Strona 1 z 1

pompa paliwa przy pracy na LPG

: śr maja 21, 2008 8:50 pm
autor: konrad1983nr1
otóż obecnie mam podłączony elektrozawór za pompka, powrotu do baku nie ma, przy pracy na gazie pompuje paliwo, odciecia sie nie zrobi gdyż sterowana jest za pomaca popychacza, wiec jesli silnik sie kreci to i popmka pompuje, zastanawia mnie czy podczas takiego pompowania nie wzrasta w niej zbytnio cisnienie?? może lepiej było by przenieść elektrozawór przed pompke?? tylko wtedy bedzie chyba pracować na sucho :roll:

pompa paliwa

: śr maja 21, 2008 9:05 pm
autor: Edgarowski
Bardzo prosto odłącz ją za pomoca podwieszki zaczeponej za ramie do ręcznego pompowania które przeunięte do góry wyłącza pompę. :roll:

: czw maja 22, 2008 5:03 pm
autor: stef
w prawidłowo zrobionej pompie następuje zamknięcie zaworka i paliwo dalej nie jest wtłaczane przy wzroście ciśnienia... tzn wtedy gdy masz zamknięty zawór pomiędzy pompa a gaznikiem. wlasnie dlatego w uazie nie ma powrotu.
jedyny problem jaki pojawia sie przy zasilaniu gazem to jest pusta komora plywakowa w gazniku i w zwiazku z tym przecierajacy sie plywak. A jest na to wyjscie - wylozyc dno komory odpowiedniu i szczegolowo wycietym kawalkiem skory, ktora pod dzialaniem paliwa troche twardnieje i lezy jak trzeba i a plywaczek mieciutko londuje na wybojach.

: czw maja 22, 2008 6:57 pm
autor: konrad1983nr1
jedyny problem jaki pojawia sie przy zasilaniu gazem to jest pusta komora plywakowa w gazniku i w zwiazku z tym przecierajacy sie plywak. A jest na to wyjscie - wylozyc dno komory odpowiedniu i szczegolowo wycietym kawalkiem skory, ktora pod dzialaniem paliwa troche twardnieje i lezy jak trzeba i a plywaczek mieciutko londuje na wybojach.
o tym wiem, a z tym zaworkiem od cisnienia to ciekawe czy w żuku tez tak jest :wink:

: pt maja 23, 2008 4:59 pm
autor: Didymos
konrad1983nr1 pisze:o tym wiem, a z tym zaworkiem od cisnienia to ciekawe czy w żuku tez tak jest :wink:
Pompa żuka działa na tej samej zasadzie. Ciśnienie w pompie nie może wzrosnąć, bo za tłoczenie paliwa odpowiada sprężyna pod membraną, a nie dzwignia pompy. Nie ma też sensu podwieszanie ręcznej wajchy, bo jak pompa napełni się paliwem, to sama się "zawiesi".

: pt maja 23, 2008 6:06 pm
autor: konrad1983nr1
DZIEKI czyli zostawiam bez zmian :)2