vw w UAZie??

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
piotrpoi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pt sty 16, 2004 9:07 pm
Lokalizacja: Ryn / Mazury
Kontaktowanie:

vw w UAZie??

Post autor: piotrpoi » śr gru 26, 2007 11:30 pm

Witam.
Czy myślał ktoś z Was kiedys o wstawieniu do Uaza serca z vw? powiedzmy 2.4 td albo 2.8 td? ciekaw jestem czy podpasowałoby cos z tej fabryki...
UAZ...kupić...remontować...kochać...:)

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Re: vw w UAZie??

Post autor: SebastianS » czw gru 27, 2007 12:18 am

piotrpoi pisze:Witam.
Czy myślał ktoś z Was kiedys o wstawieniu do Uaza serca z vw? powiedzmy 2.4 td albo 2.8 td? ciekaw jestem czy podpasowałoby cos z tej fabryki...
MOżna, ale ja byłbym raczej za układem dwóch silników z wartburga, połączonych przekładnią ze starej gilotyny introligatorskiej... Zdecydowanie lepszy pomysł!
:)21

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Post autor: BROWAR_PL » czw gru 27, 2007 9:28 am

stary do uaza wszystko pasuje :roll: pytanie tylko czy będziesz umiał to poskładać

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw gru 27, 2007 1:05 pm

znajomy ma w Gazie 69 mial od nowego bysa VW LT 2.4td, nawet czasem cos wygrywal, ale to bylo 3 lata temu
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » czw gru 27, 2007 1:11 pm

Do Uaza nawet od zila silnik. tylko po co?

Wszystko jak dobrze zmotasz, a szmelcvagen do terenu jakis taki delikatny i malo wyrywny.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

dzikigor
 
 
Posty: 154
Rejestracja: wt paź 21, 2003 12:12 pm
Lokalizacja: tychy

Post autor: dzikigor » czw gru 27, 2007 1:25 pm

na Twoim miejscu jak 2.8td to na CR bym szukal 158 PS, troche ciezkawy ale wart uwagi 8)
UAZ z 2.5tdi na pokładzie

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz gru 30, 2007 12:55 am

dzikigor pisze:na Twoim miejscu jak 2.8td to na CR bym szukal 158 PS, troche ciezkawy ale wart uwagi 8)
Taaa... Common Rail uwielbia błoto i rdzę zasysane z gazikowego baku...
Wodę też kocha :)21

Z kolei mosty gazika na pewno uradują się przenoszeniem momentu obrotowego w okolicy 400 Nm :)23

sajgon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 31, 2007 2:58 pm
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: sajgon » śr sty 02, 2008 9:40 pm

ja mam silnik o Land R. 2,5 td tzw. tzysetka właśnie przymierzam się do wymiany serca. Są orginalne przejścia na skrztnię uazowską może być problem z wysprzęgleniem ale jestem dobrej myśli. pozdrawiam wszystkich

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » śr sty 02, 2008 10:47 pm

2.5 tdi VW w uazie widziałem pięknie jeżdzi, aczkolwiek właściciel nie topi i nie katuje ostro auta, :)2 Jesli do mocnego upalania to nie polecam tego silnika do tanich w utrzymaniu nie należy, w osobówce czy tez busie silnik pierwsza klasa
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » sob sty 05, 2008 7:49 am

kUBI pisze:2.5 tdi VW w uazie widziałem pięknie jeżdzi, aczkolwiek właściciel nie topi i nie katuje ostro auta, :)2 Jesli do mocnego upalania to nie polecam tego silnika do tanich w utrzymaniu nie należy, w osobówce czy tez busie silnik pierwsza klasa
Który 2.5 tdi? R5 czy V6?

Zresztą oba są konstrukcjami niezbyt udanymi, Niemiaszki dali dupy

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » sob sty 05, 2008 10:08 am

R5 w busie takowy miałem, ponad 700.000 przebiegu, regularnie srwisowany :)2 nie był w serwisowaniu tani, ale moc i dynamika pierwsza klasa, nigdy nie zawiódł. Osobiście nie znam nikogo kto jeżdził na tym silniku i się skarżył, uważam ten silnik za udany
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: JAREK Ż » sob sty 05, 2008 11:47 am

Ja narzekam udupcyła się końcówka wału korbowego :)11

A znaleźć taki wał to dramat był :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości