Kupno Uaza
Moderator: Student
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Kupno Uaza
Witam! Mam takie pytanie - na co zwracac szczegolnie uwage przy kupnie Uaza, glownie chodzi mi o model 469b. Planuje za kilka miesiecy zakup i jak na razie chcialem sie dowiedziec na co klasc nacisk przy kupnie. Za info z gory dzieki.
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Kiedyś koleś zadał mi te pytania jak sprzedawałem swojego Uaza:
blachy - uaz lubi rdze i to bardzo. popatrz na progi (zwlaszcza od spodu),
nadkola (rowniez laczenie nadkoli z buda), kieszenie w drzwiach, ramki okien - te miejsca najczesciej chwyta rdza.
rama - czy nie popekana, pogieta i nie pordzewiala. zwlascza w okolicach
mocowan.
mocowania przednich hakow. tylni jest nie do zdarcia - jest amortyzowany na gumie:) i ma ciagnac mala armatke.
skrzynia biegow - czy nie zgrzyta na 3 i 4 biegu przesuwka synchronizatora -jesli zgrzyta to szybko bedziesz musial kupic nowa skrzynie albo wyremontowac stara. na 4 jeszcze jest dopuszczalne zgrzytanie, na 3-cim nie.
wycieki - wyczysc silnik i zobacz czy po przejechaniu np 20km nie masz
obdrzyzganego olejem na nowo silnika.
sprawdz simering na wyjsciu z silnika - nie moze byc za bardzo zasyfiony
olejem (widac to na obudowie sprzegla). simering jest ze sznurka lojowego i przy katowaniu na wysokich obrotach po protu sie spala. jak sie spali bedziesz dolewal olej co 20 kilometrow.
kola (od srodka) czy nie cieknie z hamulcow i pompa hamulcowa - jesli trzeba "pompowac" pedalem znaczy jest uklad zapowietrzony.
amortyzatory (w starych rocznikach bedziesz mial prawdopodobnie ramieniowe - takie poziome, ja mialem takie, wymienilem na zukowskie) czy nie ciekna. odkrec kola i sciagnij bebny hamulcowe - czy nie popekane.
baki (2x39 litrow, mocowane przy ramie po obu stronach) - czy nie maja dziur i czy dziala przelacznik paliwa (pod siedzeniem kierowcy) - zepsuty zapowietrza sie i auto nie ciagnie paliwa. baki moga byc pogniecione, ale nie moga miec dziur od rdzy!
sruba ustalajaca kat wyprzedzenia zaplonu (i utrzymujaca aparat zaplonowy) - lubi stracic gwint. ustaw kat zaplonu, bo czesto jest przestawiony - najlepiej u mechanika z "lampka blyskowa" - taka dziurka na kole zamachowym podczas zaplonu pierwszego cylindra (blysku lampy) powinna byc na styku z takim wystajacym "palcem" na obudowie silnika przy kole - maxymalne odchylenie 5mm.
gumowe przewody paliwowe (za pompa paliwa) - odkrec i dmuchnij, jesli sa opory to sa sparciale i nie beda dobrze przepuszczaly paliwa. odkrec pokrywe pompy i zobacz na stan filtra siatkowego - powinno byc czysto ale moze byc lekko przyrdzewialy - nie przejmuj sie.
czy sa luzy na gwintach przy rurkach miedzianych od podcisnienia -
najczesciej trzeba je podokrecac. czy nie wyskakuje reduktor przy duzym obciazeniu silnika - jesli wyskakuje to skrzynia biegow jest do roboty, z reguly reduktory sa ok, bo sa rzadko uzywane - niektorzy nie wiedza nawet do czego jest ta druga i trzecia galka
te dwie dodatkowe: prawa galka to dolaczanie przedniego napedu (najpierw trzeba sprawdzic
czy sa zapiete sprzegielka w przednich polosiach o tym nizej) do przodu jest zapiety przod, do tylu wypiety. lewa galka - reduktor. do przodu odpiety, srodek - neutralny (luz), tyl - zapiety. predni naped mozna dolaczyc w trakcie jazdy do 20km/h (oczywiscie pod warunkiem, ze masz zapiete sprzegielka), wypiac nawet do 60km/h, bieg terenowy - popularnie "reduktor" tylko na postoju i tylko jesli jest dolaczony przod.
sprzegielka kol przednich - odkrecasz reka te wystajace pokrywki na nich i albo specjalnym kluczem gwiazdkowym (najczesciej nie ma go przy aucie bo "zginal") albo jakims srubokretem wkrecasz srube w osi sprzegielka zapiete sa schowane (na rowni z obudowa) - dolaczona przednia os napedowa,
ale do dolaczenia napedu jeszcze musisz zmienic przelozenie w skrzyni rozdzielczej galka dolaczenia przodu - patrz wyzej.
odpiete wystaja. na samym sprzegielku na okolo jest rowek - jesli rowek
pokrywa sie z brzegiem obudowy sprzegielka to jest wystarczajaco odpiete. dalej nie wykrecaj, bo bedzie trzec o obudowe sprzegielka. jesli trudno sie w penym momencie wkreca przy "zapinaniu" gdzie okolo 1cm przed koncem - trzeba ruszyc autem jakies 20-30 cm do przodu lub do tylu. czasem pomaga tylko pokrecenie kierownica.
