Posty: 268
Rejestracja: sob lis 29, 2003 10:39 am

Post autor: trojkat » pn lut 09, 2004 7:21 pm

ruscy uzywaja oleju nigrol jest gesty jak miud ale nadaje sie do dupy

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » pn lut 09, 2004 7:23 pm

Po prostu kumpel wlał hipolu i zatarł przekładnie dlatego chciałbym tego uniknac :-? Jaki lejecie i jest ok?
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

wojtak4
 
 
Posty: 108
Rejestracja: sob sie 30, 2003 8:48 pm
Lokalizacja: z Mazur

Post autor: wojtak4 » pn lut 09, 2004 7:33 pm

Kumpel chyba nie wlal hipolu i zatarł. Ja afgana nie mam ale mysle ze hipol jest ok.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn lut 09, 2004 7:36 pm

MACIEK27 pisze:Po prostu kumpel wlał hipolu i zatarł przekładnie dlatego chciałbym tego uniknac :-? Jaki lejecie i jest ok?

:o na hipolu zatarł ..........niemozliwe

może zapomniał korka zakręcić ,przeciez most to nie zegarek, :)21

Ja leje GL 4 .(najtańszy olej )
LJ 70

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pn lut 09, 2004 8:11 pm

oleumafganeum :)21

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » pn lut 09, 2004 9:14 pm

Powiem szczerze tez mnie to zdziwiło :o dlatego pytam :)5 :)6
Olej był tylko przekładnia dwa razy mu zrobiła bum jak zmienił olej to teraz jest ok(ciekawe na jak długo :o )
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn lut 09, 2004 9:40 pm

MACIEK27 pisze:Powiem szczerze tez mnie to zdziwiło :o dlatego pytam :)5 :)6
Olej był tylko przekładnia dwa razy mu zrobiła bum jak zmienił olej to teraz jest ok(ciekawe na jak długo :o )
Albo mataczysz ,albo ja czegos nie rozumiem :)26

Jak cos zrobi "bum" to zaden olej mu nie pomoże .

Jesli padły mu tryby to wniosek z tego prosty ,musiały byc zrobione z gównolitu i olej temu nie był winien ,jesli poleciały łozyska to źle spasowane :)21
LJ 70

trojkat
 
 
Posty: 268
Rejestracja: sob lis 29, 2003 10:39 am

Post autor: trojkat » pn lut 09, 2004 9:42 pm

mataczy :evil:

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pn lut 09, 2004 11:16 pm

te wyścigowa czapla ......czyżbyś zanabył afgany? a co z tą skrzynią co u mnie lezy i ją chciałeś?
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: Olej do Afgana?

Post autor: Piernik » wt lut 10, 2004 8:31 am

MACIEK27 pisze:Słyszałem że do Afgana jakis gesciejszy olej sie leje??
Mit czy prawda?
Maciek z olejami to jest tak...


aaaa.. pogadamy o tem w dziemianach ;]
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » wt lut 10, 2004 8:35 am

trojkat pisze:ruscy uzywaja oleju nigrol jest gesty jak miud ale nadaje sie do dupy
no... i dodaje się trocin, powodują większe tarcie wewnętrzne przekładni i działają jak 50 % blokada :)21
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » wt lut 10, 2004 8:58 am

no ciszej chodzą ....... luzy sie wykasowują ....... tylko żywotność spaaaaaaada na łeb
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » wt lut 10, 2004 10:45 am

a tam opowiadasz, lepsze niż torsen :)21 :)21 :)21
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » wt lut 10, 2004 12:30 pm

Afrany maja pewnie proste zęby a więc można lać GL4 np Hipol. TAm gdzie zazębienia sa bardzej hipoidalne to lepiej GL5 bo jest bardziej odporny na ścinanie i to tyle. Ja mam w zwolnichach (nie afranach) zęby proste i leje Hipol GL4. jest tani w związku z czym go czesto zmieniam i nigdy nie widziąłem żadnych opiłek ani metalicznego oleju przy śrubie spustowej (z magnesem). Potraktuj moją odpowiedz jako teorię a nie jako wyrocznię w końcu przekładnie projektuje się do pracy z konkretnym olejem ale i ilość maili z awariami afganów jest sporo.
Takowe od dawna ma Zetor w Gazie może wie coś więcej

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » wt lut 10, 2004 1:34 pm

Mag69 pisze:
MACIEK27 pisze:Powiem szczerze tez mnie to zdziwiło :o dlatego pytam :)5 :)6
Olej był tylko przekładnia dwa razy mu zrobiła bum jak zmienił olej to teraz jest ok(ciekawe na jak długo :o )
Albo mataczysz ,albo ja czegos nie rozumiem :)26

Jak cos zrobi "bum" to zaden olej mu nie pomoże .

Jesli padły mu tryby to wniosek z tego prosty ,musiały byc zrobione z gównolitu i olej temu nie był winien ,jesli poleciały łozyska to źle spasowane :)21
Po prostu byłem u kumpla w celach konsumpcyjnych i u niego Afgan zatrayy leżał i kumpel twierdzi ze to przez olej :o wiec mnie to zdziwiło , moze cos nie tak zrobił skrecajac go :lol:
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » wt lut 10, 2004 1:39 pm

krisi pisze:te wyścigowa czapla ......czyżbyś zanabył afgany? a co z tą skrzynią co u mnie lezy i ją chciałeś?
Nie, przymierzałem sie :wink: co do skrzyni to ja chetnie wezme (ta od merca), chwilowo nie bywam w wielkim mieście, i kaski brak , ale jak bede to wpadne pogadac :)2
Co do mostów od Patrola to pasuje przełozenie jest za małe jak dla mnie.
aaa Krisi twój sprzet chodzi :)5 Robote bym miał dla ciebie :)2 :wink: Na priv napisze.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » wt lut 10, 2004 1:41 pm

benek pisze:Afrany maja pewnie proste zęby a więc można lać GL4 np Hipol. TAm gdzie zazębienia sa bardzej hipoidalne to lepiej GL5 bo jest bardziej odporny na ścinanie i to tyle. Ja mam w zwolnichach (nie afranach) zęby proste i leje Hipol GL4. jest tani w związku z czym go czesto zmieniam i nigdy nie widziąłem żadnych opiłek ani metalicznego oleju przy śrubie spustowej (z magnesem). Potraktuj moją odpowiedz jako teorię a nie jako wyrocznię w końcu przekładnie projektuje się do pracy z konkretnym olejem ale i ilość maili z awariami afganów jest sporo.
Takowe od dawna ma Zetor w Gazie może wie coś więcej
Dzieki :)2
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Olej do Afgana?

Post autor: MACIEK27 » wt lut 10, 2004 1:42 pm

Piernik pisze:
MACIEK27 pisze:Słyszałem że do Afgana jakis gesciejszy olej sie leje??
Mit czy prawda?
Maciek z olejami to jest tak...


aaaa.. pogadamy o tem w dziemianach ;]

Czekam :)2 :)14
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » czw sie 12, 2004 9:55 pm

Jezdze na Gl-4, jak na razie ukrecilem peknieta polos :evil:
reszta ok, tylko z zwrotnic troche leci, mimo ze nowe :o
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości