Przełożenia mostu

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Przełożenia mostu

Post autor: Kruk » pn lut 16, 2004 10:15 pm

czy w uazie byly oryginalne szybkie przełożenia?
bo normalnie jest 8/41 wystepowały jakieś inne?
a 8/37 było takie coś? mam takie i nie wiem co to :o

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn lut 16, 2004 10:54 pm

żuk,nysa :)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » pn lut 16, 2004 11:03 pm

to jakie to przelozenie bedzie w stosunku do uazowego 8/41??

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » pn lut 16, 2004 11:45 pm

a czy przypadkiem w Uazach nie bylo 2 rodzajow? wydaje mi sie ze 2 byly bo jak kupilem samochod to byl przod inny i tyl inny i wymienialem zeby sie zgadzaly

Awatar użytkownika
hekselw
Posty: 378
Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
Lokalizacja: lubin

Post autor: hekselw » wt lut 17, 2004 7:37 am

Nie czytacie wątków. Dyferencjały. Tam było że 8/37 były zakładane orginalnie przez ruskich pod koniec 80 i na początku 90 lat do uazów z silnikiem diesla. Chyba andorii.
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA !!

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » wt lut 17, 2004 8:58 am

hekselw pisze:Nie czytacie wątków. Dyferencjały. Tam było że 8/37 były zakładane orginalnie przez ruskich pod koniec 80 i na początku 90 lat do uazów z silnikiem diesla. Chyba andorii.
zgadza sie od 89 roku były montowane wkłady 8/37 a poza 8/41 to o innych montowanych w uazach mi nie wiadomo..
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
hekselw
Posty: 378
Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
Lokalizacja: lubin

Post autor: hekselw » wt lut 17, 2004 12:55 pm

Istnieją jeszcze samoróbki :D
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA !!

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » wt lut 17, 2004 2:11 pm

Mam pytanko :
czy ktos jezdzi na takim przelozeniu 8/37 z oryginalnum silnikiem uazowym?
jak sobie radzi w terenie? na oryginalnych oponach lub na jakis 31x10,5x15 , 32x11,5x15 ? :roll:

Awatar użytkownika
hekselw
Posty: 378
Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
Lokalizacja: lubin

Post autor: hekselw » wt lut 17, 2004 2:13 pm

Orginalnym dieslem czy benzyną?
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA !!

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » wt lut 17, 2004 4:17 pm

benzyna oczywiscie panie kolego :lol:

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » wt lut 17, 2004 7:58 pm

ja kupiłem ostatnio UAZa rocznik 88' wiec raczej bedzie miał 8/41 bo mało watpliwe by było 8/37 i jezdze na benzynie i na oryginalnych oponkach
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » wt lut 17, 2004 8:13 pm

no ja mam swojego zelaźnioka niby z roku 76 ale rama na teleskopowych jest i mam przelozenia 8/41 i tyz oryginalne kola i w terenie nawet nawet ale jakos pod gorka na piochach hustkowo idzie a jeżdze na gazie...

mam zestaw 8/37 i zastanawiam sie czy warto zamieniac.. :roll:

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » wt lut 17, 2004 8:25 pm

no nie wiem co Ci powiedzieć...ja jezdziłem poczatkowo na wkładach gdy miałem 8/41 gdy miałem perkinsa pod maską a potem zmieniłem na 8/37 i była róznica...zmieniła sie dynamika jazdy, biegi stały się dłuższe i wogole troszke słabszy sie zrobił i szybszy, no ale nie wiem jak sie bedzie benzyniak zachowywał..
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

trojkat
 
 
Posty: 268
Rejestracja: sob lis 29, 2003 10:39 am

Post autor: trojkat » wt lut 17, 2004 8:33 pm

no to powiedzcie mi taka rzecz mam przekladnie 7x41 od czego toto ktos mi kiedys powiedzial ze takie byly w mawach ale chlera wie niestety mam tylko jedna :cry:

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » wt lut 17, 2004 9:16 pm

ja sie spotkałem z przełozeniem 8/27 pasujacym do UAZa ale tez tylko jeden komplet i nie wiadomo od czego
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
hekselw
Posty: 378
Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
Lokalizacja: lubin

Post autor: hekselw » czw lut 26, 2004 8:20 pm

Takie przełożenie to tylko bardzo duży diesel może poruszyć. Ale ciekawe od czego?
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA !!

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » czw lut 26, 2004 9:35 pm

a co najsmieszniejsze to pasuje do uaza bez zadnych problemow... znajomy załozył na próbe jak miał merca 2.4 D pod maską fakt ze był słabawy troszki ale za to jak sie rozbujał to go mercem osobówka nie moglem dogonić:P
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » śr mar 10, 2004 2:18 pm

Od BTR-a 60 i pochodnych.

A ja w gaziku na oryginalnym dolnym silniku 2440ccm, mam szybkie mosty i koła 8,40x15 я192 i bardzo dobrze to sobie radzi w terenie, ani momentu, ani mocy mi nie brakuje.
W razie jak by co, to 601-34-87-25

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » czw mar 11, 2004 2:19 pm

32/11,5/15 na wolnych mostach
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » sob mar 13, 2004 10:44 am

trojkat pisze:no to powiedzcie mi taka rzecz mam przekladnie 7x41 od czego toto ktos mi kiedys powiedzial ze takie byly w mawach ale chlera wie niestety mam tylko jedna :cry:
to tarpan z silnikiem 125p - były takie.

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » sob mar 13, 2004 11:10 am

moim zdaniem zestaw atak+koło 8/37 jest dużo wytrzymalsze niż 8/41.
wystarczy porównać grubość zębów w jednym i drugim zestawie; 8/37 wyraźnie grubsze, wolny tylni most8/41 popsułem w ciągu roku dwa razy, a na 8/37 jeżdzę już rok bez awarii.
co do różnicy w przełożeniach to jest moim zdaniem dość znaczna.
Przy 100 wzrost jakieś 10 km/h
Ja mam uazowołge,31", w terenie róznicę załatwia reduktor,na asfalcie czasami używam do ruszania jedynki (np.pod górkę, dałby radę z dwójki,ale sprzęgła szkoda) co do prędk. max to chyba minimalnie wzrosła(jak złapie w żagle dobry wiatr :lol: ),ale ogólne wrażenie że samochód jest bardziej anemiczny,biegi dłuższe.
Myślę że 8/37 jest lepsze niz 8/41, ale to jest moje zdanie.

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » sob mar 13, 2004 11:44 am

ja jak miałem perkinsa to mialem poczatkowo 8/41 ...i uważam ze to najlepsze rozwiazanie do niego, potem zmieniłem na 8/37 fakt ze zeby na ataku i talerzu są dużo masywniejsze, jak kolwiek biedy stały się dłuzsze, predkość wzrosła ale samochód stał się słabszy...teraz przy benzyniaku mam 8/41, choć jak go kupiłem miesiąc temu z woja to w jednym moscie było 8/37 (w tylnym ) i w przednim 8/41 --->> taka jest pomysłowość naszego wojska...dobrze tylko ze to sie zle nie skonczyło.. a ze miałem w domu wkład 8/41 nowiutki wiec załozyłem...i wg mnie on jest tak samo trwały jak 8/37, wszystko to zalezy czy się luzów pilnuje...
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » sob mar 13, 2004 12:53 pm

Slawquu pisze:... fakt ze zeby na ataku i talerzu są dużo masywniejsze...
dlatego twierdze że taki most w porównaniu z 8/41( obydwa dobrze wyregulowane) jest wytrzymalszy...

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » sob mar 13, 2004 1:38 pm

pilmar pisze:
Slawquu pisze:... fakt ze zeby na ataku i talerzu są dużo masywniejsze...
dlatego twierdze że taki most w porównaniu z 8/41( obydwa dobrze wyregulowane) jest wytrzymalszy...

może za krótko mialem wkład w swoim uazie, żeby wydawać opinie na jego temat, jednak bardziej popularniejszy jest 8/41 i łatwiej go dostać..tak bynajmniej było w moim przypadku
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » sob mar 13, 2004 2:57 pm

trojkat pisze:no to powiedzcie mi taka rzecz mam przekladnie 7x41 od czego toto ktos mi kiedys powiedzial ze takie byly w mawach ale chlera wie niestety mam tylko jedna :cry:
Honker na benzynie z poldka, Żuk A03 na dolniaku...
Gazik 69 chyba też na początku, ale nie jestem pewien

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość