Strona 1 z 2

Mosty od patrola

: sob cze 14, 2008 8:42 pm
autor: Banko
Motal ktos ??

: sob cze 14, 2008 9:13 pm
autor: Doktor200
nie

: sob cze 14, 2008 9:25 pm
autor: Tomek_B
:o



:)21

: sob cze 14, 2008 9:28 pm
autor: Miskiller
ja od 160-tki

: sob cze 14, 2008 10:34 pm
autor: Misiek Cypr
Co sobie zamarzysz, 160, 260, GR wszystko podejdzie, tylko silnik mocniejszy bo sa duzo ciezsze od orginalu.

Re: Mosty od patrola

: sob cze 14, 2008 10:39 pm
autor: luckymen
Banko pisze:Motal ktos ??
pewnie nikt, ale możesz być pierwszy skąd taki pomysł :o ?

:D

polecam opcje szukaj

: ndz cze 15, 2008 9:35 am
autor: Doktor200
jak juz zmotasz to zdaj nam relacje jak sie na nich jezdzi







:)21 :)23

: ndz cze 15, 2008 10:54 am
autor: Krees
Jak dzieci... :)21


Doc, dorośnij :)21

: ndz cze 15, 2008 12:53 pm
autor: Banko
Prawie same pedalskie podrygi a zadnych konkretow jak zwykle :)3

Miskiller mozesz cos wiecej napisac ??

: ndz cze 15, 2008 1:18 pm
autor: CrOOchy
a jakie chcesz konkrety? Postaw koło siebie uaza i patrola, popatrz pomierz co Ci trzeba i rób. A nie że "pedalskie podrygi" trzeba pomysleć, poczytac forum i sie znajdzie.

konkret:

kupujesz mosty od patrola K160/K260 jak chcesz resory, od Gr jak spręzyny.

przymierzasz mosty pod resor, jak cos nie pasuje to do uzycia szlifierka/spawarka. i motasz

Jak sprezyny to najpierw szlifierka, potem przymieżasz :)21 i spawasz, ogolnie więcej rzeźby => lepsze własciwosci w terenie :)23


czyli standardowa procedura jak przy każdej wymianie mostów :)21



szczegółów nie znam co Ci będzie potrzebne, bo nie wymieniałem, moj jest na uazowych mostach. Poczytac forum, pomyśleć, i od tego zacząc motanie

: ndz cze 15, 2008 1:22 pm
autor: lbl78
oczywiście kolego że motał już z 50 temetów było na gorum o tym obszernie i dużo konkretów w GAZie
ale po koleji od któtego patrola, jakie przełożenie, do czego??
K160- węższe niż uaz, przełożenie 4.11 chyba (byłu z wolnmiejszym przełożeniem ale ja jeszcze nie miałem takiego w ręce), ciężkie
K260- Tarcze z przodu, przełożenie 4.62 (od 2.8d bez turbiny ponoć wolniejsze), ciężkie
GR zawias pod sprężyne, tarcze przód tył, przełożenie 4.11 albo 4.62, czasem uda sie zakupić 5.25, wytrzymałe, ciężkie, drogie
traz sobie odpowiedz czy warto :)21

: ndz cze 15, 2008 1:26 pm
autor: Banko
Generalnie jakies normalne odpowiedzi anie ze niktnie motal itp.

Chcialem sie dowiedziec czy duzo roboty z podwieszeniem, z przerobieniem flanszy i dlugosci walów, czy silnik z glowica wolgi da sobie rade itd.

Odpowiedzi typu nie pisane przez goscia ktory na avatarze ma zdjecie uaza na mostach od patrola cyba nie jest zbyt powazne, lub odpowiedz ze bede pierwszy ktory tak zrobi.
Jak ktos juz takie cosmotalmoglby napisac o tym a nie kasztanic tylko

: ndz cze 15, 2008 1:54 pm
autor: Krees

: ndz cze 15, 2008 1:57 pm
autor: gwidon
kumpel cos takiego ma w uazie.tyle ze silnik jest z gaza 66.wiec co do mocy to niewiem niestety czy wolga da rade.z tego co wiem to przespawal loze pod resor na gore,dotoczyl kryzy do walow a co do drazkow kierowniczych to niewiem.ale ogladalem to i niema tak duzo pracy.(mosty sa po przegladzie i do sprzedania zmienila sie koncepcja beda od gr.) :lol:

: ndz cze 15, 2008 2:07 pm
autor: Banko
No jakos nie moglem znalezc i dlatego zapytalem

: ndz cze 15, 2008 2:15 pm
autor: klucz13
Banko pisze:
No jakos nie moglem znalezc i dlatego zapytalem
Bo jak się po pedalsku szuka to i efekt gejowaty :wink:
:)20

: ndz cze 15, 2008 4:50 pm
autor: Miskiller
klucz13 pisze:Bo jak się po pedalsku szuka to i efekt gejowaty :wink:
:)20
quarwa.... kozacy... a jak sie mial zapytac ? woda sodowa wam uderzyla do glowy... offroadowcy niedzielni...

zrobie jutro fotki to rzuce na strone...

: ndz cze 15, 2008 4:59 pm
autor: EDEK:):):)
Kluczu pytanie ?? cieknie mi olej z przodu w uzasilniczek pierwszy model z I \ żuk wszystkie uszczelniacze nowe, gumki pod podstawą pompy nowe + nowa uszczelka i nadal gdzieś pocieka jakby od strony pompy po prawej stronie na dole czy tam jest jakaś uszczelka pod płytką jakąś czy jak :-? a jak się nagrzeje to słabiej kapie :D

: ndz cze 15, 2008 6:01 pm
autor: Banko
klucz13 pisze: Bo jak się po pedalsku szuka to i efekt gejowaty :wink:
:)20
Nikt nie pytal jak szukasz i jakie masz efekty

: ndz cze 15, 2008 10:25 pm
autor: klucz13
EDEK:):):) pisze:Kluczu pytanie ?? cieknie mi olej z przodu w uzasilniczek pierwszy model z I \ żuk wszystkie uszczelniacze nowe, gumki pod podstawą pompy nowe + nowa uszczelka i nadal gdzieś pocieka jakby od strony pompy po prawej stronie na dole czy tam jest jakaś uszczelka pod płytką jakąś czy jak :-? a jak się nagrzeje to słabiej kapie :D
Uaz się różni od żuka a problem może być albo za słabo dokręcone lub za mocno ewentualnie brak uszczelki
:)21

: ndz cze 15, 2008 10:28 pm
autor: klucz13
Banko pisze:
klucz13 pisze: Bo jak się po pedalsku szuka to i efekt gejowaty :wink:
:)20
Nikt nie pytal jak szukasz i jakie masz efekty
Ja nie muszę szukać :wink: a jeżeli już to robię to skuteczne i nie skacze jak urażony gey do ludzi co mu prawdę wytkneli
:)21

: ndz cze 15, 2008 10:59 pm
autor: Balu-Balu
Miskiller pisze:
klucz13 pisze:Bo jak się po pedalsku szuka to i efekt gejowaty :wink:
:)20
quarwa.... kozacy... a jak sie mial zapytac ? woda sodowa wam uderzyla do glowy... offroadowcy niedzielni...

...

:)2 :)2 :)2 :)2 :)2 :)2

: ndz cze 15, 2008 11:12 pm
autor: chermol
motał, do Gazika, ale motał, było to chyba z 7 lat temu, ale zmotał :-)
określ od którego patrola mosty, imho og GR'a nie bedzie to miało sensu i nie będzie proste, ja wsadziałem od k160 z 2,8 benzyny, przełożenie było 4,11 więc duzo szybsze niż w oryginale, ale 2,5 uazo wołga dawała rade.
Problem był z lewym mocowaniem resora już przy gazikowym resorze czyli węższym, ale można to spokojnie zrobić, problem był z hamulcami bo zupełnie nie ta wydajność pompy i jeden obwód był w gaziku, po zamontowaniu pompy od zuka tył hamował za mocno, co poza tym? mocowania amorków, wały i jazda :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: ndz cze 15, 2008 11:30 pm
autor: luckymen
http://www.4x4.rally.pl/

stronka nie robi Cherm... powiedz co było tu 7 lat temu :D ?

: ndz cze 15, 2008 11:46 pm
autor: Mag69