sprzawdz sprzegielka czy byly na stale zapiete (spytaj goscia czy odpinal,
jesli nie bedzie wiedzial o co chodzi to masz pewnosc, ze jezdzil na zapietych), jesli tak to zwroc szczegolna uwage na przedni wal i przedni dyfer. jazda stale na zapietych to wieksze zuzycie paliwa i mechanizmow przedniego napedu. sprawdz w ogole czy jest przedni naped (np na mokrej trawie pod gorke) - czasem
wyglada jakby wszystko bylo ok, a nagle okazuje sie, ze zapinasz sprzegielka i wlaczasz przod a kola sie nie kreca, bo jest uwalony dyfer i np nie ma satelit (widzialem taki numer) albo co gorsza nie ma w ogole przedniego walu napedowego - takie numery tez znam. dyfra centralnego (miedzyosiowego) w uazie nie ma, czyli jest stala blokada miedzyosiowa, wiec od razu bedzie widac czy jest przod.
sprawdz czy waly napedowe nie sa krzywe i czy nie ma rys jak z obrabiarki dookola walu - to oznacza, ze byl waniety np na kamieniu.
biegi - generalnie startujesz zawsze z dwojki, jedynka tylko wlasciwie do
uzycia w terenie - jest bardzo krotka. wsteczny - jesli bieg nie chodzi wycisnij sprzeglo jeszcze raz i probuj znowu wrzucic bieg. 1, 2 i wsteczny w starszych skrzyniach nie maja synchronizacji.
jesli juz przy ok.70-80km/h auto na drodze zaczyna tanczyc - amory
ramieniowe do wymiany, najlepiej na teleskopy, jesli dopiero przy 90-100km/h - jeszcze nie jest tak zle.
sprawdz resory, czy nie nadpekniete glowne piora - tyl 9 pior w tym dwa
nosne, przod 8 w tym 2 nosne (albo odwrotnie, zapomnialem
). mlodsze wersje maja o jedno pioro mniej ale zawsze 2 nosne na kazdym kole.
felgi - czy nie pogiete. podnies po kolei kazde kolo i sprawdz czy nie lata na boki, zwlaszcza przod - jesli tak to zwrotnice do wymiany. sprawdz czy sa sruby-ograniczniki promienia skretu.
musza byc, bo ci kiedys zablokuje kola przy skrecaniu. po zakupie od razu
wyreguluj je u specjalisty od uaza.
sprawdz czy podokrecane sa sruby mocujace kola.
czy nie pogiety drazek kierowniczy - na wysokosci gruchy przedniego dyfra jest fabryczne wgiecie drazka - miejsce na gruche prze skrecie. czy drazek nie kreci sie wokol wlasnej osi wiecej niz 10-15 stopni.
czy szpilki mocujace przekladnie kierownicza do ramy nie lataja.
czy nie ma zgrzytow albo "grzechotania" w dyfrach. mozesz wykrecic poloske z tylu (pol minuty roboty, powinna byc srubka kontrujaca na deklu polsoki) i zobaczyc na stan naciec oraz czy nie ma babelkow od wody na polosce. z przodu odkrec pokrywki sprzegielek i zobacz na stan smaru. tu moze byc woda bo pokrywki sa najczesciej nieszczelne - tym sie zbytnio nie przejmuj, ma byc duzo smaru i koniec.
sprawdz kompresje silnika - bo jak bedzie niska to bedzie ci palil duzo.
zawieszenie silnika - czy sa wszystkie 3 sruby z kazdej strony i czy nie
wychodza opilki - np sciete gwinty. stan poduszek pod stopka.
zajrzyj pod pokrywe glowicy i zobacz na osad oleju - czy jest bardzo
nadpalony i czy nie ma bialego nagaru na korku wlewu oleju - jesli bialy to jest woda w silniku. a przy okazji sprawdz luzy na zaworach - powinny byc 0,3-0,35mm, a czesto sa dokrecone na sile.
sprawdz stan oleju w filtrze - przypadkiem go nie wymieniaj na suchy! ten
olejowy jest bardzo dobry.
czy masz ladowanie akumulatora - na "luzie" powinno byc w okolicach troche powyzej zera na wskazniku.
reczny - generalnie w uazach jest tak, ze jak raz zapomnisz odpiac recznego i pojedziesz, to juz go nie wyregulujesz.
czy wentylator nie lata na boki - jesli lata, to piasta pompy wody i
uszczelniacz do wymiany.
czy nie grzeje sie cewka zaplonowa po dluzszej jezdzie.
po zakupie od razu powymieniaj oleje w silniku, mostach, skrzyni biegow i
reduktorze, wywal te ruskie opony i kup jakies at lub mt - lepiej emteki, bo do atekow trzeba miec "faje", a uaz nie ma
rozmiar 31x10,50 r15 bez problemow wchodzi na felge uaza, pomimo, ze jest ona tylko 6 cali szeroka. na poczatek moga byc "nalewki", bo tanie (do 350plz/sztuke) a stosunkowo ok. np gaibi. jak sie nauczysz w terenie jezdzic to kupisz sobie lepsze i drozsze - za dobrego emteka musisz zaplacic srednio ok. 500-650 plz sztuka minimum. no chyba, ze chcesz miec boggery super swampery albo mickey thompsony baja claw to zaplacisz tyle, ze
ze bedziesz musial uaza sprzedac...
spytaj o korbe rozruchowa do kompletu - powinna byc. nie zartuje - w zimie sie przydaje bardzo.
Czy wtedy bym coś jeszcze znalazł do naprawy?

blachy - uaz lubi rdze i to bardzo. popatrz na progi (zwlaszcza od spodu),
nadkola (rowniez laczenie nadkoli z buda), kieszenie w drzwiach, ramki okien - te miejsca najczesciej chwyta rdza.
rama - czy nie popekana, pogieta i nie pordzewiala. zwlascza w okolicach
mocowan.
mocowania przednich hakow. tylni jest nie do zdarcia - jest amortyzowany na gumie:) i ma ciagnac mala armatke.
skrzynia biegow - czy nie zgrzyta na 3 i 4 biegu przesuwka synchronizatora -jesli zgrzyta to szybko bedziesz musial kupic nowa skrzynie albo wyremontowac stara. na 4 jeszcze jest dopuszczalne zgrzytanie, na 3-cim nie.
wycieki - wyczysc silnik i zobacz czy po przejechaniu np 20km nie masz
obdrzyzganego olejem na nowo silnika.
sprawdz simering na wyjsciu z silnika - nie moze byc za bardzo zasyfiony
olejem (widac to na obudowie sprzegla). simering jest ze sznurka lojowego i przy katowaniu na wysokich obrotach po protu sie spala. jak sie spali bedziesz dolewal olej co 20 kilometrow.
kola (od srodka) czy nie cieknie z hamulcow i pompa hamulcowa - jesli trzeba "pompowac" pedalem znaczy jest uklad zapowietrzony.
amortyzatory (w starych rocznikach bedziesz mial prawdopodobnie ramieniowe - takie poziome, ja mialem takie, wymienilem na zukowskie) czy nie ciekna. odkrec kola i sciagnij bebny hamulcowe - czy nie popekane.
baki (2x39 litrow, mocowane przy ramie po obu stronach) - czy nie maja dziur i czy dziala przelacznik paliwa (pod siedzeniem kierowcy) - zepsuty zapowietrza sie i auto nie ciagnie paliwa. baki moga byc pogniecione, ale nie moga miec dziur od rdzy!
sruba ustalajaca kat wyprzedzenia zaplonu (i utrzymujaca aparat zaplonowy) - lubi stracic gwint. ustaw kat zaplonu, bo czesto jest przestawiony - najlepiej u mechanika z "lampka blyskowa" - taka dziurka na kole zamachowym podczas zaplonu pierwszego cylindra (blysku lampy) powinna byc na styku z takim wystajacym "palcem" na obudowie silnika przy kole - maxymalne odchylenie 5mm.
gumowe przewody paliwowe (za pompa paliwa) - odkrec i dmuchnij, jesli sa opory to sa sparciale i nie beda dobrze przepuszczaly paliwa. odkrec pokrywe pompy i zobacz na stan filtra siatkowego - powinno byc czysto ale moze byc lekko przyrdzewialy - nie przejmuj sie.
czy sa luzy na gwintach przy rurkach miedzianych od podcisnienia -
najczesciej trzeba je podokrecac. czy nie wyskakuje reduktor przy duzym obciazeniu silnika - jesli wyskakuje to skrzynia biegow jest do roboty, z reguly reduktory sa ok, bo sa rzadko uzywane - niektorzy nie wiedza nawet do czego jest ta druga i trzecia galka

czy sa zapiete sprzegielka w przednich polosiach o tym nizej) do przodu jest zapiety przod, do tylu wypiety. lewa galka - reduktor. do przodu odpiety, srodek - neutralny (luz), tyl - zapiety. predni naped mozna dolaczyc w trakcie jazdy do 20km/h (oczywiscie pod warunkiem, ze masz zapiete sprzegielka), wypiac nawet do 60km/h, bieg terenowy - popularnie "reduktor" tylko na postoju i tylko jesli jest dolaczony przod.
sprzegielka kol przednich - odkrecasz reka te wystajace pokrywki na nich i albo specjalnym kluczem gwiazdkowym (najczesciej nie ma go przy aucie bo "zginal") albo jakims srubokretem wkrecasz srube w osi sprzegielka zapiete sa schowane (na rowni z obudowa) - dolaczona przednia os napedowa,
ale do dolaczenia napedu jeszcze musisz zmienic przelozenie w skrzyni rozdzielczej galka dolaczenia przodu - patrz wyzej.
odpiete wystaja. na samym sprzegielku na okolo jest rowek - jesli rowek
pokrywa sie z brzegiem obudowy sprzegielka to jest wystarczajaco odpiete. dalej nie wykrecaj, bo bedzie trzec o obudowe sprzegielka. jesli trudno sie w penym momencie wkreca przy "zapinaniu" gdzie okolo 1cm przed koncem - trzeba ruszyc autem jakies 20-30 cm do przodu lub do tylu. czasem pomaga tylko pokrecenie kierownica.
sprzawdz sprzegielka czy byly na stale zapiete (spytaj goscia czy odpinal,
jesli nie bedzie wiedzial o co chodzi to masz pewnosc, ze jezdzil na zapietych), jesli tak to zwroc szczegolna uwage na przedni wal i przedni dyfer. jazda stale na zapietych to wieksze zuzycie paliwa i mechanizmow przedniego napedu. sprawdz w ogole czy jest przedni naped (np na mokrej trawie pod gorke) - czasem
wyglada jakby wszystko bylo ok, a nagle okazuje sie, ze zapinasz sprzegielka i wlaczasz przod a kola sie nie kreca, bo jest uwalony dyfer i np nie ma satelit (widzialem taki numer) albo co gorsza nie ma w ogole przedniego walu napedowego - takie numery tez znam. dyfra centralnego (miedzyosiowego) w uazie nie ma, czyli jest stala blokada miedzyosiowa, wiec od razu bedzie widac czy jest przod.
sprawdz czy waly napedowe nie sa krzywe i czy nie ma rys jak z obrabiarki dookola walu - to oznacza, ze byl waniety np na kamieniu.
biegi - generalnie startujesz zawsze z dwojki, jedynka tylko wlasciwie do
uzycia w terenie - jest bardzo krotka. wsteczny - jesli bieg nie chodzi wycisnij sprzeglo jeszcze raz i probuj znowu wrzucic bieg. 1, 2 i wsteczny w starszych skrzyniach nie maja synchronizacji.
jesli juz przy ok.70-80km/h auto na drodze zaczyna tanczyc - amory
ramieniowe do wymiany, najlepiej na teleskopy, jesli dopiero przy 90-100km/h - jeszcze nie jest tak zle.
sprawdz resory, czy nie nadpekniete glowne piora - tyl 9 pior w tym dwa
nosne, przod 8 w tym 2 nosne (albo odwrotnie, zapomnialem

