jak połączyć skrzynie merca 123 z reduktorem uaza???

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kalwar
 
 
Posty: 178
Rejestracja: wt mar 28, 2006 4:39 pm
Lokalizacja: Brzeziny

jak połączyć skrzynie merca 123 z reduktorem uaza???

Post autor: kalwar » ndz kwie 20, 2008 9:06 pm

witam! mam pytanie jak połączyć skrzynie mercedesa np. 123 z reduktorem uaza? podobno to najlepsze rozwiązanie do silnika z mercedesa. byłbym wdzięczny za wskazówki jak to zrobić. pozdrawiam.

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pn kwie 21, 2008 11:34 am

Ja wiem jak to zrobić... Nie zakładać ponownie tematu, ale poszukać na forum. Było.

pzdr
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Re: jak połączyć skrzynie merca 123 z reduktorem uaza???

Post autor: Piter69A » pn kwie 21, 2008 1:22 pm

kalwar pisze:witam! mam pytanie jak połączyć skrzynie mercedesa np. 123 z reduktorem uaza? podobno to najlepsze rozwiązanie do silnika z mercedesa. byłbym wdzięczny za wskazówki jak to zrobić. pozdrawiam.
troche pomyliles :wink:
Łączy się skrzynię(razem z reduktorem) UAZa z silnikiem Merca :)2
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: jak połączyć skrzynie merca 123 z reduktorem uaza???

Post autor: Bart03 » pn kwie 21, 2008 2:37 pm

Piter69A pisze:
kalwar pisze:witam! mam pytanie jak połączyć skrzynie mercedesa np. 123 z reduktorem uaza? podobno to najlepsze rozwiązanie do silnika z mercedesa. byłbym wdzięczny za wskazówki jak to zrobić. pozdrawiam.
troche pomyliles :wink:
Łączy się skrzynię(razem z reduktorem) UAZa z silnikiem Merca :)2
nie pomylil - skrzynia merc - silnik merc - reduktor uaz i wtedy kancza sie problemy z zasrana toporna uazowska skrzynia :)2

rozwiazanie skrzynia z redyktorem uaz - silnik merc - to jest dopiero "pomyłka" :)21 :)3
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Re: jak połączyć skrzynie merca 123 z reduktorem uaza???

Post autor: UAZ Adventure » pn kwie 21, 2008 3:55 pm

Bart03 pisze:
Piter69A pisze:
kalwar pisze:witam! mam pytanie jak połączyć skrzynie mercedesa np. 123 z reduktorem uaza? podobno to najlepsze rozwiązanie do silnika z mercedesa. byłbym wdzięczny za wskazówki jak to zrobić. pozdrawiam.
troche pomyliles :wink:
Łączy się skrzynię(razem z reduktorem) UAZa z silnikiem Merca :)2
nie pomylil - skrzynia merc - silnik merc - reduktor uaz i wtedy kancza sie problemy z zasrana toporna uazowska skrzynia :)2

rozwiazanie skrzynia z redyktorem uaz - silnik merc - to jest dopiero "pomyłka" :)21 :)3
I to ze wszystkimi silnikami nie tylko mercedesa :)2

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pn kwie 21, 2008 6:05 pm

wiem coś o tym :)21
nadmiar mocy z silnika v6 forda ucieka zaraz za sprzęgłem - bo dalej mam skrzynię i reduktor uazowy :)3
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn kwie 21, 2008 7:39 pm

ze skrzynia uaza to mniejwiecej idzie tak:
jedynka - zgrzyt
dwojka - zgrzyt
trojka - ciagnie jak szalony

.... potem wieeeeeeeczna przepasc ....

mamy czworke - buuuuuu i znowu trzeba zejsc do trojki :)21

a co do samej sprawy technicznej to tak jak Kacper napisal - opcja szukaj - bylu duzo na ten temat, nawet ja kilka elaboratow napisalem :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » pn kwie 21, 2008 9:15 pm

po zmianie z 3 na 4 osiagniecie super prędkości 80 km/h trwało nie wiem ile, bo zdąrzyłem usnąc zanim to sie stało :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn kwie 21, 2008 9:19 pm

CrOOchy pisze:po zmianie z 3 na 4 osiagniecie super prędkości 80 km/h trwało nie wiem ile, bo zdąrzyłem usnąc zanim to sie stało :)21
Wyremontuj padakę :wink:
:)20
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » pn kwie 21, 2008 9:26 pm

ja ją tylko przechowuje i troche pyciam w terenie w wolnym czasie ruska maszynął
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » wt kwie 22, 2008 11:06 pm

piotr oskwarek pisze:wiem coś o tym :)21
nadmiar mocy z silnika v6 forda ucieka zaraz za sprzęgłem - bo dalej mam skrzynię i reduktor uazowy :)3
niestety to prawda :cry:
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
rybex
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr lut 22, 2006 2:29 pm
Lokalizacja: Rze

Post autor: rybex » czw kwie 24, 2008 8:43 pm

prawda prawda :D mialem uaza z silnikiem mercedesa ... 4 uzywalem tylko z gorki xDD bo takto nie dalo sie jechac :P :)

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Krzysio » czw kwie 24, 2008 10:59 pm

rybex pisze:prawda prawda :D mialem uaza z silnikiem mercedesa ... 4 uzywalem tylko z gorki xDD bo takto nie dalo sie jechac :P :)
Jak miałeś 200D to fakt nie jedzie. 240 D radzi sobie znacznie lepiej. 300D ze skrzynią UAZa (DOBRĄ) robi super . A 300TD ze skrzynią UAZa robi zajefajnie. Po prostu macie zjechane skrzyneczki.Albo drajwerzy nie przyzwyczajeni do braku synchronizacji.
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pt kwie 25, 2008 6:25 am

Cześć Krzysiek.
A nie masz gdzieś rysunku lub gotowej kryzy do połaczenia 2,9 scorpio z wolną piątką mercedesa 207?
Bo mnie to będzie czekało, a miło by było mieć gotowe..
Marcin - Białobrzegi.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt kwie 25, 2008 10:35 am

Krzysio pisze:
rybex pisze:prawda prawda :D mialem uaza z silnikiem mercedesa ... 4 uzywalem tylko z gorki xDD bo takto nie dalo sie jechac :P :)
Jak miałeś 200D to fakt nie jedzie. 240 D radzi sobie znacznie lepiej. 300D ze skrzynią UAZa (DOBRĄ) robi super . A 300TD ze skrzynią UAZa robi zajefajnie. Po prostu macie zjechane skrzyneczki.Albo drajwerzy nie przyzwyczajeni do braku synchronizacji.
2,4 tez bida ale kiedys sie na takich motorach jezdzilo i jakotako sobie radzil, 3,0 to juz 5 garow i trzeba go tam na sile uchac i grodziowke ciac no i ta masa :o zanim zobaczysz bloto to juz przodem wklejasz - samo zeliwo 8) 3,0TD to juz inna bajka chociaz masa tez nadal pokazna.
Patrzac na to z perspektywy czasu - te silniki lata swojej swietnosci maja juz dawno za soba :wink: Teraz mozna lekki aluminiowy motor z dobrym momentem i moca wyrwac za niezle pieniadze - a jest w czym wybierac :D
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Krzysio » pt kwie 25, 2008 11:42 pm

pilmar pisze:Cześć Krzysiek.
A nie masz gdzieś rysunku lub gotowej kryzy do połaczenia 2,9 scorpio z wolną piątką mercedesa 207?
Bo mnie to będzie czekało, a miło by było mieć gotowe..
Marcin - Białobrzegi.
Obudowa forda(żeliwna) jest bardzo podatna na motanie.
Mam tylko redukcje między silnik mercedesa a skrzynie UAZa
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » ndz kwie 27, 2008 5:55 pm

flansze skrzynia mesiek reduktor uaz to nie problem zrobić: problem to wycyrklować wyczystko w osi i solidnie umocować...
ale jak sie zrobi wszystko ok to niech sie skrzynia uaza schowa.
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość