Strona 1 z 1
Uaz
: śr sty 16, 2008 4:11 pm
autor: matez24
Mam UAZA i chcę przełożyć silnik Daihatsu rocky 2.8 tdi.Może ktoś z was ma uaza z tym silnikiem?. I czy samo przełożenie sie opłaca? pozdrawiam.

: śr sty 16, 2008 4:19 pm
autor: Przemekslaw
chyba gdzies ten temat juz widziałem

: śr sty 16, 2008 4:30 pm
autor: matez24
Napewno widziałes jestem nowym uzytkownikiem i przez pomylke założyłem dwa takie same tematy
: śr sty 16, 2008 4:45 pm
autor: radecki
A wypowiadać się można w pierwszym, drugim, czy w obu naraz
A tak wogóle to witam

: śr sty 16, 2008 5:56 pm
autor: romanowicz_z3 car469b
jestem nowym użytkownikiem i zbieram gwiazdki

: śr sty 16, 2008 6:21 pm
autor: matez24
Możecie sie wypowiadać w obydwóch.

: śr sty 16, 2008 6:21 pm
autor: Balu-Balu
: śr sty 16, 2008 7:01 pm
autor: romanowicz_z3 car469b
to taki szyder był - przepraszam

: śr sty 16, 2008 11:37 pm
autor: wodzu513
[quote="romanowicz_z3 car469b"]jestem nowym użytkownikiem i zbieram gwiazdki

[/quote]
Jesteś na forum zarejestrowany żeby gwiazdki nabywać , czy dlatego żeby się czegoś ciekawego dowiedzieć i komuś coś podpowiedzieć o ile wiesz jak to zrobić .
: czw sty 17, 2008 7:48 am
autor: radecki
Ja jestem dla gwiazdek...

: czw sty 17, 2008 2:32 pm
autor: wodzu513
to ja was moi mili koledzy nie rozumie , co macie z tych gwiazdek a zforum jest troche wiedzy
: pt sty 18, 2008 7:38 am
autor: radecki
Ponoć za 5 gwiazdek dostaje się tosta.
: pt sty 18, 2008 7:50 am
autor: kpeugeot
a po co chcesz tam ładowac taki duży silnik???
musiałbyś wsadzić silnik i skrzynię - wtedy musisz wymienić mosty itd itp
bez sensu
uaz jest dość lekkim autem i nie potrzebuje tak ciężkiego diesla - ogólnie diesel w uazie to wg mnie porażka
: pt sty 18, 2008 10:24 am
autor: wodzu513
a dlaczego w uazie diesel to porażka mam już chyba ponad pół roku 2,1 i się super sprawuje lepiej niż original
: pt sty 18, 2008 10:43 am
autor: kpeugeot
jeździłeś kiedyś oryginałem?
dlaczego diesle nie - ponieważ diesle nie wkręc się tak na obroty jak bezyna i silnik dielsa jest cięższy od benzyny
i przełożenia skrzyni biegów sa wolniejsze
za dislem sa tylko dwa - na tak - ekonomika i wodoodporność
reszta na nie
: pt sty 18, 2008 2:13 pm
autor: klucz13
kpeugeot pisze:jeździłeś kiedyś oryginałem?
A jeździłeś z porządnym dizlem

: pt sty 18, 2008 2:46 pm
autor: wodzu513
Właśnie że ten silnik co ja mam jest letszy od oryginała jest od renault 2,1 a szkrzynia oryginał i jest spox
: pt sty 18, 2008 3:16 pm
autor: klucz13
wodzu513 pisze:Właśnie że ten silnik co ja mam jest letszy od oryginała jest od renault 2,1 a szkrzynia oryginał i jest spox
Tu akurat jesteś w mylnym błędzie

: pt sty 18, 2008 3:59 pm
autor: wodzu513
[quote="klucz13"][quote="wodzu513"]Właśnie że ten silnik co ja mam jest letszy od oryginała jest od renault 2,1 a szkrzynia oryginał i jest spox[/quote]
Tu akurat jesteś w mylnym błędzie

[/quote]
a dlaczego jestem w mylnym błędzie
: pt sty 18, 2008 4:00 pm
autor: kpeugeot
a powiedz mi że niemam racji
to se podyskutujemy
to tak jakby do LR wsadzic 2,4B z uaza
: pt sty 18, 2008 4:24 pm
autor: klucz13
wodzu513 pisze:klucz13 pisze:wodzu513 pisze:Właśnie że ten silnik co ja mam jest letszy od oryginała jest od renault 2,1 a szkrzynia oryginał i jest spox
Tu akurat jesteś w mylnym błędzie

a dlaczego jestem w mylnym błędzie
Właściwości trakcyjne - padaka uaz = ideał 2,1 renówka = perkins = 2,0 MB = 2,4 MB
: pt sty 18, 2008 5:39 pm
autor: niemand
klucz13 pisze:kpeugeot pisze:jeździłeś kiedyś oryginałem?
A jeździłeś z porządnym dizlem

Porzadnym dieslem jeździłem.......................................i andorią też

: pt sty 18, 2008 8:15 pm
autor: wodzu513
ale co ja powiem to powiem ze silnik uaza nie jest zagazowany to chodzi spox ale pije a szczególnie w terenie
: pt sty 18, 2008 8:52 pm
autor: klucz13
niemand pisze:
Porzadnym dieslem jeździłem.......................................i andorią też

Taaaaaaa dupą po piasku

: sob sty 19, 2008 11:40 am
autor: wodzu513
A ty to co nie jeździłeś dobrym dieslem