Strona 1 z 3
Przyspieszenie Perkinsa
: śr mar 24, 2004 8:03 pm
autor: wojtak4
Jak przyspieszyć uaza z silnikiem perkinsa. Wymiana mostow na szybsze nie wiele daje, moze jakies zebatki w skrzyni redukcyjnej

Tak cos obmyslilem aby wyrzucic terenowe przelozenie i wstawic szybsze od szosowego zamiast niego. Tak żeby przy 2500 obr/min rozwinąc jakies 105-110 km/h. Czy to jest mozliwe do zrobienia

Ile takie cos kosztuje. I jak to zrobić aby zegar pokazywal faktyczną prędkość

: śr mar 24, 2004 8:05 pm
autor: lemur
to jest silnik od ciagnika wiec watpie zeby 110 sie tym udalo pojechac,a chocby sie juz udalo to strach jest jechac uazem 110

: śr mar 24, 2004 8:13 pm
autor: klucz13
lemur pisze:strach jest jechac uazem 110

Chyba że twojm

: śr mar 24, 2004 9:08 pm
autor: Slawquu
pogadajcie ze Zbowidem...jego demon szybkości buja sie szybciej niż 110 i wcale nie strach nim jechać, swoim do tej pory jechałem tylko 110 i też spox
: śr mar 24, 2004 11:11 pm
autor: Szwagier
Ja wyciągnąłem również 110 ale to już strach, że coś się porwie w nim
Ale tak na chłopski rozum: masz małe obroty silnika, więc na oryginalnej skrzyni Uaza małą prędkość osiągniesz, prawda? Pomyśl o jakim szybszym przełożeniu w niej.
Ja tak to rozumiem.
: śr mar 24, 2004 11:13 pm
autor: banan
Szwagier pisze:Pomyśl o jakim szybszym przełożeniu w niej.
niby jak ?
: czw mar 25, 2004 12:39 am
autor: RudeBoy
ja proponuje abys auto zmienil... sprzedaj uaza i jak dobrze pokombinujesz to sobie dwa poldasy za to kupisz.... poleci wiecej jak 110

: czw mar 25, 2004 8:34 am
autor: PONTAR
W ARO 243 i 244 z silnikiem3,1D jest skrzynia biegów do wolnobrotowego diesla, możesz pokombinować z tą skrzynią. Jak posiadałem ten wechikuł to do 110 bez problemu dał się rozpędzić. Silnik był od jakiegoś traktora chyba na licencji francuskiej ale na 100% to pewny nie jestem.
: czw mar 25, 2004 8:36 am
autor: MOC
pomysl tez o tym ze jak zmienisz przelozenia na szybsze to bedziesz musial kupic drugiego uaza coby go rozpedzic zeby jedynke wbic

: czw mar 25, 2004 8:39 am
autor: banan
PONTAR pisze:W ARO 243 i 244 z silnikiem3,1D jest skrzynia biegów do wolnobrotowego diesla, możesz pokombinować z tą skrzynią.
ale przełożenie końcowe prawie zawsze jest takie samo 1:1
: czw mar 25, 2004 1:09 pm
autor: PONTAR
banan pisze:PONTAR pisze:W ARO 243 i 244 z silnikiem3,1D jest skrzynia biegów do wolnobrotowego diesla, możesz pokombinować z tą skrzynią.
ale przełożenie końcowe prawie zawsze jest takie samo 1:1
Sprecyzuj, bo niebardzo wiem o co ci chodz.
: czw mar 25, 2004 1:18 pm
autor: czesław&jarząbek
chodzi o to ze przełożenie skrzyni nie ma znaczenia bo zawsze jest 1:1+ewentualny nadbieg

: czw mar 25, 2004 1:23 pm
autor: PONTAR
A.......no chyba że tak
Upraszam się łaski-chwilowa zaćma muzgowa

: czw mar 25, 2004 1:23 pm
autor: MOC
chyba ze zastosuje naped strumieniowy

Re: Przyspieszenie Perkinsa
: czw mar 25, 2004 1:42 pm
autor: Wojtek_K
wojtak4 pisze:Tak żeby przy 2500 obr/min rozwinąc jakies 105-110 km/h. Czy to jest mozliwe do zrobienia


5
porsche

: czw mar 25, 2004 4:54 pm
autor: wojtak4
Nie zrozumieliscie mnie chyba. Ja chce zmienic przelozenie skrzyni rozdzielczej. Tak aby szosowe bylo szosowym a terenowe bylo szybsze od szosowego, i pytam sie jak tego dokonac

Czy można zmenic zebatk

: czw mar 25, 2004 4:57 pm
autor: MOC
: czw mar 25, 2004 4:58 pm
autor: Wojtek_K
ktoś organizuje wyscigi uazów na 1/4 mili

: czw mar 25, 2004 5:08 pm
autor: romanowicz_z3 car469b
: czw mar 25, 2004 5:35 pm
autor: Aśka&Kuba
a po co ci taki rozwiązanie
po to zeby ja podedzie jakaś bemka z paskani na masce i nie tylko to ty zapinasz reduktor i ja miszasz

5
a tak wogule to mnie uczono że na sztwno zapientych napędach to nie robi na asfalcie

: czw mar 25, 2004 6:03 pm
autor: Slawquu
to nie jest takie znowu nie realne...ale z logicznego punktu widzenia po co...jak sie decydowało na traktor pod maską mieć to i trzeba było sie liczyć z tym ze pierwszej predkości kosmicznej nie bedzie sie osiągało... sam miałem jeszcze jakies 2 m-ce temu to wiem, teraz mam oryginalnego benzyniaka i jestem zadowolony

Re: Przyspieszenie Perkinsa
: czw mar 25, 2004 6:44 pm
autor: Władek
wojtak4 pisze:Tak żeby przy 2500 obr/min rozwinąc jakies 105-110 km/h. Czy to jest mozliwe do zrobienia
Jest, ale musisz założyć spojlery na dach, bo Cię pęd powietrza wyrwie a siła nośna pokona siłę grawitacji. No, chyba, że chcesz mieć UAZ-o-lota?

(

)
: pt mar 26, 2004 12:55 am
autor: RudeBoy
po raz drugi powiem sprzedaj syfa komus kto go nie zjebie...
Jak przyspieszysz juz syfa to proponuje zalozyc felgi 18" niskoprofilowe opony, resory klepnac na plasko zalozyc hydrauliczne zawieszonko i bedzeisz miec Uaza Lowdrivera
... pare fantow zalozysz do srodka i bedziesz wzbudzal powszechny zachwyt
: pt mar 26, 2004 1:14 am
autor: banan
wojtak4 pisze:Ja chce zmienic przelozenie skrzyni rozdzielczej. Tak aby szosowe bylo szosowym a terenowe bylo szybsze od szosowego, i pytam sie jak tego dokonac

Czy można zmenic zebatk

człowieku....zastanów się co piszesz...wszystko jest możliwe...ale zrobienie tego wyniesie cię więcej niż porządny motor od patrola czy merca...nie z motyką na księżyc i nie w ślepą uliczke...
: pt mar 26, 2004 6:01 am
autor: PONTAR