snorkel do uaza- silnik uaz orginał
Moderator: Student
snorkel do uaza- silnik uaz orginał
mam uaza z orginalnym silnikiem uazowym, potrzebuje kilku wskazówek, od moich doświadczonych kolegów-co do tego w jaki sposób zamontowac snorkel. w szczególności interesuje mnie wyjcie z gaznika....pozdrawiam i licze na konkretne informacje.
UAZ 469B
CYBORGTEAM
CYBORGTEAM
- nie_mientki
- Posty: 1594
- Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
- Lokalizacja: Puławy
Więc zaprezentuje ci z jakim rozwiązaniem spotkałem sie ja. Aby zrobić snorkel zastępujesz oryginalny filtr powietrza czymś podobnym do tego
http://allegro.pl/item401574357_vw_lub_ ... etrza.html
kupionym na najbliższym szrocie. Z tej oto pokrywy rurą do obudowy filtra http://allegro.pl/item401127056_obudowa ... _5_v6.html
podobnej do tej, ale takiej która zmieści Ci sie pod maską (na szrocie wybór podejrzewam ze będzie w ch.., no ten teges duży). Następnie elastycznym przewodem łączysz filtr z rurą, ktorą to wykonasz według własnego gustu i upodobania (pcv, polietylen, kwasówka, etc.).
To był sposób pierwszy, sprawdzony. Sam filtr dobrany od jakiegoś ciągnika możesz też zamocować na końcu rury.
Wyjście trzecie to oryginalny suchy filtr, który zdaje sie ma wyjście na snorkel.
http://allegro.pl/item401574357_vw_lub_ ... etrza.html
kupionym na najbliższym szrocie. Z tej oto pokrywy rurą do obudowy filtra http://allegro.pl/item401127056_obudowa ... _5_v6.html
podobnej do tej, ale takiej która zmieści Ci sie pod maską (na szrocie wybór podejrzewam ze będzie w ch.., no ten teges duży). Następnie elastycznym przewodem łączysz filtr z rurą, ktorą to wykonasz według własnego gustu i upodobania (pcv, polietylen, kwasówka, etc.).
To był sposób pierwszy, sprawdzony. Sam filtr dobrany od jakiegoś ciągnika możesz też zamocować na końcu rury.
Wyjście trzecie to oryginalny suchy filtr, który zdaje sie ma wyjście na snorkel.
- nie_mientki
- Posty: 1594
- Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
- Lokalizacja: Puławy
O kurde.
Nie ta konstrukcja to nie to
Obudowa hermetyczna od Lublina, odpowiednie rury gumowe, cybanty i snorkel z podszybia.
Mam gdzieś foty na stronie ale juz mi sie nie chce szukać.

Nie ta konstrukcja to nie to

Obudowa hermetyczna od Lublina, odpowiednie rury gumowe, cybanty i snorkel z podszybia.
Mam gdzieś foty na stronie ale juz mi sie nie chce szukać.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- m.organisciak
-
- Posty: 233
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:57 pm
- Lokalizacja: Toruń
Podłącze sie do tematu - czy gdzies w kujawsko-pomorskim jest jakiś spec który potrafi cos takiego wykonać sprawnie, estetycznie, i nie skasowac za to góry szelestów. Niestety jestem posiadaczem dwóch lewych dłoni w sprawach mechanicznych.
Dobrze by było, gdyby ten spec potrafił jeszcze sensownie zabespieczyć resztę wozu tak, aby woda nie dostała sie do np. kopółki rozdzielacza, czy przez bagnet do silnika, czy zabezpieczyć odpowietrzacze mostów. Wolę nie robić tego samemu - trochę szkoda byłoby mi silniczka, gdybym coś pokrecił.
Pozdrawiam
Dobrze by było, gdyby ten spec potrafił jeszcze sensownie zabespieczyć resztę wozu tak, aby woda nie dostała sie do np. kopółki rozdzielacza, czy przez bagnet do silnika, czy zabezpieczyć odpowietrzacze mostów. Wolę nie robić tego samemu - trochę szkoda byłoby mi silniczka, gdybym coś pokrecił.
Pozdrawiam
Orgi
To kiepskie żeś sobie auto wybrał. Nie wyobrazam sobie mieć uaza i być "nogą" z mechaniki.m.organisciak pisze:Podłącze sie do tematu - czy gdzies w kujawsko-pomorskim jest jakiś spec który potrafi cos takiego wykonać sprawnie, estetycznie, i nie skasowac za to góry szelestów. Niestety jestem posiadaczem dwóch lewych dłoni w sprawach mechanicznych.
Dobrze by było, gdyby ten spec potrafił jeszcze sensownie zabespieczyć resztę wozu tak, aby woda nie dostała sie do np. kopółki rozdzielacza, czy przez bagnet do silnika, czy zabezpieczyć odpowietrzacze mostów. Wolę nie robić tego samemu - trochę szkoda byłoby mi silniczka, gdybym coś pokrecił.
Pozdrawiam
Woda do uaza tak łatwo Ci się nie wleje

GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B
UAZ 469 B
- m.organisciak
-
- Posty: 233
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:57 pm
- Lokalizacja: Toruń
Raczej brodów powyzej 70 cm nie planuje - ale ostatnio przejechałem znaną mi dobrze "kałużę" bo nazwyanie tego czegoś zbiornikiem wodnym to mala przesada- powiedzmy mini stawik. I pojechałem bez większego zastanowienia - jakiez było moje zdziwienie gdy woda przelała się przez maskę a moc wyraźnie zaczeła spadac - na szczęście szybko znalazłem się na drugim brzegu. Tak więc nigdy nie wiadomo co kogo i gdzie podkusi - lepiej być zabezpieczonym i nie skorzystac...
Orgi
Że lubi zassać wody do filtra, to fakt i dobrze jest mieć snoorkel.
A jeżeli tak bardzo chcesz go zrobić odpornego na wodę to pamietaj o skrzyni i reduktorze. Tam też są odpowietrzniki i wodę może zassać.
Choć ja jestem zwolennikiem przeglądu auta po takich taplaniach i zmianach oleju. Będziesz wierzył w odpowietrzenia i nie wiadomo kiedy coś się posypie.
A jeżeli tak bardzo chcesz go zrobić odpornego na wodę to pamietaj o skrzyni i reduktorze. Tam też są odpowietrzniki i wodę może zassać.
Choć ja jestem zwolennikiem przeglądu auta po takich taplaniach i zmianach oleju. Będziesz wierzył w odpowietrzenia i nie wiadomo kiedy coś się posypie.
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B
UAZ 469 B
- m.organisciak
-
- Posty: 233
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:57 pm
- Lokalizacja: Toruń
dzięki - wiem pamiętam - był gdzies super poradnik co należy zabezpieczyć w UAZie w zalezności od głebokości brodzenia - jeszcze bagnet wchodzi w gre, kopółka rozdzielacza i chyba nawet specjalne przewody wysokiego napięcia mozna gdzieś dostać- dzięki za podpowiedź. w zeszłym roku na terenowiadzie wpakowałem się w bagno- niby nie brodziłem powyżej 70 cm - ale pracujacy wentylator zawalił mi caly silnik błotem i w penym momecie dostało sie błoto do gaźnika i była kupa - na szcęscie to UAZ więc po pobieznym wyczyszczeniu zaczoł ładnie działać na gazie a pod koniec dnie bez zarzutu równiez na benzynce


Orgi
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: pn kwie 14, 2008 9:19 am
Re: snorkel do uaza- silnik uaz orginał
Witaj, ja właśnie skończyłem mój snorkel złożony z kolana 72/67mm, rur alu 65mm, rur od Nubiry i filtra powietrza od Lanosa. Wszystko super szczelne i eleganckie. Może tylko cena jak nie ze szrotu. Jeżeli będziesz zainteresowany to wyślę Ci fotki.=KOSA= pisze:mam uaza z orginalnym silnikiem uazowym, potrzebuje kilku wskazówek, od moich doświadczonych kolegów-co do tego w jaki sposób zamontowac snorkel. w szczególności interesuje mnie wyjcie z gaznika....pozdrawiam i licze na konkretne informacje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość