Strona 1 z 1
jakie przełożenia ma uaz w mostach i reduktorze
: pn mar 24, 2008 10:47 pm
autor: mm25mys
Witam . Zastanawiam się nad zaadoptowaniem mostów uaza do suzuki .
Jakie przełożenia ma uaz w mostach , reduktorze L i H . Jaką maksymalną prędkość uzuskuje się na reduktorze na 4 -tym biegu i przy jakich obrotach . Właściwie to już mam mosty z dorobionymi blokadami z kościerzyny . Ktoś wie jak te blokady się spisują ?
: pn mar 24, 2008 10:48 pm
autor: mm25mys
Zapomniałem dodać przy oponach 31"
: pn mar 24, 2008 11:58 pm
autor: Krzysio
Mosty standart 5,125. reduktor L 1:1 H1:2
: wt mar 25, 2008 7:54 pm
autor: EDEK:):):)
W Wałczu jeżdzi Samuraj z mostami od uaza ,skrzynią poloneza bodajże i silnikiem vw golfa/pasata 1.6 diesel reduktor/rozdzielcza nie wiem z czego i jak zmotana.Jak spotkam -spytam ,spojrzę może coś się przyda

: wt mar 25, 2008 11:55 pm
autor: Balu-Balu
Na Jastrowiu był Rafał Suzuką na mostach od Uaza, silnik 2.0 z omegi, reduktor to nie wiem ale jeździł nią pięknie. Oj nazwozi chłopak pucharów do domu, nazwozi.

: ndz mar 30, 2008 9:54 pm
autor: mm25mys
Widzę że same pochlebne informacje , cieszę się z tego . Jak wygląda sprawa z gięciem się mostów . Oryginalne suzukowe gną się z byle powodu .
: ndz mar 30, 2008 10:24 pm
autor: Bartmann
Uazowe są wykonane z grubego materiału...nie spotkałem wygietego...za to strzelają sworznie. no i potrafi się półpochwa od gruchy "odspawać" - jesli mówimy o skakaniu.
Poza tym regulacja i ogólnie serwis tych mostów to dość żmudny proces...zapomnij o śrubkach...tam sa podkladki (różnej grubości blaszki regulacyjne

)...a żeby dyfer wydobyć...trza niestety most rozpołowić.
Hamulce uazowe to ogólnie żenada...więc odrazu szykuj się na dorabianie tarcz.
Przeguby i półosie (tylne odciążone na dwóch łozyskach stożkowych dla suzukowca to chyba mażenie) to solidna konstrukcja. Aczkolwiek promień skrętu słaby.
Dośc trudno te mosty dobrze uszczelnić ale nie jest to niemożliwe.
Sporym dramatem jest trzecie łożysko wałka ataku...lubi się rozsypać i rozwalić cały dyfer... zupełnie przy okazji.
Gdybyś chciał motać jakis mocny silnik roważ przełożenia 37/8...są znacznie solidniejsze
Oczywiście fabryczne SPOA....no i 32" SIMEX wytrzymają raczej bez problemu
Więcej mi nic do głowy nie przychodzi.
: ndz mar 30, 2008 10:27 pm
autor: Bartmann
A co do blokad...jeżeli mówimy o tych ze sprzęgiełka to robią rewelacyjnie...a poza tym mega szybko reagują a nie tak "niepewnie" jak kłowe np. w patrolu.
: pn cze 09, 2008 1:48 pm
autor: Zun
Bartmann pisze:A co do blokad...jeżeli mówimy o tych ze sprzęgiełka to robią rewelacyjnie...a poza tym mega szybko reagują a nie tak "niepewnie" jak kłowe np. w patrolu.
Co to sa te blokady ze sprzegielka , ile trzeba za to dac i gdzie mozna dostac ? Uaz mial fabrycznie spoa ? Jak tam chodzi drazek od wasa przekladnie kierowniczej , wzdluz auta czy tez w poprzek tak jak w samuraju ?
Z góry dziękuje za odpowiedź

: pn cze 09, 2008 2:22 pm
autor: Misiek Bielsko
A co mialby skrecac drazek kierowniczy wzdluz auta, bo nie kumam?
Uaz ma mosty pod resorami, uaza nie widziales?

: pn cze 09, 2008 2:37 pm
autor: Balu-Balu
Drążek masz w poprzek a nie wzdłuż. Przekładnia jest po lewej i drążek krótki idzie do prawej zwrotnicy a ta przekazuje drążkiem długim na lewe koło.
: pn cze 09, 2008 3:25 pm
autor: Zun
Misiek Bielsko pisze:A co mialby skrecac drazek kierowniczy wzdluz auta, bo nie kumam?
Uaz ma mosty pod resorami, uaza nie widziales?

Sie trzeba bylo przygladnac mojej frycie

We frycie wlasnie jest takie rozwiazanie ze drazek idzie z przekladni wzdluz auta do wąsa zwrotnicy lewego koła i potem poprzecznym drążkiem idzie do prawego koła. Terazs kumasz co miałby skręcać drążek kierowniczy wzdłuż auta czy mam Ci to narysować ?
Skoro ma fabrycznie spoa uaz to jak jest rozwiazane ze drazek z przekladni do zwrotnicy nie wadzi o resor ? W takich wynalazkach jak Patrol i Samurai po zrobieniu spoa powstaje ten problem , produkują wtedy giete drążki , jak to wygląda w uazie ?
A co do uaza to tak oglądałem jakiś czas temu własnie uaza 452 i on właśnie miał też drążek między przekładnią kierowniczą a wąsem zwrotnicy idący wzdłuż auta , identycznie jak w hiluxach ze sztywnym mostem. Dlatego zapytałem czy w uazie 469 też tak jest . Myślałem że 469 i 452 to w zaasadzie budą się różnią , ale się pomyliłem.
: pn cze 09, 2008 3:33 pm
autor: Balu-Balu
Zun pisze:Misiek Bielsko pisze:A co mialby skrecac drazek kierowniczy wzdluz auta, bo nie kumam?
Uaz ma mosty pod resorami, uaza nie widziales?

Sie trzeba bylo przygladnac mojej frycie

We frycie wlasnie jest takie rozwiazanie ze drazek idzie z przekladni wzdluz auta do wąsa zwrotnicy lewego koła i potem poprzecznym drążkiem idzie do prawego koła. Terazs kumasz co miałby skręcać drążek kierowniczy wzdłuż auta czy mam Ci to narysować ?
Skoro ma fabrycznie spoa uaz to jak jest rozwiazane ze drazek z przekladni do zwrotnicy nie wadzi o resor ? W takich wynalazkach jak Patrol i Samurai po zrobieniu spoa powstaje ten problem , produkują wtedy giete drążki , jak to wygląda w uazie ?
U mnie tak
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/I ... 3097077666
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/I ... 3939101650
: pn cze 09, 2008 3:45 pm
autor: Carlson
452 ma przekładnie mocowaną przed przednim mostem a 469 za przednim mostem stąd ta róznica w drążku z przekładni na zwrotnicę.
: pn cze 09, 2008 6:06 pm
autor: Zun
Carlson pisze:452 ma przekładnie mocowaną przed przednim mostem a 469 za przednim mostem stąd ta róznica w drążku z przekładni na zwrotnicę.
Zrób zdjęcia miśkowi bo ten dalej nie kuma jak to ma być

: pn cze 09, 2008 7:52 pm
autor: Misiek Bielsko
Trzeba bylo od razu napisac, ze idzie do lewej zwrotnicy...
: pn cze 09, 2008 8:49 pm
autor: Zun
Misiek Bielsko pisze:Trzeba bylo od razu napisac, ze idzie do lewej zwrotnicy...
No ale jak wzdłuż auta to niby do której mogłaby iść
