jakie przełożenia ma uaz w mostach i reduktorze
Moderator: Student
jakie przełożenia ma uaz w mostach i reduktorze
Witam . Zastanawiam się nad zaadoptowaniem mostów uaza do suzuki .
Jakie przełożenia ma uaz w mostach , reduktorze L i H . Jaką maksymalną prędkość uzuskuje się na reduktorze na 4 -tym biegu i przy jakich obrotach . Właściwie to już mam mosty z dorobionymi blokadami z kościerzyny . Ktoś wie jak te blokady się spisują ?
Jakie przełożenia ma uaz w mostach , reduktorze L i H . Jaką maksymalną prędkość uzuskuje się na reduktorze na 4 -tym biegu i przy jakich obrotach . Właściwie to już mam mosty z dorobionymi blokadami z kościerzyny . Ktoś wie jak te blokady się spisują ?
I o co w tym wszystkim chodzi?
tel 518-554-198
tel 518-554-198
-
-
- Posty: 170
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
- Lokalizacja: Mirosławiec
Uazowe są wykonane z grubego materiału...nie spotkałem wygietego...za to strzelają sworznie. no i potrafi się półpochwa od gruchy "odspawać" - jesli mówimy o skakaniu.
Poza tym regulacja i ogólnie serwis tych mostów to dość żmudny proces...zapomnij o śrubkach...tam sa podkladki (różnej grubości blaszki regulacyjne
)...a żeby dyfer wydobyć...trza niestety most rozpołowić.
Hamulce uazowe to ogólnie żenada...więc odrazu szykuj się na dorabianie tarcz.
Przeguby i półosie (tylne odciążone na dwóch łozyskach stożkowych dla suzukowca to chyba mażenie) to solidna konstrukcja. Aczkolwiek promień skrętu słaby.
Dośc trudno te mosty dobrze uszczelnić ale nie jest to niemożliwe.
Sporym dramatem jest trzecie łożysko wałka ataku...lubi się rozsypać i rozwalić cały dyfer... zupełnie przy okazji.
Gdybyś chciał motać jakis mocny silnik roważ przełożenia 37/8...są znacznie solidniejsze
Oczywiście fabryczne SPOA....no i 32" SIMEX wytrzymają raczej bez problemu
Więcej mi nic do głowy nie przychodzi.
Poza tym regulacja i ogólnie serwis tych mostów to dość żmudny proces...zapomnij o śrubkach...tam sa podkladki (różnej grubości blaszki regulacyjne

Hamulce uazowe to ogólnie żenada...więc odrazu szykuj się na dorabianie tarcz.
Przeguby i półosie (tylne odciążone na dwóch łozyskach stożkowych dla suzukowca to chyba mażenie) to solidna konstrukcja. Aczkolwiek promień skrętu słaby.
Dośc trudno te mosty dobrze uszczelnić ale nie jest to niemożliwe.
Sporym dramatem jest trzecie łożysko wałka ataku...lubi się rozsypać i rozwalić cały dyfer... zupełnie przy okazji.
Gdybyś chciał motać jakis mocny silnik roważ przełożenia 37/8...są znacznie solidniejsze

Oczywiście fabryczne SPOA....no i 32" SIMEX wytrzymają raczej bez problemu

Więcej mi nic do głowy nie przychodzi.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
A co do blokad...jeżeli mówimy o tych ze sprzęgiełka to robią rewelacyjnie...a poza tym mega szybko reagują a nie tak "niepewnie" jak kłowe np. w patrolu.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Co to sa te blokady ze sprzegielka , ile trzeba za to dac i gdzie mozna dostac ? Uaz mial fabrycznie spoa ? Jak tam chodzi drazek od wasa przekladnie kierowniczej , wzdluz auta czy tez w poprzek tak jak w samuraju ?Bartmann pisze:A co do blokad...jeżeli mówimy o tych ze sprzęgiełka to robią rewelacyjnie...a poza tym mega szybko reagują a nie tak "niepewnie" jak kłowe np. w patrolu.
Z góry dziękuje za odpowiedź

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Sie trzeba bylo przygladnac mojej frycieMisiek Bielsko pisze:A co mialby skrecac drazek kierowniczy wzdluz auta, bo nie kumam?
Uaz ma mosty pod resorami, uaza nie widziales?


Skoro ma fabrycznie spoa uaz to jak jest rozwiazane ze drazek z przekladni do zwrotnicy nie wadzi o resor ? W takich wynalazkach jak Patrol i Samurai po zrobieniu spoa powstaje ten problem , produkują wtedy giete drążki , jak to wygląda w uazie ?
A co do uaza to tak oglądałem jakiś czas temu własnie uaza 452 i on właśnie miał też drążek między przekładnią kierowniczą a wąsem zwrotnicy idący wzdłuż auta , identycznie jak w hiluxach ze sztywnym mostem. Dlatego zapytałem czy w uazie 469 też tak jest . Myślałem że 469 i 452 to w zaasadzie budą się różnią , ale się pomyliłem.
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 3:34 pm przez Zun, łącznie zmieniany 1 raz.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Zun pisze:Sie trzeba bylo przygladnac mojej frycieMisiek Bielsko pisze:A co mialby skrecac drazek kierowniczy wzdluz auta, bo nie kumam?
Uaz ma mosty pod resorami, uaza nie widziales?We frycie wlasnie jest takie rozwiazanie ze drazek idzie z przekladni wzdluz auta do wąsa zwrotnicy lewego koła i potem poprzecznym drążkiem idzie do prawego koła. Terazs kumasz co miałby skręcać drążek kierowniczy wzdłuż auta czy mam Ci to narysować ?
Skoro ma fabrycznie spoa uaz to jak jest rozwiazane ze drazek z przekladni do zwrotnicy nie wadzi o resor ? W takich wynalazkach jak Patrol i Samurai po zrobieniu spoa powstaje ten problem , produkują wtedy giete drążki , jak to wygląda w uazie ?
U mnie tak
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/I ... 3097077666
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/I ... 3939101650
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość