jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » ndz lis 04, 2007 9:30 am
witam jak w temacie mam problem z przednim napedem wczoraj mi cos pierdolnelo, i sa takie obiawy jadac na zalaczonym napedzie cos jakby walilo zgrzytalo lewym kole naprawde glosno i go hamuje sciagajac do lewej, po wyloczeniu napedu problem znika. ale jest jeszcze jedna sprawa nie mozna skrecac w lewo wogole w prawo do oporu lewo zero skretu :

co to moze byc

??????????????????
uaz yz250f bmw 325
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » ndz lis 04, 2007 9:44 am
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » ndz lis 04, 2007 9:54 am
uaz yz250f bmw 325
-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » ndz lis 04, 2007 11:20 am
"Ukręcona półośka"

lub po prostu kule wypadły bo żle jest ustawiony ogranicznik skrętu...
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » ndz lis 04, 2007 11:55 am
tzn. ze nie koniecznie jest do wymiany??? przed jazda byl zdejmowany drazek kierowniczy i prostowany bo od drzew sie pokrzywil w pałąk, a gdzie jest ten ogranicznik??????
uaz yz250f bmw 325
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » ndz lis 04, 2007 2:19 pm
na zwrotnicy. Nie łudź sie, tak czy siak musisz rozebrac, wiec sio do roboty

-
pawel----b

- Posty: 323
- Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: pawel----b » ndz lis 04, 2007 2:57 pm
wlasnie do roboty bo mielismy dzis jedzdic

!
popsuc to latwo teraz bierz sie za naprawianie
DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935
-
stef
-

- Posty: 952
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stef » ndz lis 04, 2007 7:22 pm
nie rób sobie nadziei. Najlepiej wymień przegub bo pewnie jak te kulki poskładasz to i tak niedługo sie posypią
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » pn lis 05, 2007 3:30 pm
jezeli wymieniam poloske lewa to prawa musze tez wymienic czy wystarczy lewa. ktos mi powiedzial ze trzeba kompletami??????
uaz yz250f bmw 325
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » pn lis 05, 2007 4:26 pm
To chyba Wrozka z Garnuszka Ci radzila

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » pn lis 05, 2007 7:39 pm
czyli wysrarczy jedna wymienic????
uaz yz250f bmw 325
-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » pn lis 05, 2007 7:52 pm
cmegorz pisze:czyli wysrarczy jedna wymienic????
a jak idziesz do dentysty i masz dziure w zebie to co robisz?

-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » pn lis 05, 2007 8:44 pm
jakbym mial kupic dwie polosie to by mi pejsy poprostowalo..
wymienia sie niezaleznie.
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn lis 05, 2007 9:15 pm
tylko kolega wycioł kawałek rozmowy i powtarza

to zadam pytanie do reszty czy dacie na jedna strone pólos nowego typu na druga np o jednej kuli

??? bo ja twierdze ze powinien bys ten sam typ półosi

a nie rózne
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » pn lis 05, 2007 10:36 pm
znaczy jak.. nowy- stary?typ? chyba ja jestem stary bo znam jeden typ...
jesli chodzi o przegub polosi to nawet jesli sa rozne typy to z kazdej moze byc rozny. z mojego mechanicznego punktu widzenia. Kasprol a jakie sa typy i roznica ? ja kojarze te stare a'la kortówka, 4 kulki i jedna po srodku
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » wt lis 06, 2007 8:48 am
dziek podpowiedzi. to wymieniam jedna macie moze namiar gdzie kupic orginalna za dobra cene??
uaz yz250f bmw 325
-
stef
-

- Posty: 952
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stef » wt lis 06, 2007 10:13 am
Ja jednak u siebie wymienilem odrazu dwie. Bo wole wiedziec ze mam dwie takie same. Poza tym jesli jedna ci polecala to na 80% w ciągu roku poleci ci druga.. chyba ze byla niedawno wymieniana.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » wt lis 06, 2007 12:55 pm
w tym momencie na rynku wystepuja 3 typy pólosi stary który znamy wszyscy 4 +1 kulki nowszy typ jedna kula i dwa "widelce" oraz produkt jeszcze mało popularny u nas na przegubach takich jak w normalnych autach

ja osobiście nie mieszłbym typami
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » śr lis 07, 2007 8:54 am
Praca jednego przegubu jest w 100% niezalezna od drugiego i na100% mozna miec rozne, inna sprawa ze jak sie wlozy 2 nowe polosie i przejrzy most to bedzie jezdzil bezawaryjnie na wieki i w tym kontekscie popieram jak najbardziej.
ps. dzieki za info. a moze ktos ma opinie na temat wytrzymalosci tych nowych przegubow?
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
stef
-

- Posty: 952
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stef » czw lis 08, 2007 8:53 am
Ja włożyłem dwa nowe przeguby. I choć mówiono że są wykonane z kiepskiego materiału... wątek:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=45447
to jednak je kupiłem i założyłem po przeczytaniu kilku informacji na uazbuka.
Jeżdżę już ponad miesiąc. Raz w terenie rekreacyjnie bez zbytniego topienia auta, kilka razy wyciągałem naprawdę ciężka przyczepę z torfem z bardzo podmokłej łąki, wyrwałem 3 drzewa - co prawda owocowe ale naszarpałem sie porządnie... i jak narazie, odpukać, działają. Mam tylko jakieś dziwne drgania jak jadę z prędkością okolo 70km/h z załączonymi sprzęgiełkami w kołach... może wyrobione tuleje mosiężne - i trzeba będzie wymienić.
A mam założone te przeguby:
http://mojuaz.com/mid1.php?id=56&czytaj=1
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » śr lis 14, 2007 12:49 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » śr lis 14, 2007 1:44 pm
Po co wyciągać sworznie jak można zdjąć piastę i odkręcić sześć śrub. Jedyny problem jak jest przegub rozsypany i nie można wyjąć tylnego bata. Jednak są i na to sposoby. Ja odkręcam śruby i zdejmuję tarczę kotwiczną szczęk i wyjmuje tuleję prowadzącą półoś.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
stef
-

- Posty: 952
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stef » śr lis 14, 2007 5:01 pm
NIestety z jednej strony musialem zdjac piaste wyjac bo sworznie nie chcialy wyjsc, sruby sciagacz sie pourywaly i niestety.
Z drugiej strony wyszlo jak trzeba bez zdejmowania piasty, tak jak na zdejciach.
Tylko chyba to jest uwazam najszybszy sposób wyjęcia polosi. zajmuje mi to około 60 minut razem z podniesieniem auta, założeniem nowej półosi i opuszczeniem auta. wiec po co mam sobie życie utrudniać.
Ale mam taki problem, gdy jade z wieksza prędkością na załączonych sprzegielkach 9naped tylko na tyl) to slychac dziwne drgania i stukania w perzednim moscie.
Czy to wina jakiejś tulejki czy może docisku przegubu??
Dodam ze jak odłączę sprzegielka wiec półosie sie nie kręcą jest wszystko ok
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » śr lis 14, 2007 8:04 pm
dobrze kombinujesz moze luz osiowy

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość