jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
wojtak4
-

- Posty: 108
- Rejestracja: sob sie 30, 2003 8:48 pm
- Lokalizacja: z Mazur
Post
autor: wojtak4 » śr mar 24, 2004 8:03 pm
Jak przyspieszyć uaza z silnikiem perkinsa. Wymiana mostow na szybsze nie wiele daje, moze jakies zebatki w skrzyni redukcyjnej

Tak cos obmyslilem aby wyrzucic terenowe przelozenie i wstawic szybsze od szosowego zamiast niego. Tak żeby przy 2500 obr/min rozwinąc jakies 105-110 km/h. Czy to jest mozliwe do zrobienia

Ile takie cos kosztuje. I jak to zrobić aby zegar pokazywal faktyczną prędkość

-
lemur
-

- Posty: 977
- Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
- Lokalizacja: Klucze
Post
autor: lemur » śr mar 24, 2004 8:05 pm
to jest silnik od ciagnika wiec watpie zeby 110 sie tym udalo pojechac,a chocby sie juz udalo to strach jest jechac uazem 110

Niva 93r.
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr mar 24, 2004 8:13 pm
lemur pisze:strach jest jechac uazem 110

Chyba że twojm

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Slawquu

- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Slawquu » śr mar 24, 2004 9:08 pm
pogadajcie ze Zbowidem...jego demon szybkości buja sie szybciej niż 110 i wcale nie strach nim jechać, swoim do tej pory jechałem tylko 110 i też spox
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
-
Szwagier
- jestem tu nowy...

- Posty: 93
- Rejestracja: śr mar 17, 2004 1:33 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska/Warszawa
Post
autor: Szwagier » śr mar 24, 2004 11:11 pm
Ja wyciągnąłem również 110 ale to już strach, że coś się porwie w nim
Ale tak na chłopski rozum: masz małe obroty silnika, więc na oryginalnej skrzyni Uaza małą prędkość osiągniesz, prawda? Pomyśl o jakim szybszym przełożeniu w niej.
Ja tak to rozumiem.
Uaz 3151 rocznik 1989 & K-750
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » śr mar 24, 2004 11:13 pm
Szwagier pisze:Pomyśl o jakim szybszym przełożeniu w niej.
niby jak ?
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » czw mar 25, 2004 12:39 am
ja proponuje abys auto zmienil... sprzedaj uaza i jak dobrze pokombinujesz to sobie dwa poldasy za to kupisz.... poleci wiecej jak 110

grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
PONTAR
-

- Posty: 206
- Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: PONTAR » czw mar 25, 2004 8:34 am
W ARO 243 i 244 z silnikiem3,1D jest skrzynia biegów do wolnobrotowego diesla, możesz pokombinować z tą skrzynią. Jak posiadałem ten wechikuł to do 110 bez problemu dał się rozpędzić. Silnik był od jakiegoś traktora chyba na licencji francuskiej ale na 100% to pewny nie jestem.
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » czw mar 25, 2004 8:36 am
pomysl tez o tym ze jak zmienisz przelozenia na szybsze to bedziesz musial kupic drugiego uaza coby go rozpedzic zeby jedynke wbic

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » czw mar 25, 2004 8:39 am
PONTAR pisze:W ARO 243 i 244 z silnikiem3,1D jest skrzynia biegów do wolnobrotowego diesla, możesz pokombinować z tą skrzynią.
ale przełożenie końcowe prawie zawsze jest takie samo 1:1
-
PONTAR
-

- Posty: 206
- Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: PONTAR » czw mar 25, 2004 1:09 pm
banan pisze:PONTAR pisze:W ARO 243 i 244 z silnikiem3,1D jest skrzynia biegów do wolnobrotowego diesla, możesz pokombinować z tą skrzynią.
ale przełożenie końcowe prawie zawsze jest takie samo 1:1
Sprecyzuj, bo niebardzo wiem o co ci chodz.
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw mar 25, 2004 1:18 pm
chodzi o to ze przełożenie skrzyni nie ma znaczenia bo zawsze jest 1:1+ewentualny nadbieg

#noichuj
-
PONTAR
-

- Posty: 206
- Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: PONTAR » czw mar 25, 2004 1:23 pm
A.......no chyba że tak
Upraszam się łaski-chwilowa zaćma muzgowa

Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » czw mar 25, 2004 1:23 pm
chyba ze zastosuje naped strumieniowy

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
Wojtek_K

- Posty: 2384
- Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek_K » czw mar 25, 2004 1:42 pm
wojtak4 pisze:Tak żeby przy 2500 obr/min rozwinąc jakies 105-110 km/h. Czy to jest mozliwe do zrobienia


5
porsche

1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00

-
wojtak4
-

- Posty: 108
- Rejestracja: sob sie 30, 2003 8:48 pm
- Lokalizacja: z Mazur
Post
autor: wojtak4 » czw mar 25, 2004 4:54 pm
Nie zrozumieliscie mnie chyba. Ja chce zmienic przelozenie skrzyni rozdzielczej. Tak aby szosowe bylo szosowym a terenowe bylo szybsze od szosowego, i pytam sie jak tego dokonac

Czy można zmenic zebatk

-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » czw mar 25, 2004 4:57 pm
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
Wojtek_K

- Posty: 2384
- Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek_K » czw mar 25, 2004 4:58 pm
ktoś organizuje wyscigi uazów na 1/4 mili

1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00

-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » czw mar 25, 2004 5:35 pm
a po co ci taki rozwiązanie
po to zeby ja podedzie jakaś bemka z paskani na masce i nie tylko to ty zapinasz reduktor i ja miszasz

5
a tak wogule to mnie uczono że na sztwno zapientych napędach to nie robi na asfalcie

-
Slawquu

- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Slawquu » czw mar 25, 2004 6:03 pm
to nie jest takie znowu nie realne...ale z logicznego punktu widzenia po co...jak sie decydowało na traktor pod maską mieć to i trzeba było sie liczyć z tym ze pierwszej predkości kosmicznej nie bedzie sie osiągało... sam miałem jeszcze jakies 2 m-ce temu to wiem, teraz mam oryginalnego benzyniaka i jestem zadowolony

UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » czw mar 25, 2004 6:44 pm
wojtak4 pisze:Tak żeby przy 2500 obr/min rozwinąc jakies 105-110 km/h. Czy to jest mozliwe do zrobienia
Jest, ale musisz założyć spojlery na dach, bo Cię pęd powietrza wyrwie a siła nośna pokona siłę grawitacji. No, chyba, że chcesz mieć UAZ-o-lota?

(

)
Władek - Kraków
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » pt mar 26, 2004 12:55 am
po raz drugi powiem sprzedaj syfa komus kto go nie zjebie...
Jak przyspieszysz juz syfa to proponuje zalozyc felgi 18" niskoprofilowe opony, resory klepnac na plasko zalozyc hydrauliczne zawieszonko i bedzeisz miec Uaza Lowdrivera
... pare fantow zalozysz do srodka i bedziesz wzbudzal powszechny zachwyt
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » pt mar 26, 2004 1:14 am
wojtak4 pisze:Ja chce zmienic przelozenie skrzyni rozdzielczej. Tak aby szosowe bylo szosowym a terenowe bylo szybsze od szosowego, i pytam sie jak tego dokonac

Czy można zmenic zebatk

człowieku....zastanów się co piszesz...wszystko jest możliwe...ale zrobienie tego wyniesie cię więcej niż porządny motor od patrola czy merca...nie z motyką na księżyc i nie w ślepą uliczke...
-
PONTAR
-

- Posty: 206
- Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: PONTAR » pt mar 26, 2004 6:01 am
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość