nprawa skrzyni biegów
Moderator: Student
- kpeugeot
-
- Posty: 5560
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
nprawa skrzyni biegów
hej
własnie rozłożyłem swoją skrzynię i mam parę pytań bo na schematach nie widzę
na wałku który wychodzi od silnika jest łożysko a potem zębatka - czy ta zębatka jest pełna czy też winna mieć wycięcie w kształcie księżyca?
czy na połączeniu tego wału z drugą częścią która idzie do reduktora winno być łożysko?
czy ma ktoś listę łóżysk w skrzyni biegów
bo już jak rozbabrałem wszystko to wypada wszystkie wymienić
własnie rozłożyłem swoją skrzynię i mam parę pytań bo na schematach nie widzę
na wałku który wychodzi od silnika jest łożysko a potem zębatka - czy ta zębatka jest pełna czy też winna mieć wycięcie w kształcie księżyca?
czy na połączeniu tego wału z drugą częścią która idzie do reduktora winno być łożysko?
czy ma ktoś listę łóżysk w skrzyni biegów
bo już jak rozbabrałem wszystko to wypada wszystkie wymienić
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Sprawdz to...
http://acat.autodealer.ru/index.php?mark=1_6
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... c&start=25
Ktoś ma PL ebooka? Ja mam, ale na innej jednostce
Nie pamietam, czy tam byl schemat skrzyni.
Z atone.waw.pl instrukcja zniknela
http://acat.autodealer.ru/index.php?mark=1_6
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... c&start=25
Ktoś ma PL ebooka? Ja mam, ale na innej jednostce

Nie pamietam, czy tam byl schemat skrzyni.
Z atone.waw.pl instrukcja zniknela

Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
- maciejmlynarz
- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
Koledzy jak ktoś chce instrukcje to pisać pw. Wyślę polską. Sam też potrzebuje pomocy ze skrzynia. Nie wraca mi ten bezpiecznik który jest w skrzyni za małą trójkątną pokrywką (dźwignia wdusza go przy wrzucaniu wstecznego) I teraz co się dzieje. Wrzucam wsteczny, bezpiecznik jest wduszony, zazębia się koło wstecznego biegu, wyrzucam wsteczny, bezpiecznik się nie cofa a lewarek wylatuje z prowadzenia wybieraków i nie cofa koła wstecznego biegu. No a potem to już tylko wystarczy wrzucić któryś do przodu i mamy dwa biegi na sobie. Podpowiedzcie mi jak temu zaradzić? Może ma ktoś taki bezpiecznik na zbyciu chętnie odkupie bo po moim widać lekkie zużycie.
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Na module dociskajacym - to łożysko które jest przymocowane do widełem sterowanych pedałem sprzegła.kpeugeot pisze:dobra a zna ktoś oznaczenia wsztkich łożysk jakie występuja w skrzyni biegów
i pyt2. jeśli po wciśnięciu sprzegła wyje łożysko to jest to to łożysko bliżej silnika czy też na tym module dociskającym
A nie lepiej od razu dwa wymienic ? Koszt raczej znikomy.
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
No to rzeczywiscie masz SAJGONsajgon pisze:witam wszystkich.
potrzebuje pomocy. Właśnie rozłżyłem na części skrzynie i reduktor no i masakra. Praktycznie wszystko wymaga wymiany. Potrzebuję namiary na kogoś kto ma sprawdzone części koła łozyska itp. kogoś sprawdzonego jeżeli ktoś mógłby mi pomóc byłbym wdzięczny.

To szukaj uzywanego dobrego zespołu , bo jak zechcesz nowe , to ceny cie zabiją ...sajgon pisze:witam wszystkich.
potrzebuje pomocy. Właśnie rozłżyłem na części skrzynie i reduktor no i masakra. Praktycznie wszystko wymaga wymiany. Potrzebuję namiary na kogoś kto ma sprawdzone części koła łozyska itp. kogoś sprawdzonego jeżeli ktoś mógłby mi pomóc byłbym wdzięczny.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Na giełdzie w krakowie koszt wszystkich bebechów wyniesie ok 600 - max 800 zł (dopytywałem się na wiosne tego roku). Ja u siebie wymieniałem wałkek 1 biegu, synchronizatory, przesówke, uszczelki itd i chyba jakieś zębatki, zapłaciłem niecałe 300 zł. Założyłem polskie łożyska do skrzyni- to samo co w żuku i simeringi też. Śmiga i jestem zadowolony
O ile pamietam to wina piesków.Balu-Balu pisze:Po puszczeniu gazu wypada 3 i 4 co mam do wymiany? I jeszcze jedno. Czy skrzynie 4 od Żuka da się przerobić do Uaza i czy wałek zdawczy podejdzie od starej "krzynki"![]()
W tym wypadku wymienia się przesówkę, synchronizatory i te przesrane pieski (występuja w komplecie z przesówką).
Najrozsadniej jest wymienić samochód zanim inne przypadłości uaza nie wyczyszczą ci portfela

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Dzięki. Uaz jest na tym etapie, że nie muszę się go obawiać. Portfel jest atakowany systematycznie aczkolwiek nie rzuca mnie na kolana.Bartmann pisze:O ile pamietam to wina piesków.Balu-Balu pisze:Po puszczeniu gazu wypada 3 i 4 co mam do wymiany? I jeszcze jedno. Czy skrzynie 4 od Żuka da się przerobić do Uaza i czy wałek zdawczy podejdzie od starej "krzynki"![]()
W tym wypadku wymienia się przesówkę, synchronizatory i te przesrane pieski (występuja w komplecie z przesówką).
Najrozsadniej jest wymienić samochód zanim inne przypadłości uaza nie wyczyszczą ci portfela
Najrozsądniej jest wymienić samochód
Za taką radę to ja koledze dziękuję. Na razie nie ma takiej opcji. Członków rodziny się nie pozbywa



Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Dobra ... dobra tak se gadam... każdy wie,
że UAZ jest najlepszy i inne auta pi@przy
Gdybym nie miał sentymentu to bym przeca tu nie zaglądał prawie po roku od sprzedaży syfa
Wymiana przesówki i reszty wymienionego syfu to pryszcz. Wyciągnij skrzynkę walnij na stół i zrób obdukcję... zapewne parę luzów będzie do skasowania... kiedyś sprzedawali cały zestaw naprawczy z tymi gównianymi prawieseagerami i resztą śmietnika co się wyrabia na wałku. Dawno tego nie widzialem dlatego posługuje się jezykiem laika... ale jedno wiem naprawa skrzyni uazowej jest prosta
że UAZ jest najlepszy i inne auta pi@przy
Gdybym nie miał sentymentu to bym przeca tu nie zaglądał prawie po roku od sprzedaży syfa

Wymiana przesówki i reszty wymienionego syfu to pryszcz. Wyciągnij skrzynkę walnij na stół i zrób obdukcję... zapewne parę luzów będzie do skasowania... kiedyś sprzedawali cały zestaw naprawczy z tymi gównianymi prawieseagerami i resztą śmietnika co się wyrabia na wałku. Dawno tego nie widzialem dlatego posługuje się jezykiem laika... ale jedno wiem naprawa skrzyni uazowej jest prosta

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość