Przyspieszenie Perkinsa

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

wojtak4
 
 
Posty: 108
Rejestracja: sob sie 30, 2003 8:48 pm
Lokalizacja: z Mazur

Przyspieszenie Perkinsa

Post autor: wojtak4 » śr mar 24, 2004 8:03 pm

Jak przyspieszyć uaza z silnikiem perkinsa. Wymiana mostow na szybsze nie wiele daje, moze jakies zebatki w skrzyni redukcyjnej ?? Tak cos obmyslilem aby wyrzucic terenowe przelozenie i wstawic szybsze od szosowego zamiast niego. Tak żeby przy 2500 obr/min rozwinąc jakies 105-110 km/h. Czy to jest mozliwe do zrobienia ?? Ile takie cos kosztuje. I jak to zrobić aby zegar pokazywal faktyczną prędkość ??

lemur
 
 
Posty: 977
Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
Lokalizacja: Klucze

Post autor: lemur » śr mar 24, 2004 8:05 pm

to jest silnik od ciagnika wiec watpie zeby 110 sie tym udalo pojechac,a chocby sie juz udalo to strach jest jechac uazem 110 :wink:
Niva 93r.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr mar 24, 2004 8:13 pm

lemur pisze:strach jest jechac uazem 110 :wink:
Chyba że twojm :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » śr mar 24, 2004 9:08 pm

pogadajcie ze Zbowidem...jego demon szybkości buja sie szybciej niż 110 i wcale nie strach nim jechać, swoim do tej pory jechałem tylko 110 i też spox
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
Szwagier
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: śr mar 17, 2004 1:33 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska/Warszawa

Post autor: Szwagier » śr mar 24, 2004 11:11 pm

Ja wyciągnąłem również 110 ale to już strach, że coś się porwie w nim :-?
Ale tak na chłopski rozum: masz małe obroty silnika, więc na oryginalnej skrzyni Uaza małą prędkość osiągniesz, prawda? Pomyśl o jakim szybszym przełożeniu w niej.
Ja tak to rozumiem.
Uaz 3151 rocznik 1989 & K-750

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » śr mar 24, 2004 11:13 pm

Szwagier pisze:Pomyśl o jakim szybszym przełożeniu w niej.
niby jak ?

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » czw mar 25, 2004 12:39 am

ja proponuje abys auto zmienil... sprzedaj uaza i jak dobrze pokombinujesz to sobie dwa poldasy za to kupisz.... poleci wiecej jak 110 :wink:
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
PONTAR
 
 
Posty: 206
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: PONTAR » czw mar 25, 2004 8:34 am

W ARO 243 i 244 z silnikiem3,1D jest skrzynia biegów do wolnobrotowego diesla, możesz pokombinować z tą skrzynią. Jak posiadałem ten wechikuł to do 110 bez problemu dał się rozpędzić. Silnik był od jakiegoś traktora chyba na licencji francuskiej ale na 100% to pewny nie jestem.
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw mar 25, 2004 8:36 am

pomysl tez o tym ze jak zmienisz przelozenia na szybsze to bedziesz musial kupic drugiego uaza coby go rozpedzic zeby jedynke wbic :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw mar 25, 2004 8:39 am

PONTAR pisze:W ARO 243 i 244 z silnikiem3,1D jest skrzynia biegów do wolnobrotowego diesla, możesz pokombinować z tą skrzynią.
ale przełożenie końcowe prawie zawsze jest takie samo 1:1

Awatar użytkownika
PONTAR
 
 
Posty: 206
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: PONTAR » czw mar 25, 2004 1:09 pm

banan pisze:
PONTAR pisze:W ARO 243 i 244 z silnikiem3,1D jest skrzynia biegów do wolnobrotowego diesla, możesz pokombinować z tą skrzynią.
ale przełożenie końcowe prawie zawsze jest takie samo 1:1
Sprecyzuj, bo niebardzo wiem o co ci chodz.
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 25, 2004 1:18 pm

chodzi o to ze przełożenie skrzyni nie ma znaczenia bo zawsze jest 1:1+ewentualny nadbieg
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
PONTAR
 
 
Posty: 206
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: PONTAR » czw mar 25, 2004 1:23 pm

A.......no chyba że tak :)21
Upraszam się łaski-chwilowa zaćma muzgowa :oops:
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw mar 25, 2004 1:23 pm

chyba ze zastosuje naped strumieniowy :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Przyspieszenie Perkinsa

Post autor: Wojtek_K » czw mar 25, 2004 1:42 pm

wojtak4 pisze:Tak żeby przy 2500 obr/min rozwinąc jakies 105-110 km/h. Czy to jest mozliwe do zrobienia ??
:)5
porsche
:lol:
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

wojtak4
 
 
Posty: 108
Rejestracja: sob sie 30, 2003 8:48 pm
Lokalizacja: z Mazur

Post autor: wojtak4 » czw mar 25, 2004 4:54 pm

Nie zrozumieliscie mnie chyba. Ja chce zmienic przelozenie skrzyni rozdzielczej. Tak aby szosowe bylo szosowym a terenowe bylo szybsze od szosowego, i pytam sie jak tego dokonac ?? Czy można zmenic zebatk ??

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw mar 25, 2004 4:57 pm

:o ze jak :)5 :o
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » czw mar 25, 2004 4:58 pm

ktoś organizuje wyscigi uazów na 1/4 mili :lol:
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » czw mar 25, 2004 5:08 pm

wojtak4 pisze:Nie zrozumieliscie mnie chyba. Ja chce zmienic przelozenie skrzyni rozdzielczej. Tak aby szosowe bylo szosowym a terenowe bylo szybsze od szosowego, i pytam sie jak tego dokonac ?? Czy można zmenic zebatk ??
normalnie będziesz jeździł na reduktorze a w terenie będziesz przełączał na biegi szosowe :)18 :)18 :)18


z Einsteina tyż się śmiali na początku 8) 8) 8)


tak czy siak powodzenia :)2
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » czw mar 25, 2004 5:35 pm

a po co ci taki rozwiązanie



po to zeby ja podedzie jakaś bemka z paskani na masce i nie tylko to ty zapinasz reduktor i ja miszasz :)5




a tak wogule to mnie uczono że na sztwno zapientych napędach to nie robi na asfalcie :o :)3

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » czw mar 25, 2004 6:03 pm

to nie jest takie znowu nie realne...ale z logicznego punktu widzenia po co...jak sie decydowało na traktor pod maską mieć to i trzeba było sie liczyć z tym ze pierwszej predkości kosmicznej nie bedzie sie osiągało... sam miałem jeszcze jakies 2 m-ce temu to wiem, teraz mam oryginalnego benzyniaka i jestem zadowolony :D
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Przyspieszenie Perkinsa

Post autor: Władek » czw mar 25, 2004 6:44 pm

wojtak4 pisze:Tak żeby przy 2500 obr/min rozwinąc jakies 105-110 km/h. Czy to jest mozliwe do zrobienia ??
Jest, ale musisz założyć spojlery na dach, bo Cię pęd powietrza wyrwie a siła nośna pokona siłę grawitacji. No, chyba, że chcesz mieć UAZ-o-lota? :o :o :o
( :)20 )
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pt mar 26, 2004 12:55 am

po raz drugi powiem sprzedaj syfa komus kto go nie zjebie... :-?

Jak przyspieszysz juz syfa to proponuje zalozyc felgi 18" niskoprofilowe opony, resory klepnac na plasko zalozyc hydrauliczne zawieszonko i bedzeisz miec Uaza Lowdrivera 8)
... pare fantow zalozysz do srodka i bedziesz wzbudzal powszechny zachwyt
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt mar 26, 2004 1:14 am

wojtak4 pisze:Ja chce zmienic przelozenie skrzyni rozdzielczej. Tak aby szosowe bylo szosowym a terenowe bylo szybsze od szosowego, i pytam sie jak tego dokonac ?? Czy można zmenic zebatk ??
człowieku....zastanów się co piszesz...wszystko jest możliwe...ale zrobienie tego wyniesie cię więcej niż porządny motor od patrola czy merca...nie z motyką na księżyc i nie w ślepą uliczke...

Awatar użytkownika
PONTAR
 
 
Posty: 206
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: PONTAR » pt mar 26, 2004 6:01 am

Bez urazy .....ale moje zdziwienie sięgnęło sztytu :o :o :o
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość