uszczelka pod kopulke

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

cmegorz
 
 
Posty: 198
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
Lokalizacja: zielonka

uszczelka pod kopulke

Post autor: cmegorz » pn gru 31, 2007 3:35 pm

Witamn kupilem nowa kopulke, i w zwiazku z tym mam pytanie czy nie idzie pod nią jakas uszczelka, gdyz ta nowa ma strasznie duzy luz, a wstarej ktos nawalil silikonu????
uaz yz250f bmw 325

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pn gru 31, 2007 3:51 pm

Też nawal ...

cmegorz
 
 
Posty: 198
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
Lokalizacja: zielonka

Post autor: cmegorz » pn gru 31, 2007 3:56 pm

ale chcialem zeby bylo symetrycznie
, zeby byla rowna przerwa miedzy palcem a kopulką
uaz yz250f bmw 325

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pn gru 31, 2007 4:12 pm

nie wystepuje tam uszczelka :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn gru 31, 2007 4:19 pm

cmegorz pisze:ale chcialem zeby bylo symetrycznie
, zeby byla rowna przerwa miedzy palcem a kopulką
to bez wątpienia prawidłowy odruch, ale nie jesteś w stanie stwierdzić, czy wobec takiego luzu o jakim piszesz, wykasowanie go w jakikolwiek sposób spowoduje, że kopułka ustawi się współosiowo z palcem (jego osią). Równie dobrze kopułka może być niesymetryczna - prawdopodobnie kupiłeś ukraińską podróbkę. Spróbuj ją założyć, jak jest i delikatnie pokręcaj silnikiem, aż zrobisz pełne dwa obroty wałem korbowym. Jednocześnie obserwuj kopułkę, czy w jakiejś chwili nie zacznie się poruszać względem korpusu aparatu zapłonowego. Chodzi o to, żeby palec nie uderzał w któryś ze styków w kopułce - to istotniejsze, niż dokładnie taki sam odstęp pomiędzy palcem a każdym ze styków. Sprawdź też, czy grafitowy styk dobrze siedzi w gnieździe w kopułce i czy się swobodnie i bez zacięć suwa wzdłuż swojej osi. Potem - możesz zrobić, tak jak radzą koledzy - zapakować pomiędzy kopułkę a aparat silikonu, pamiętając o zasilikonowaniu również otworków w korpusie aparatu - są pod blaszkami trzymającymi kopułkę. Pozostaje jeszcze dolny otwór w aparacie, służący do odprowadzania ewentualnego kondensatu. Są, co zaklejają. Ja bym wykonał drugi otwór, wyprowadził wężyki i jeden włączył w gaźnik (podciśnieniowa regulacja zapłonu), a drugi wyprowadził w pewne miejsce, gdzie nie spodziewasz się wody - np. pod deskę rozdzielczą. W ten sposób masz przewietrzanie aparatu, wyciagasz z niego ewentualne drobne ilości pary wodnej, jaka może się przedostać od napędu aparatu ze skrzyni korbowej - a woda z zewnątrz - nie ma prawa się dostać.
I jeszcze jedno. Jeśli wklejasz kopułkę na silikon - miej ze sobą jakąś na zapas, bo przy jakimś awaryjnym ściąganiu możesz kopułkę uszkodzić - raczej zawsze niebędne jest podważenie śrubokrętem. Silikon trzyma...

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » wt sty 01, 2008 1:21 pm

ja do kopułki stosuje uszczelniacz samochodowy a nie zwykły silikon, wgląda podobnie tylko nie skleja

Awatar użytkownika
jac.uaz
Posty: 506
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
Lokalizacja: Elbląg
Kontaktowanie:

Post autor: jac.uaz » śr sty 02, 2008 10:45 pm

Zsadniczo kopułka nie ma prawa mieć aż takiego luzu, sporo aparatów i kopułek mi przeszło przez ręce ale takiego motywu nie miałem, choć.... z tymi nowymi to różnie bywa. Ja mam kopułkę taką, której założyć nie mogę bo węglik jest za długi :-?
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość