Strona 1 z 1

Olej cieknie

: wt kwie 06, 2004 8:52 am
autor: RP
Wymieniałem uszczelnienie w przedniej części wału korbowego (tam, gdzie do wału przykręca się koło pasowe), bo olej ciekł. Po rozebraniu okazało się, że faktycznie było rozerwane. Po wymianie olej już nie cieknie. Teraz to on spierd....!!! :evil:

Podejrzewam, że przy składaniu też pewnie uszkodziłem simering. Jest jakiś specjalny myk przy składaniu tego do kupy??[/img]

Re: Olej cieknie

: wt kwie 06, 2004 10:03 am
autor: benes
RP pisze:Wymieniałem uszczelnienie w przedniej części wału korbowego (tam, gdzie do wału przykręca się koło pasowe), bo olej ciekł. Po rozebraniu okazało się, że faktycznie było rozerwane. Po wymianie olej już nie cieknie. Teraz to on spierd....!!! :evil:

Podejrzewam, że przy składaniu też pewnie uszkodziłem simering. Jest jakiś specjalny myk przy składaniu tego do kupy??[/img]
Ja jeszcze tam nie grzebałem ale mi też cieknie z spod wału olej i z tego co słyszałem tam zakłada się sznur łojowy (tak jest w orginale - chyba) tak więc jaki i od czego załozyłeś ten simering???
pozd
Raf

: wt kwie 06, 2004 11:01 am
autor: RP
Kupiłem komplet uszczelnień do silnika. Był tam m.in. taki dziwny simering w metalowej obudowie. Dokładnie taki był założony, ale sznura nie było!?!

Masz może gdzieś rozrysowany ten fragment silnika?

: wt kwie 06, 2004 11:36 am
autor: benes
RP pisze:Kupiłem komplet uszczelnień do silnika. Był tam m.in. taki dziwny simering w metalowej obudowie. Dokładnie taki był założony, ale sznura nie było!?!

Masz może gdzieś rozrysowany ten fragment silnika?
Ja nie jestem specjalistą w tej dziedzinie (i nie chcę ci namieszać) ale tak mi się wydawało że tam powinien być sznur łojowy. Ale może niech się ktoś wypowie bardziej doswiadczony.
:D

: wt kwie 06, 2004 11:56 am
autor: RP
Ze mnie mechanik też raczej słaby. :(

: wt kwie 06, 2004 1:51 pm
autor: Jagoda
Z przodu silnika okuty pierścień gumowy - 55x80x10, z tyłu 2xsznur + 2x4-ki - uszczelki gumowe.

Pewnie żeś rozwalił simering, jak wkładałeś tuleję koła pasowego, przed założeniem trzeba posmarować olejem zarówno simering jak i zewnętrzną część tulei, potem ją wcisnąć, cofnąć, znów wcisnąć, cofnąć i tak kilka razy, żeby się simering dobrze ułożył. Aha dekiel rozrządu na początek tylko delikatnie przyłapać, tak, aby po wsadzeniu tulei wycentrował się względem niej i dopiero potem przykręcić na maxa, no chyba, że macie specjalny przyrząd do centrowania.

: wt kwie 06, 2004 2:11 pm
autor: RP
Dzięki

Teraz widzę co spartoliłem :(

Simering i tuleję posmarowałem olejem :)2 , ale tuleję zakładałem jak obudowa była już na fest przykręcona :)3 .

Re: Olej cieknie

: sob lis 10, 2012 4:03 pm
autor: losiek
czy mógłby ktoś podać wymiary tego simeringu, (żebym go kupił w sklepie z uszczelkami)??

Re:

: sob lis 10, 2012 4:06 pm
autor: Balu-Balu
Jagoda pisze:Z przodu silnika okuty pierścień gumowy - 55x80x10, z tyłu 2xsznur + 2x4-ki - uszczelki gumowe.

Te nie wystarczą ??

Re: Olej cieknie

: sob lis 10, 2012 4:12 pm
autor: losiek
o kurde:D nie w tym temacie odpowiedziałem co chciałem..chodziło mi o simering przy wałku ataku mostu...sorry:D