felgi - czy nie pogiete. podnies po kolei kazde kolo i sprawdz czy nie lata na boki, zwlaszcza przod - jesli tak to zwrotnice do wymiany. sprawdz czy sa sruby-ograniczniki promienia skretu.
musza byc, bo ci kiedys zablokuje kola przy skrecaniu. po zakupie od razu
wyreguluj je u specjalisty od uaza.
sprawdz czy podokrecane sa sruby mocujace kola.
czy nie pogiety drazek kierowniczy - na wysokosci gruchy przedniego dyfra jest fabryczne wgiecie drazka - miejsce na gruche prze skrecie. czy drazek nie kreci sie wokol wlasnej osi wiecej niz 10-15 stopni.
czy szpilki mocujace przekladnie kierownicza do ramy nie lataja.
czy nie ma zgrzytow albo "grzechotania" w dyfrach. mozesz wykrecic poloske z tylu (pol minuty roboty, powinna byc srubka kontrujaca na deklu polsoki) i zobaczyc na stan naciec oraz czy nie ma babelkow od wody na polosce. z przodu odkrec pokrywki sprzegielek i zobacz na stan smaru. tu moze byc woda bo pokrywki sa najczesciej nieszczelne - tym sie zbytnio nie przejmuj, ma byc duzo smaru i koniec.
sprawdz kompresje silnika - bo jak bedzie niska to bedzie ci palil duzo.
zawieszenie silnika - czy sa wszystkie 3 sruby z kazdej strony i czy nie
wychodza opilki - np sciete gwinty. stan poduszek pod stopka.
zajrzyj pod pokrywe glowicy i zobacz na osad oleju - czy jest bardzo
nadpalony i czy nie ma bialego nagaru na korku wlewu oleju - jesli bialy to jest woda w silniku. a przy okazji sprawdz luzy na zaworach - powinny byc 0,3-0,35mm, a czesto sa dokrecone na sile.
sprawdz stan oleju w filtrze - przypadkiem go nie wymieniaj na suchy! ten
olejowy jest bardzo dobry.
czy masz ladowanie akumulatora - na "luzie" powinno byc w okolicach troche powyzej zera na wskazniku.
reczny - generalnie w uazach jest tak, ze jak raz zapomnisz odpiac recznego i pojedziesz, to juz go nie wyregulujesz.
czy wentylator nie lata na boki - jesli lata, to piasta pompy wody i
uszczelniacz do wymiany.
czy nie grzeje sie cewka zaplonowa po dluzszej jezdzie.
po zakupie od razu powymieniaj oleje w silniku, mostach, skrzyni biegow i
reduktorze, wywal te ruskie opony i kup jakies at lub mt - lepiej emteki, bo do atekow trzeba miec "faje", a uaz nie ma

ze bedziesz musial uaza sprzedac...
spytaj o korbe rozruchowa do kompletu - powinna byc. nie zartuje - w zimie sie przydaje bardzo.
Czy wtedy bym coś jeszcze znalazł do naprawy?


Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

-
-
- Posty: 946
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 6:35 pm
- Lokalizacja: Lublin
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- Slawquu
- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
- Kontaktowanie:
Zbowid--->>jestem pełen podziwu...nigdy chyba jeszcze nie czytałem tak wyczerpującego posta...trzeba go było napisać zanim kupiłem swpjego UAZa...ale wg Twojej wypowiedzi to nie jest z moim tak żle...mozna by powiedzieć ze jest dobrze
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
Troche sie nazbierało gratów...
Panowie!!!
Wczytajcie się w post!!!
Sytuacja wyglądała tak, że do mnie przyszedł gość z kartką gdzie miał to wszystko wypisane i spytał w których punktach muj Uaz kuleje!!!!!
Jak to zobaczyłem to nie mogłem się powstrzymać i przepisałem kartkę
A mówiąc dalej to fakt odpierdala mi na zwolnieniu!!!
Wczytajcie się w post!!!

Sytuacja wyglądała tak, że do mnie przyszedł gość z kartką gdzie miał to wszystko wypisane i spytał w których punktach muj Uaz kuleje!!!!!

Jak to zobaczyłem to nie mogłem się powstrzymać i przepisałem kartkę

A mówiąc dalej to fakt odpierdala mi na zwolnieniu!!!
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

- Slawquu
- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
- Kontaktowanie:
hmm ludzie to dopiero maja pomysły...w sumie to dobrze spisać to na kartce...bo przy kupowaniu wiele detali moze wyleciec z głowy a potem wychodzi szydło z worka i wraca szara rzeczywistośćZbowid pisze:Panowie!!!
Wczytajcie się w post!!!![]()
Sytuacja wyglądała tak, że do mnie przyszedł gość z kartką gdzie miał to wszystko wypisane i spytał w których punktach muj Uaz kuleje!!!!!![]()
Jak to zobaczyłem to nie mogłem się powstrzymać i przepisałem kartkę![]()
A mówiąc dalej to fakt odpierdala mi na zwolnieniu!!!
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
Troche sie nazbierało gratów...
Kiedy w 86' roku kupowałem swój pierwszy motocykl - facio który sprzedawał mi JUnaka powiedział "Pamiętaj synku, że ci wszyscy szoferzy cieszą się zawsze dwa razy: jak kupują i jak sprzedają motocykl"
Myślę, że spokojnie można przełożzyć to na Uaziora. Cieszysz się, potem masz już go dość i sprzedajesz i znów się cieszysz
Sinusoida a niektórzy mówią - całe życie pod górkę...
Myślę, że spokojnie można przełożzyć to na Uaziora. Cieszysz się, potem masz już go dość i sprzedajesz i znów się cieszysz

Sinusoida a niektórzy mówią - całe życie pod górkę...
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

- michal_k
- jestem tu nowy...
- Posty: 53
- Rejestracja: pn wrz 01, 2003 12:11 pm
- Lokalizacja: Bystra koło Jordanowa / Kraków
Re: Kupno Uaza
Poczytaj sobie stronkę http://www.marcin4x4.republika.pl/kupujemy.htmlczarny bielsko pisze:Mam takie pytanie - na co zwracac szczegolnie uwage przy kupnie Uaza, glownie chodzi mi o model 469b.
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Zbowid dzieki wielkie
teraz juz bede wiedzial na co zwrocic uwage
Prawde mowiac to sie nawet nie spodziewalem takiej obszernej odpowiedzi, ale jednak wszystko zostalo zawarte w 1 poscie.
michal_k dzieki za adres, poczytam za chwilke.
wupasek wybic mi cos z glowy jest ciezko i to bardzo
a poza tym Uazy zawsze mi sie podobaly i tylko czekam na moment az bede mogl zasiasc za kolkiem wlasnego 



michal_k dzieki za adres, poczytam za chwilke.
wupasek wybic mi cos z glowy jest ciezko i to bardzo



- michal_k
- jestem tu nowy...
- Posty: 53
- Rejestracja: pn wrz 01, 2003 12:11 pm
- Lokalizacja: Bystra koło Jordanowa / Kraków
Warto jeszcze zerknąć tutaj: http://www.uaz.p-s.com.pl/porady/kupno/kupno.htmlczarny bielsko pisze: michal_k dzieki za adres, poczytam za chwilke.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość