jakie przełożenia ma uaz w mostach i reduktorze

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

mm25mys
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn lis 21, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Mysłowice

jakie przełożenia ma uaz w mostach i reduktorze

Post autor: mm25mys » pn mar 24, 2008 10:47 pm

Witam . Zastanawiam się nad zaadoptowaniem mostów uaza do suzuki .
Jakie przełożenia ma uaz w mostach , reduktorze L i H . Jaką maksymalną prędkość uzuskuje się na reduktorze na 4 -tym biegu i przy jakich obrotach . Właściwie to już mam mosty z dorobionymi blokadami z kościerzyny . Ktoś wie jak te blokady się spisują ?
I o co w tym wszystkim chodzi?
tel 518-554-198

mm25mys
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn lis 21, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: mm25mys » pn mar 24, 2008 10:48 pm

Zapomniałem dodać przy oponach 31"
I o co w tym wszystkim chodzi?
tel 518-554-198

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Krzysio » pn mar 24, 2008 11:58 pm

Mosty standart 5,125. reduktor L 1:1 H1:2
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

EDEK:):):)
 
 
Posty: 170
Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
Lokalizacja: Mirosławiec

Post autor: EDEK:):):) » wt mar 25, 2008 7:54 pm

W Wałczu jeżdzi Samuraj z mostami od uaza ,skrzynią poloneza bodajże i silnikiem vw golfa/pasata 1.6 diesel reduktor/rozdzielcza nie wiem z czego i jak zmotana.Jak spotkam -spytam ,spojrzę może coś się przyda :-?
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » wt mar 25, 2008 11:55 pm

Na Jastrowiu był Rafał Suzuką na mostach od Uaza, silnik 2.0 z omegi, reduktor to nie wiem ale jeździł nią pięknie. Oj nazwozi chłopak pucharów do domu, nazwozi. :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

mm25mys
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn lis 21, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: mm25mys » ndz mar 30, 2008 9:54 pm

Widzę że same pochlebne informacje , cieszę się z tego . Jak wygląda sprawa z gięciem się mostów . Oryginalne suzukowe gną się z byle powodu .
I o co w tym wszystkim chodzi?
tel 518-554-198

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz mar 30, 2008 10:24 pm

Uazowe są wykonane z grubego materiału...nie spotkałem wygietego...za to strzelają sworznie. no i potrafi się półpochwa od gruchy "odspawać" - jesli mówimy o skakaniu.
Poza tym regulacja i ogólnie serwis tych mostów to dość żmudny proces...zapomnij o śrubkach...tam sa podkladki (różnej grubości blaszki regulacyjne :) )...a żeby dyfer wydobyć...trza niestety most rozpołowić.
Hamulce uazowe to ogólnie żenada...więc odrazu szykuj się na dorabianie tarcz.
Przeguby i półosie (tylne odciążone na dwóch łozyskach stożkowych dla suzukowca to chyba mażenie) to solidna konstrukcja. Aczkolwiek promień skrętu słaby.
Dośc trudno te mosty dobrze uszczelnić ale nie jest to niemożliwe.
Sporym dramatem jest trzecie łożysko wałka ataku...lubi się rozsypać i rozwalić cały dyfer... zupełnie przy okazji.
Gdybyś chciał motać jakis mocny silnik roważ przełożenia 37/8...są znacznie solidniejsze :)2
Oczywiście fabryczne SPOA....no i 32" SIMEX wytrzymają raczej bez problemu :)2
Więcej mi nic do głowy nie przychodzi.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz mar 30, 2008 10:27 pm

A co do blokad...jeżeli mówimy o tych ze sprzęgiełka to robią rewelacyjnie...a poza tym mega szybko reagują a nie tak "niepewnie" jak kłowe np. w patrolu.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn cze 09, 2008 1:48 pm

Bartmann pisze:A co do blokad...jeżeli mówimy o tych ze sprzęgiełka to robią rewelacyjnie...a poza tym mega szybko reagują a nie tak "niepewnie" jak kłowe np. w patrolu.
Co to sa te blokady ze sprzegielka , ile trzeba za to dac i gdzie mozna dostac ? Uaz mial fabrycznie spoa ? Jak tam chodzi drazek od wasa przekladnie kierowniczej , wzdluz auta czy tez w poprzek tak jak w samuraju ?

Z góry dziękuje za odpowiedź :)21
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » pn cze 09, 2008 2:22 pm

A co mialby skrecac drazek kierowniczy wzdluz auta, bo nie kumam?
Uaz ma mosty pod resorami, uaza nie widziales? :o

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pn cze 09, 2008 2:37 pm

Drążek masz w poprzek a nie wzdłuż. Przekładnia jest po lewej i drążek krótki idzie do prawej zwrotnicy a ta przekazuje drążkiem długim na lewe koło.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn cze 09, 2008 3:25 pm

Misiek Bielsko pisze:A co mialby skrecac drazek kierowniczy wzdluz auta, bo nie kumam?
Uaz ma mosty pod resorami, uaza nie widziales? :o
Sie trzeba bylo przygladnac mojej frycie ;) We frycie wlasnie jest takie rozwiazanie ze drazek idzie z przekladni wzdluz auta do wąsa zwrotnicy lewego koła i potem poprzecznym drążkiem idzie do prawego koła. Terazs kumasz co miałby skręcać drążek kierowniczy wzdłuż auta czy mam Ci to narysować ? :)21

Skoro ma fabrycznie spoa uaz to jak jest rozwiazane ze drazek z przekladni do zwrotnicy nie wadzi o resor ? W takich wynalazkach jak Patrol i Samurai po zrobieniu spoa powstaje ten problem , produkują wtedy giete drążki , jak to wygląda w uazie ?

A co do uaza to tak oglądałem jakiś czas temu własnie uaza 452 i on właśnie miał też drążek między przekładnią kierowniczą a wąsem zwrotnicy idący wzdłuż auta , identycznie jak w hiluxach ze sztywnym mostem. Dlatego zapytałem czy w uazie 469 też tak jest . Myślałem że 469 i 452 to w zaasadzie budą się różnią , ale się pomyliłem.
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 3:34 pm przez Zun, łącznie zmieniany 1 raz.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pn cze 09, 2008 3:33 pm

Zun pisze:
Misiek Bielsko pisze:A co mialby skrecac drazek kierowniczy wzdluz auta, bo nie kumam?
Uaz ma mosty pod resorami, uaza nie widziales? :o
Sie trzeba bylo przygladnac mojej frycie ;) We frycie wlasnie jest takie rozwiazanie ze drazek idzie z przekladni wzdluz auta do wąsa zwrotnicy lewego koła i potem poprzecznym drążkiem idzie do prawego koła. Terazs kumasz co miałby skręcać drążek kierowniczy wzdłuż auta czy mam Ci to narysować ? :)21

Skoro ma fabrycznie spoa uaz to jak jest rozwiazane ze drazek z przekladni do zwrotnicy nie wadzi o resor ? W takich wynalazkach jak Patrol i Samurai po zrobieniu spoa powstaje ten problem , produkują wtedy giete drążki , jak to wygląda w uazie ?

U mnie tak



http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/I ... 3097077666

http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/I ... 3939101650
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Carlson
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: wt lis 21, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Carlson » pn cze 09, 2008 3:45 pm

452 ma przekładnie mocowaną przed przednim mostem a 469 za przednim mostem stąd ta róznica w drążku z przekładni na zwrotnicę.

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn cze 09, 2008 6:06 pm

Carlson pisze:452 ma przekładnie mocowaną przed przednim mostem a 469 za przednim mostem stąd ta róznica w drążku z przekładni na zwrotnicę.
Zrób zdjęcia miśkowi bo ten dalej nie kuma jak to ma być :)21
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » pn cze 09, 2008 7:52 pm

Trzeba bylo od razu napisac, ze idzie do lewej zwrotnicy...

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn cze 09, 2008 8:49 pm

Misiek Bielsko pisze:Trzeba bylo od razu napisac, ze idzie do lewej zwrotnicy...
No ale jak wzdłuż auta to niby do której mogłaby iść :roll:
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość