GłUPIE PYTANIE NOWICJUSZA

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

GłUPIE PYTANIE NOWICJUSZA

Post autor: wolf_87 » pn lip 07, 2008 7:13 pm

PYTANIE CZY DA SIę ZłąCZYC BEZ DUżYCH KOMLPIKACJI SKRZYNIE UAZA Z SILNIKIEM MERCEDESA DIESLA. OBECNIE SKRZYNIA JEST TYLKO JEST POD MAłYM KąTEM I CO CHWILE WYSYPUJE SIE TARCZA???? DA SIE TO JAKOS NORMALNIE POSKłADAC???? BO JEST TAKI UAZIK DO SPRZEDANIA I NIE WIEM CZY SIE BRAC ZA NIEGO CZY NIE???? PROSZE O RADE
http://www.uwilkow.pl
Nocleg Zakopane Gubałówka
Terrano tel 602 669 119

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11901
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » pn lip 07, 2008 7:59 pm

A spróbuj napisać to dużymi drukowanymi literami bo tak to jest nieczytelne... :)23
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

gwidon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 2:43 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: gwidon » pn lip 07, 2008 8:09 pm

da sie !! mialem merca 2,4d i dzialalo bez awarii.mam nawet obudowę sprzegla do takiego polaczenia(kryzę).

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Post autor: wolf_87 » pn lip 07, 2008 8:42 pm

tak jakos sie mi napisało drukowanymi:) ale przynajmniej dobrze widoczne!!!!
http://www.uwilkow.pl
Nocleg Zakopane Gubałówka
Terrano tel 602 669 119

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Post autor: BROWAR_PL » wt lip 08, 2008 10:17 pm

a przycisk zmień to już nie widać?? Poza tym dzień dobry :-?

a tak w ogóle to:

1. tak da się bez problemu trzeba tylko do kryzy merca dorobić blachę żeby skrzynie uaza dało się przykręcić

2. skoro nie masz bladego pojęcia czy się da to daj zarobić trochę grosza komuś kto wie jak to zrobić... uszczęśliwisz 2 osoby: kogoś komu wpadnie trochę grosza i siebie bo pójdzie wszystko ładnie składnie i bez zbędnego przeklinania.

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » wt lip 08, 2008 11:54 pm

W gorzowie były takie trzy uazy osobiści poznałem gościa który to zrobił na podwórku ale on niestety w przeciwieństwie do Ciebie był świetnym mechanikiem .

To dość poważna przeróbka , wiec zrób jak koledzy zaproponowali daj komuś zarobić , ale komuś kto się na tym zna , a sam możesz zrobić inaczej , wsadź silnik mecra z oryginalną skrzynią biegów , i załatw sobie reduktor og gaza 69 i połącz , lub daj do przerobienia reduktor do uaza , to prostsze rozwiązanie różnica będzie tylko w umiejscowieniu dźwigni przekładni reduktora
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » ndz lip 13, 2008 7:19 am

A co należy zminić w reduktorze zakładajac skrzynie od MB diesla..???
I czy jest warto to robić...?? A Dlaczego zakładajac od gaza reduktor nie trzeba nic przeraniac..??
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

kubas1994
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:02 pm

Post autor: kubas1994 » ndz lip 13, 2008 8:40 am

Nie trzeba nic przerabiac bo Gaz 69 ma reduktor połączony wałkiem ze skrzyniaa :)






.

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » ndz lip 13, 2008 10:21 am

dokładnie

a reduktor od uaza trzeba troszkę przerobić ,

zrobić nowe mocowanie , bo inaczej będzie się bujał

wstawić łożysko na wejściu wstawić mocowanie łożyska i przerobić wałek ataku tak żeby na niego złożyć wał
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » ndz lip 13, 2008 12:31 pm

No dobra wszystko ładnie i bardzo pięknie ale teraz mam dopiero problem, który polega na tym, że nie mam zielonego pojęcia jaki ja mam silnik w swoim samochodziku...:( ?? ?? Wiec, może ktoś byłby w stanie mi pomóc.
Po pierwsze jest to silnik od MB
Oczywiście ON
Doliczyłem sie 4-ech tłoczków
i co dalej....
Gościu mówił że to jakiś 2,2 ale takich nie ma w MB za dużo ja tylko jeden taki znalazłem ale wątpię żeby to był akurat ten. Wiec może jakieś sugestie..?? Bo skrzynia mnie bardzo denerwuje ponieważ... na dwójce ciągnie elegancko, na trójce za duże przełożenie, a po za tym jeszcze wyskakuje, wiec chciałbym ja zmienić. Proszę was bardzo o Pomoc w rozwiązaniu tych problemów, najgorzej jest z tym ruszyć, bo to poczatek, potem będę was już mniej męczył.
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » ndz lip 13, 2008 12:49 pm

Jak dasz fotkę to prędzej ci ktos pomoże.

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » ndz lip 13, 2008 1:30 pm

Fotki mojego silnika. Teraz bym prosił o pomoc w roszyfrowaniu jego pojemności i modelu autka z jakiego jest.

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn lip 14, 2008 9:13 am

sys-kom pisze:dokładnie

a reduktor od uaza trzeba troszkę przerobić ,

zrobić nowe mocowanie , bo inaczej będzie się bujał

wstawić łożysko na wejściu wstawić mocowanie łożyska i przerobić wałek ataku tak żeby na niego złożyć wał
wszystko pieknie ladnie ale chyba ktos zapomnial o tym ze caly zestaw jest dosyc dlugi i trzeba redyktor przeniesc nieco do tylu 8)

a co do walka to nic nie trzeba przerabiac bo wieloklin pasuje na flansze uaza bez zadnych przerobek :)21
Ostatnio zmieniony pn lip 14, 2008 9:18 am przez Bart03, łącznie zmieniany 1 raz.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pn lip 14, 2008 9:17 am

Znajdź numer silnika, to odcyfrujesz pojemność. O ile mnie pamięć nie zawodzi to jeśli nr zaczyna się od 614 to ma 2,0l; 615 - 2,2; 616 - 2,4.
Jest spore prawdopodobieństwo, że to 2,2 z puchatka (W115) albo wczesnej beczki, bo regulator pompy jeszcze na podciśnieniu.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn lip 14, 2008 9:21 am

puchatek kolego mial na ciegnach a nie na podcisnieniu - to jest silnik z beczki :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pn lip 14, 2008 9:29 am

Kłócił się nie będę :)21 miałem do czynienia tylko z beką 8)
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » pn lip 14, 2008 4:45 pm

Gosciu mówił ze to 2,2 ale nie moge znalesc nigdzie takich silnków.
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » wt lip 15, 2008 11:19 am

Słabo szukasz 8) http://mb.auto.pl/component/option,com_ ... Itemid,40/ - tu jest trochę danych.
Te silniki były montowane w beczkach dość krótko, po podniesieniu mocy 2,0 wycofali z produkcji 2,2, za to w puchatku 2,2 gościł długo.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » wt lip 15, 2008 12:14 pm

To czy skrzynie w 2,0 2,2, 2,4 beda od siebie pasowac czy musze szukac 2,2
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10925
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Post autor: goralski » wt lip 15, 2008 3:05 pm

pasi wsio
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » śr lip 16, 2008 12:23 pm

a 3.0..?? Bo gościu ma na sprzedanie silnik ze skrzynia. Chce za komplet 700zł. Ale bym wział na razie skrzynie potem silnik ale czy taka bedzie pasować do 2,2..??
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw lip 17, 2008 10:51 pm

Jak 3,0 nie jest od 124 albo nowszego gada to bedzie pasowalo. Kolego powiem ci ze strasznie kombinujesz. Jedz do kogos kto ma o tym pojecie to powie ci co masz za silnik i doradzi co z calym fantem zrobic. Nam ciezko sie domyslic jaki masz numer na tym silniku bo na zdjeciach widac tylko jego gore a jasnowidzami nie jestesmy. Podaj numer silnika ktory jest zazwyczaj nabity na bloku to ci powiemy co to za silnik ale jak nie masz o tym pojecia to zadnymi kluczami go nie dotykaj. Mozesz co najwyzej poglaskac. :wink:
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » sob lip 19, 2008 11:44 pm

Spokojnie wszytsko podam, tylko na rsazie robie mu troche zabiegów i nie bardzo sie wyrabiam. Na razie silnik chodzi miodzio myśle tylko o skrzyni bo ta jakoś nie bardzo sie spisuje.
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » wt lip 29, 2008 11:22 am

Mam pytanie jak stare silniki z beczki znosza uturbianie..?? Bawił sie ktoś w to czy nikt nie probował..?? Bo mój 2,2 jest troche słaby wiec jak tylko uporam sie z podstawowymi sprawami to przyjdzie czas na silnik. Wiec mysle albo turbo do tego co mam albo 3.0
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » wt lip 29, 2008 11:40 am

2,2 jest to rozwiercony 2,0 ,więc już jest osłabiony,jak dołożysz turbinę, to jego żywot będzie krótki

widziałem uturbiony 2,4 i nawet to jeździło

jak masz możliwość,to pakuj 3,0, bez kombinacji i będziesz zadowolony


:)21
LJ 70

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości