Skrzynia biegów 5 od Lublina

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Skrzynia biegów 5 od Lublina

Post autor: klucz13 » pn kwie 05, 2004 11:03 pm

Czy ktoś ma taką zmotę silnik andoria skrzynia biegów 5 biegowa lublin jakaś skrzynka rozdzielcza z reduktorem(no właśnie od czego) i jak to wszystko złozyć do kupy i jak to się sprawdza
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn kwie 05, 2004 11:09 pm

:)21
wiem ale nie powiem
#noichuj

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt kwie 06, 2004 12:30 am

Najprościej wsadzić reduktor z auta w którym nie występuje on w formie zespolonej ze skrzynią biegów (np. muscel). 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » wt kwie 06, 2004 12:45 am

BĄKU pisze:Najprościej wsadzić reduktor z auta w którym nie występuje on w formie zespolonej ze skrzynią biegów (np. muscel). 8)
:)21
Idealny przykład... Tam nie występuje nawet oddzielnie :)21
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Awatar użytkownika
marian
 
 
Posty: 132
Rejestracja: ndz mar 28, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: marian » wt kwie 06, 2004 7:24 am

BĄKU pisze:Najprościej wsadzić reduktor z auta w którym nie występuje on w formie zespolonej ze skrzynią biegów (np. muscel). 8)

Nie ma jak dobra rada :)21
reduktor z muscela :)21

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt kwie 06, 2004 9:43 am

czesław&jarząbek pisze::)21
wiem ale nie powiem
Niechcesz mowić to nie, bez łaski i tak cię nikt tutaj nie usłyszy
ale napisać to możesz
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 06, 2004 9:46 am

mój mechanikes se coś takiego zrobił...połączył na sztywno poprzez dorabianie kół zębatych i przeróbke obudów skrzynie 5 z lublina i reduktor z aro 243...z czego powstał uaz pięciobiegowy
:)21
#noichuj

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt kwie 06, 2004 9:49 am

No proszę odpowiednia motywacja i działa
D Z I Ę K I
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 06, 2004 9:54 am

motywacje to...kotu daj...
ciekaw jestem jak wybrniesz z połączenia kół jesli sie za to wezmiesz :)21
#noichuj

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt kwie 06, 2004 10:12 am

Nie silę się na omnibusa mechaniki od wszysykiego są ludzie i oni też muszą zarobić
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 06, 2004 10:15 am

dobra odpowiedz
:)21
#noichuj

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt kwie 06, 2004 5:58 pm

A jak nie z aro to z czego jeszcze by zapasił reduktor czy może robur
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt kwie 06, 2004 6:14 pm

z tego co sie od ludzi dowiedzialem kiedys jak szukalem, bo tez mialem chec to zalozyc, to w roburze jest odwrotnie z wyjsciem na naped przedniego mostu niz w uazie gdyz glowka jest po lewej stronie czyli mosty trzaby wymieniac chyba od szerokiego lub reduktor przewrcac :roll:
Zapytaj dokladnie jagody bo on tak jakos ma to u siebie zmotane i to z calkiem dobrym skutkiem 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » wt kwie 06, 2004 6:20 pm

czesław&jarząbek pisze:mój mechanikes se coś takiego zrobił...połączył na sztywno poprzez dorabianie kół zębatych i przeróbke obudów skrzynie 5 z lublina i reduktor z aro 243...z czego powstał uaz pięciobiegowy
:)21
jezeli to jest ten sam co w pewnej kwiaciarni czerwona farbą stjuningowali i 33 dali . To jest teraz do sprzedania. oczywiscie sprzedajacy wystawil cene zaporowa zeby zona mu sie nie czepiala ze nie sprzedaje :)21 bo kasa potrzebna a on teren lubi :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 06, 2004 6:27 pm

ten co w kwiaciarni zesyfili to ma andorie zespoloną z kompletem skrzynia+reduktor od aro
skrzynia 5 od lublina to inna bajka zupełnie
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » wt kwie 06, 2004 6:43 pm

Drako pisze: To jest teraz do sprzedania. oczywiscie sprzedajacy wystawil cene zaporowa zeby zona mu sie nie czepiala ze nie sprzedaje :)21 bo kasa potrzebna a on teren lubi :)21
Rzeczywiscie zaporowa ........ widziałem na Wójtowej ,
juz se co nieco o właścicielu pomyślałem :oops:


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » wt kwie 06, 2004 7:00 pm

Mag69 pisze:
Drako pisze: To jest teraz do sprzedania. oczywiscie sprzedajacy wystawil cene zaporowa zeby zona mu sie nie czepiala ze nie sprzedaje :)21 bo kasa potrzebna a on teren lubi :)21
Rzeczywiscie zaporowa ........ widziałem na Wójtowej ,
juz se co nieco o właścicielu pomyślałem :oops:


:)21
ale juz wiesz czemu :)21 porzadny chlop i wie co robi :)21 kiedys sie usmialem bo jarosz mu pomalowal auto - a jego zona myslala ze on go umyl porzadnie hehehe :)21 ale byla wkurw... jak sie dowiedziala :)21 Wlasnie gibbon go wkopal... ona mowi "Patrzcie jaki umytym wyglada jak nowy" a gibon " a nie jest on pomalowany :/// i sie zaczelo :)21

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » wt kwie 06, 2004 8:43 pm

Reduktor od Robura pasuje idealnie, sam mam taki z silnikiem i skrzynią mesia. Wszystko pasuje, wyjście na przód i tył jest z prawej strony(w osi), Konieczne będzie skracanie wałów. Jest też wersja reduktora z wyściem na wałek mocy (np. do wciągarki) . Poszukaj na forum już o tym pisano, podana była nawet cena takiego reduktora. Motanie reduktora UAZowego też przerabiałem i nie polecam.

A teraz ta gorsza strona :evil: Niby wszstko mam dobrze zmotane a ciągle jestem nie zadowolony. Ato drgania, jakieś wibracje w pewnych zakresach obrotów, lekkie szarpnięcia przy ruszaniu. Znaczy to tyle że trzeba robić precyzyjnie i z głową, najlepiej ucząc sie na cudzych błedach. Własne kosztują i wq..ją. Wiem to.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt kwie 06, 2004 8:57 pm

Z tego co trybię to szarpnięcia są wynikiem jakiś drobnych luzów częstą przyczyną jest łożysko oporowe
A jak łączyłeś skrzynie z reduktorem?
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » wt kwie 06, 2004 9:11 pm

klucz13 pisze:Z tego co trybię to szarpnięcia są wynikiem jakiś drobnych luzów częstą przyczyną jest łożysko oporowe

Które łożysko?

A jak łączyłeś skrzynie z reduktorem?
Krótki wałek na krzyżakach (ok 40 cm). Zrobiony z uazowego, każdy tokarz to zrobi. Do tego redukcje aby ten wałek można było przykręcić do skrzyni i reduktora (też tokarz).

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt kwie 06, 2004 9:18 pm

KAZIK pisze:
klucz13 pisze:Z tego co trybię to szarpnięcia są wynikiem jakiś drobnych luzów częstą przyczyną jest łożysko oporowe

Które łożysko?

A jak łączyłeś skrzynie z reduktorem?
Krótki wałek na krzyżakach (ok 40 cm). Zrobiony z uazowego, każdy tokarz to zrobi. Do tego redukcje aby ten wałek można było przykręcić do skrzyni i reduktora (też tokarz).
Masz może jakieś zdjęcia bardzo by mi pomogły
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » wt kwie 06, 2004 10:05 pm

Niestety zdjęć nie ma i nie będzie. Brak sprzętu, a poza tym i tak nie wiedziałbym jak je wysłać.
A łożyko oporowe o którym pisałeś to które? Sprzęgła ?

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt kwie 06, 2004 10:17 pm

Tak sprzęgła
A tak drążąc temat skrzynia i redukcja od Honka co wy na to tylko to chyba trudno dostać
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr kwie 07, 2004 7:12 am

trudno nie trudno :wink: jak zwykle wszystko jest sprawa posiadanych szelestow :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr kwie 07, 2004 6:40 pm

Po długich konsultacjach silnikowcy i handlarze od lublinow stwierdzili że różnica pomiędzy 4C90 a 4CT90 polega tylko na innych kolektorach i turbinie reszta wszystko identyczne i że przez turbine szybciej padają motory.Jak na razie klamka zapadła montuję 4C90 do uazowskij skrzyni biegów a jak nie będzie się sprawdzać będę motał dalej aż będzie mi odpowiadać
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości