Amortyzatory
Moderator: Student
Amortyzatory
Widziałem gdzieś amortyzatory teleskopowe do uaza. Czy to pasuje normalnie bez przerubek w miejsce ramieniowych? I jaka to produkcja? I czy to są do gaz uaz czy od jakiś zachodnich aut pasują do uaza?
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA

Są ruskie oryginały, pasują też np. od lublina i innych gabarytowo podobnych, niektórzy zakładają od stara itp. Wszystko zależy od portfela i wyobraźni.... no i oczywiście od tego czy ma to jeździć czy fruwać.
Mocowanie teleskopowych jest całkiem inne, jezeli masz mosty i ramę starego typu to rzeba dorabiać mocowania i tu i tu. Nie jest to jakaś wielka filozofia jeżeli sie trochę w tym orientujesz. Najprościej podpatrzyć u kogoś kto takie ma i do dzieła.
Mocowanie teleskopowych jest całkiem inne, jezeli masz mosty i ramę starego typu to rzeba dorabiać mocowania i tu i tu. Nie jest to jakaś wielka filozofia jeżeli sie trochę w tym orientujesz. Najprościej podpatrzyć u kogoś kto takie ma i do dzieła.
Chyba z lekka mylisz pojęcia
. Klepanie resorów albo podkładki pod resory g.... dadzą. Jeżeli rośnie masa to i to co ją trzyma musi być silniejsze a nie wyższe. Bo jeżeli miałbyś racje to dlaczego do stara nie dają w takim razie resorów od tarpana tylko bardziej wygiętych? Dlaczego diesle mają inne sprężyny niż benzyniaki (inne nie oznacza wyższe)?

no widział moc są jeszcze ludzie co się znają a nie klepać ciąć a potem duży motor i klamagarry pisze:Chyba z lekka mylisz pojęcia. Klepanie resorów albo podkładki pod resory g.... dadzą. Jeżeli rośnie masa to i to co ją trzyma musi być silniejsze a nie wyższe. Bo jeżeli miałbyś racje to dlaczego do stara nie dają w takim razie resorów od tarpana tylko bardziej wygiętych? Dlaczego diesle mają inne sprężyny niż benzyniaki (inne nie oznacza wyższe)?

- ---Ryba---
- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
- Kontaktowanie:
klepanie nic nie da i tak dalej siedzi. Troche sie wacham czy dać od stara bo za twardy będzie. Nie opłaca sie również nowych amorów do starych resorów zakładać bo za duże wychylenia. wieć resory powinny być mocniejsze tak ze 200 kg wiecej. tylko od czego może od żuka z pod paki. Ludzie pomóżcie!
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA

- prolex
- jestem tu nowy...
- Posty: 58
- Rejestracja: pt mar 07, 2003 12:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Mazury
A tak z ciekawości to jaki jest koszt "amorków od honkera"Doktor pisze:YO, czy amorki od honkera są dużo dłurzsze od uazowskich

I jaka jest ich jakość?
Jeśli mam być szczery to zastanawia mnie sensowność takich rozwiązań

Podejrzewam, że czy to honker czy uaz jeśli chcesz na dłuższy czas zapomnieć o temacie amortyzatorów w aucie to bilstein-y zaimplementuj




A wszystkim, którzy na początku tego tematu poruszali kwestię resorów to posłuchajcie dobrych rad mądrych ludzi a moich przedmówców i dajcie resory do kowala i niech kowal robi swoje



- prolex
- jestem tu nowy...
- Posty: 58
- Rejestracja: pt mar 07, 2003 12:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Mazury
Wojtek_K pisze:uazowskie tez mozna regenerować i kosztują 70,- a nie 500,- więc lepiej wymieniać
lublinowskie kosztują 120,-




Ważne jest to, że auto nie startowało w żadnych rajdach. Jeździło może trochę bardziej niż zabawowo i używane było podczas moich pobytów na mazurach jako podstawowy środek transportu, więc raczej bez zbytecznych szaleństw a jednak! Wyprzedzając zarzuty pod adresem resorów to były one wymieniane zawsze na nowe lub na takie po wizycie u kowala.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość