Z cyklu "głupie pytania" - przerywacz kierunków
Moderator: Student
Z cyklu "głupie pytania" - przerywacz kierunków
Przygotowuję się powoli do wyprucia w cholerę tego wynalazku w krokodylu co to instalację elektryczną udaje i położenia od nowa (oryginalnej, z przeróbkami tylko tam gdzie to niezbędne, przekaźniki do świateł i takie tam). I jak patrzę na schemat i w katalogi to oryginalny przerywacz jest duży, czarny i ma osiem styków.
A u mnie oczywiście jest typowa puszka od malucha/łady/czegokolwiek bądź, srebrna, okrągła, mała i z trzema stykami.
Kombinować z tym co jest czy rozglądać się za oryginalnym? Dodam, że chciałbym też awaryjne mieć (teraz brak).
A u mnie oczywiście jest typowa puszka od malucha/łady/czegokolwiek bądź, srebrna, okrągła, mała i z trzema stykami.
Kombinować z tym co jest czy rozglądać się za oryginalnym? Dodam, że chciałbym też awaryjne mieć (teraz brak).
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
Co najwyżej identyczny z naturalnym, bo made in PolandgÓral świętokrzyski pisze:to znaczy , że masz orginalny![]()

A oryginalny to nie jest РС950-3726010 stąd:
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=60_5054
?
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
- GikroV
-
- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Mam zamontowany ten oryginalny, jak to napisałeś mała srebrna puszka z 3 stykami... awaryjne też na nim działają. Musiałem tylko włącznik dorobić
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)
Dochodzę do wniosku że (jak to w uazie) kiedyś gdzieś po drodze zmodernizowali (na uazbuce na schemacie od 469 jeszcze srebrny jest, ale tam inne dziwne rzeczy są). A przełącznik bym dorobił, ale że puszka i tak dogorywa to postanowiłem zapytać kto co ma i jak.GikroV pisze:Mam zamontowany ten oryginalny, jak to napisałeś mała srebrna puszka z 3 stykami... awaryjne też na nim działają. Musiałem tylko włącznik dorobić

Przełącznik od kierunków też widzę ma zależnie od wersji albo trzy albo sześć kabelków...
(Swoją drogą czy krokodyl to jest jeszcze 469b czy już 31512 to też ciężko stwierdzić, a już na pewno nie po wyposażeniu)
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
- GikroV
-
- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Jeśli nie zależy Ci na zachowaniu Uaza w całkowitym oryginale to zarzuć przerywacz który będzie po prostu wodoszczelny 

UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)
W zasadzie to chciałem wymienić przełącznik od kierunków na odbijający i podpiąć lewy boczny migacz, ale jak patrzę na tę plątaninę kabelków z taśmą co tu za instalację robi to od razu kombinuję co skołować do zrobienia wszystkiego od zera i porządnie.GikroV pisze:Jeśli nie zależy Ci na zachowaniu Uaza w całkowitym oryginale to zarzuć przerywacz który będzie po prostu wodoszczelny

A czy w oryginale to w sumie zależy czy oryginalne kawałki się do czegoś nadają i nie kosztują kosmicznych pieniędzy

UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość