Przełozenie Afgan?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Przełozenie Afgan?

Post autor: MACIEK27 » pn lut 09, 2004 7:02 pm

Czy jest mozliwa jazda np. Przod afgan -- tyl zwykły czy przełozenie jest identyczne ?
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

trojkat
 
 
Posty: 268
Rejestracja: sob lis 29, 2003 10:39 am

Post autor: trojkat » pn lut 09, 2004 7:06 pm

nie jest identycznena awganie pojedziesz wolniej zapytaj jagody bo on ma jedentaki drugi taki

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn lut 09, 2004 7:30 pm

Tez tak mam ,tył afgan przód zwykły uazowy ,na sniegu nie widac różnicy :)21

Maciek len jestes nie chce ci sie szukac ,temat był ,przełożenia tez były podawane ,SZUKAJ :)23
LJ 70

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » śr lut 18, 2004 2:09 pm

Afgan - przełożenie całkowite ma 1:5,38, a zwykły most 1:5,125, tak więc zwykły most jest o ok 5% szybszy. W układzie przód-zwykły, tył-afgan można to złożyć, gdyż przód będzie miał naturalny poślizg (gorzej przy jeździe wstecz). W odwrotnej konfiguracji bardzo szybko coś Ci się skończy (najszybciej w reduktorze, albo któryś przegub).
I BROŃ BOŻE załączać napęd na twardym.
W razie jak by co, to 601-34-87-25

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » śr lut 18, 2004 2:38 pm

Jagoda - skończyłeś gazika swojego ?

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » pt lut 20, 2004 3:45 pm

Już zaliczyłem Bieszczady w październiku i Sylwka w Srebrnej Górze co widać na fotce.
W razie jak by co, to 601-34-87-25

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » czw sie 12, 2004 9:52 pm

Jagoda pisze:Afgan - przełożenie całkowite ma 1:5,38, a zwykły most 1:5,125, tak więc zwykły most jest o ok 5% szybszy. W układzie przód-zwykły, tył-afgan można to złożyć, gdyż przód będzie miał naturalny poślizg (gorzej przy jeździe wstecz). W odwrotnej konfiguracji bardzo szybko coś Ci się skończy (najszybciej w reduktorze, albo któryś przegub).
I BROŃ BOŻE załączać napęd na twardym.
Teraz juz wiem :wink: na swoim przerobiłem :wink:
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości