Problem z gażnikiem k 139

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Problem z gażnikiem k 139

Post autor: gri74 » czw mar 25, 2004 6:47 pm

Witam , objaw jest taki że kicha i prycha przy wejściu na obroty , póżniej jest dobrze .Nadmieniam że świece i przewody są nówki. A może to coś innego? help!!!

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw mar 25, 2004 6:53 pm

Sprawdż zapłon
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw mar 25, 2004 6:56 pm

sprawdzałem to występuje przy róznych kątach wyprzedzenia

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » czw mar 25, 2004 8:23 pm

A może jednak sprawdź czy kolejność fajek właściwa i kierunek? Mówiłeś że masz odwrócony aparat więc kolejność fajek też odwrotna... chyba :lol:
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw mar 25, 2004 8:43 pm

Ja bym raczej zobaczył, czy nie jest przytkana dysza główna, czy działa pompka przyspieszająca...

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw mar 25, 2004 9:38 pm

Lewe powietrze na osi lub odkręcił się gażnik
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw mar 25, 2004 10:24 pm

Finał sprawy: mianowicie
1 padnięta uszczelka pod gażnikiem
2 po wnikliwych obserwacjach i wszelakich kombinacjach stwierdziłem że chwilami zanika iskra na jednym cylindrze, choć jak się przegięło przewód zapłonowy to wracała
3 stwierdziłem że ośka aparatu ma duży luz promieniowy i TO było to
po złożeniu z 2 aparatów jednego ,objawy zanikły.Co prawda silnik powoli schodzi z obrotów ale chyba przy okazji rozregulowałem go.
Kosztowało mnie to 6h pracy w garażu i wahy na próby za 20zł
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » czw mar 25, 2004 10:48 pm

ale nie wspomniales o hektolitrach browaru ;-) 6h to jest morze piffka

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt mar 26, 2004 4:20 pm

To prawda... morze a nawet ocean...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość