Oceńcie czy warto go kupić

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Oceńcie czy warto go kupić

Post autor: maciejmlynarz » czw mar 13, 2008 8:38 pm

Powiedzcie co myslicie o tym autku. Czy warto kupować a jaśli tak to co należałoby jeszcze w nim przerobic aby pobawić się w terenie.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4223508

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » czw mar 13, 2008 8:42 pm

1 przemalować
2 zdjąć/przerobić kangura
3 zamienić dziwny laminat od poloneza na brezencik
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
radecki
Posty: 314
Rejestracja: wt mar 13, 2007 9:03 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: radecki » czw mar 13, 2008 8:58 pm

Ja mam w garażu taki sam laminat z napisem UAZ Lux :D
UAZ 3151- 1994r jeszcze tylko kilka śrubek...

KMZ K-750- 1964 r

OGAR 250- 1988 r

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » czw mar 13, 2008 9:05 pm

Im mniej w nim zrobisz tym bardzej się "pobawisz" w terenie.
A jak bys kolorek zostawił to i innym byś humor poprawił :)2
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
BENGI
Posty: 1811
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
Kontaktowanie:

Post autor: BENGI » czw mar 13, 2008 9:13 pm

W pierwszej kolejności wyrzuć laminat i ciesz się z jazdy :wink:
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati ;)

bartas 4x4
 
 
Posty: 905
Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartas 4x4 » czw mar 13, 2008 9:25 pm

fajne autko :)2 nie wiem co wy chcecie od tego daszku :D ...zawsze to lepsze podczas deszczu niż brezencik.Co do auta to zależy jak to pracuje. Cena dobra :)2 dużo pracy,pzdr
student

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » czw mar 13, 2008 9:27 pm

x. dowiedziec sie co to za silnik

tak w ogole to ja szukajac uaza patrzylem na dwie rzeczy - czy zarejestrowany jako ciezarowy i czy ma LPG

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » czw mar 13, 2008 10:56 pm

No i ten wydech do wywalenia. Jak masz lepszą połowę to na pewno oparłaby się o jeden z tych tłumików i wtedy... po co Ci to?? :D

Awatar użytkownika
zibismoke01
 
 
Posty: 252
Rejestracja: pn sty 14, 2008 1:44 pm
Lokalizacja: Okolice Zakopanego

Post autor: zibismoke01 » czw mar 13, 2008 11:22 pm

jpi pisze:1 przemalować
2 zdjąć/przerobić kangura
3 zamienić dziwny laminat od poloneza na brezencik
ja w razie kupna popieram kolege jpi i jego zdanie co do "stuningowania"....
GR+4"+33"BFG - był=( ale jeszcze bedzie=)
teraz jest bardziej przyziemnie ale też 4x4..

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » pt mar 14, 2008 7:59 am

ten wydech to jest niezgodnie z prawidłami i diagonsta nie powinien tego dopuścić
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pt mar 14, 2008 8:08 am

dokoncz malowanie na niebiesko, dokoncz zderzak, wyrzuc te poszerzenia, wydech mozesz przeniesc na jego miejsce, kupic dobre opony i cos tam moze by z niego było... paka oczywiscie tez do ściągniecia :wink:
Pamietaj ze nie ważne co za kurnik jest na wierzchu, zaczynaj sprawdzanie od mechaniki :wink:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pt mar 14, 2008 11:15 am

gÓral świętokrzyski pisze:ten wydech to jest niezgodnie z prawidłami i diagonsta nie powinien tego dopuścić
Nie tylko wydech ale jego akurat widać :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pt mar 14, 2008 11:22 am

silnik 2120 to pasuje ta pojemność do żukiety, a nie wiem czy ten silnik jest mocą odpowiedni do uaza ??
Gazy 69

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » pt mar 14, 2008 12:14 pm

No i nabyłem ten wynalazek. Dziś wieczorkiem powinien wylądować pod domem. Jedzie na lawecie. Podobno gaźnik wymaga regulacji no i szkoda mi troszke tych opon. Dowiedziałem się o nim tego, że:
-pod maską pracuje silnik z żuka
-stoi na przespawanych felgach od Honkera
-zbiornik paliwa wywalony ma na pake tak samo jak akumulator 160Ah
-kangur wspawany na stałe w rame (zastanawiam się czy warto go ruszać)

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pt mar 14, 2008 12:25 pm

No to z kangurem lipa :)21
szkoda ze sie tak pospieszyłes... :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » pt mar 14, 2008 12:44 pm

Wiesz Przemekslaw szukałem czegos w teren juz 2 lata z założeniem ze nie chce przekroczyć 5tys. Z kim bym nie rozmawiał to typy były różne. Od Suzuki Samuraja przez Vitare, Patrola aż po Pajero. A ja się pytam jak to ma się zmiescić w moich skromnych funduszach. No to wymysliłem (może naiwnie) że dam 4 koła i za reszte popracuje nad autem.
Czemu mówisz że z kangurem lipa? I co sądzisz o reszczie podzespołów? Ma sens to poszerzenie, wspomaganie i silnik od żuka? I co do opon, bo widziałem że były głosy aby je zmienić, czy te nie poradzą sobie w terenie?

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » pt mar 14, 2008 12:48 pm

maciejmlynarz pisze:.... Jedzie na lawecie. Podobno gaźnik wymaga regulacji ....
nie to żebym się czepiał, ale jak słyszę albo czytam w opisach aukcji - "nie jeździ bo trzeba wyregulować gaźnik" rozumiem to jako - nie jeździ bo silnik umarł, być może z całym układem napędowym.

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » pt mar 14, 2008 1:05 pm

maciejmlynarz pisze:No i nabyłem ten wynalazek. Dziś wieczorkiem powinien wylądować pod domem. Jedzie na lawecie. Podobno gaźnik wymaga regulacji no i szkoda mi troszke tych opon. Dowiedziałem się o nim tego, że:
-pod maską pracuje silnik z żuka
-stoi na przespawanych felgach od Honkera
-zbiornik paliwa wywalony ma na pake tak samo jak akumulator 160Ah
-kangur wspawany na stałe w rame (zastanawiam się czy warto go ruszać)
czy ja dobrze wnioskuje kupiłeś to coś bez oglądania?? :lol:
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
radecki
Posty: 314
Rejestracja: wt mar 13, 2007 9:03 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: radecki » pt mar 14, 2008 1:09 pm

gÓral świętokrzyski pisze:
maciejmlynarz pisze:No i nabyłem ten wynalazek. Dziś wieczorkiem powinien wylądować pod domem. Jedzie na lawecie. Podobno gaźnik wymaga regulacji no i szkoda mi troszke tych opon. Dowiedziałem się o nim tego, że:
-pod maską pracuje silnik z żuka
-stoi na przespawanych felgach od Honkera
-zbiornik paliwa wywalony ma na pake tak samo jak akumulator 160Ah
-kangur wspawany na stałe w rame (zastanawiam się czy warto go ruszać)
czy ja dobrze wnioskuje kupiłeś to coś bez oglądania?? :lol:
Kolega ma jak wida cułańską fantazję :lol:
UAZ 3151- 1994r jeszcze tylko kilka śrubek...

KMZ K-750- 1964 r

OGAR 250- 1988 r

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: niemand » pt mar 14, 2008 1:25 pm

wieprzowina pisze:
maciejmlynarz pisze:.... Jedzie na lawecie. Podobno gaźnik wymaga regulacji ....
nie to żebym się czepiał, ale jak słyszę albo czytam w opisach aukcji - "nie jeździ bo trzeba wyregulować gaźnik" rozumiem to jako - nie jeździ bo silnik umarł, być może z całym układem napędowym.
jestem tego samego zdania :)2

@maciejmlynarz a jak stan techniczny ???

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » pt mar 14, 2008 1:38 pm

Juz wam mówie jak to wygląda. Po autko jechał ojciec. Zadzwonił i z otrzymanej relacji wiem, że silnik chodzi tylko w miare schodzenia ze ssania zaczyna się dławić. Co do napędów: Przód ciągnie a reduktora nie było jak sprawdzić.

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » pt mar 14, 2008 3:09 pm

maciejmlynarz pisze:Juz wam mówie jak to wygląda. Po autko jechał ojciec. Zadzwonił i z otrzymanej relacji wiem, że silnik chodzi tylko w miare schodzenia ze ssania zaczyna się dławić. Co do napędów: Przód ciągnie a reduktora nie było jak sprawdzić.

jak to nie było jak sprawdzić?? to nawet kawałek nim nie przejechał czy co :-?

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » pt mar 14, 2008 4:04 pm

co z tego że się da się go włączyć i wyraźnie da się odczuć jego działanie jak nie wiem, czy w cięższym terenie coś mu odbije (nie będzie się rozpinał czy inne takie). Gdybym tylko dostał urlop to sam bym sobie pojechal a tak widzicie... opieram sie o relacje telefoniczne. Zresztą wolę być pesymistą i ostrożnie mówić o tym, że działa niż rzucić w poscie głośne HURA a potem pisać co zrobić bo napędy nie chodzą. Jutro postaram się napisać co i jak z tym sprzętem, a przynajmniej napedy posprawdzam. Zobaczymy co z tego wyjdzie a potem będę liczył na konstruktywną krytykę i jakieś rady.

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » pt mar 14, 2008 4:22 pm

reduktor wyskakiwać nie powinien jeżeli to biegi chyba że coś zmielone ale poczekam, jak przetestujesz to napisz co i jak

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » pt mar 14, 2008 4:43 pm

maciejmlynarz pisze:Wiesz Przemekslaw szukałem czegos w teren juz 2 lata z założeniem ze nie chce przekroczyć 5tys. Z kim bym nie rozmawiał to typy były różne. Od Suzuki Samuraja przez Vitare, Patrola aż po Pajero. A ja się pytam jak to ma się zmiescić w moich skromnych funduszach.
Chcesz nam wcisnąć że to jedyne od 2 lat na rynku autko 4x4 w kwocie do 5 tysięcy?? :o U mnie też była tylko elektryka do zrobienia i hamulce... no i dwa lata z GAZem walczyłem. Tyle że ja za swojego dałem 1,5k.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości