Afgany

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Łobuz(UAZ469B)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 8:28 pm
Lokalizacja: Szczecin

Afgany

Post autor: Łobuz(UAZ469B) » ndz sie 31, 2008 9:16 pm

Witam, jestem tu nowy, niedawno kupiłem uaza na afganach. Moje pytanie brzmi czy uszczelniacz wału (przedni most) jest taki sam jak w zwykłych mostach, i ile oleju wchodzi do mostów?

Awatar użytkownika
Bogdan 4x4
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 7:49 pm
Lokalizacja: z podkarpackiej wioski

Post autor: Bogdan 4x4 » ndz sie 31, 2008 9:23 pm

Pytaj @Borman, on jest importerem i guru od tych mostów :D
Wsio można szto nie można, tolko z wolna i astarożna

Łobuz(UAZ469B)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 8:28 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Łobuz(UAZ469B) » pn wrz 01, 2008 10:59 am

Dzięki wielkie

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » pn wrz 01, 2008 11:24 am

Łobuz(UAZ469B) pisze:Dzięki wielkie
Ostatnio jak pytalem Bormana to bylo sucho jak w dupie u wielblada w temacie afganow :)

Cos sie zmienilo ? Bo bym zakupil komplecik...

Piotr

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: Doktor200 » pn wrz 01, 2008 9:44 pm

Łobuz(UAZ469B) pisze:Witam, jestem tu nowy, niedawno kupiłem uaza na afganach. Moje pytanie brzmi czy uszczelniacz wału (przedni most) jest taki sam jak w zwykłych mostach, i ile oleju wchodzi do mostów?
oleju lej az sie zacznie wylewac, a jak chcesz wymienic zimering jesli ci chodzi o walek atakujacy to porpostu odkrec flansze wydlub zimmering i na wzor cos dobierzesz w sklepie :)2
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr wrz 03, 2008 1:57 pm

jako że uaz poczuł mój pot ma pytanie takie z ciekawości

Czy w zwolnicach zębatki są zatopione w oleju, bo to by tłumaczyło czemu czasem sie leje lub poci ze sprzęgiełek??

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » śr wrz 03, 2008 5:29 pm

benes pisze:jako że uaz poczuł mój pot ma pytanie takie z ciekawości

Czy w zwolnicach zębatki są zatopione w oleju, bo to by tłumaczyło czemu czasem sie leje lub poci ze sprzęgiełek??
tak


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr wrz 03, 2008 6:32 pm

no to jeszcze zimeringi do wymiany...

Łobuz(UAZ469B)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 8:28 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Łobuz(UAZ469B) » śr wrz 03, 2008 9:01 pm

z jednej strony do wymiany :) w najbliższym czasie będe musiał coś dobrać, może ktoś poratować schematem budowy takich mostów?

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » ndz paź 19, 2008 6:26 pm

szukam informacji na tema przełożeń afganów
stadartowe (przynajmiej takie mam u siebie) wynosi 5,3 i troche

czy może słyszał ktoś o innych
a jesli tak to gdzie można nabyć wałek atakujący i koło tależowe o innym przełożeniu

interesuje mnie jak największe
powiecmy 6,5 czy coś w tym rodzaju

z góry dziękuje za wszelkie info

Awatar użytkownika
bolek4x4
 
 
Posty: 122
Rejestracja: śr sty 23, 2008 10:57 pm
Lokalizacja: bobrowice (ko krosna odrz)

Re: Afgany

Post autor: bolek4x4 » pn lut 16, 2009 4:55 pm

tak na chlopski rozum czym sie ruznia afgany od normalnych mostow?
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: Afgany

Post autor: Didymos » pn lut 16, 2009 6:25 pm

Na chłopski rozum to większym prześwitem i przełożeniem :)21
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
bolek4x4
 
 
Posty: 122
Rejestracja: śr sty 23, 2008 10:57 pm
Lokalizacja: bobrowice (ko krosna odrz)

Re: Afgany

Post autor: bolek4x4 » pn lut 16, 2009 6:37 pm

czyli sa lepsze a pasuja do zwyklego pod resory i stabilizatory ?
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Afgany

Post autor: Mag69 » pn lut 16, 2009 7:01 pm

bolek4x4 pisze:czyli sa lepsze a pasuja do zwyklego pod resory i stabilizatory ?

a, że tak zapytam...

jakie stabilizatory ??

:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
bolek4x4
 
 
Posty: 122
Rejestracja: śr sty 23, 2008 10:57 pm
Lokalizacja: bobrowice (ko krosna odrz)

Re: Afgany

Post autor: bolek4x4 » pn lut 16, 2009 7:11 pm

armatyzator czy stabilizator inni mowia tak i tak a pytanie jest nadal czy jak wyzuce mosty i wsadze afgany to beda pasowac bez problemu ?
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Afgany

Post autor: Mag69 » pn lut 16, 2009 7:18 pm

mosty są wymienne ,wyciągasz jeden, wkładasz drugi

:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
bolek4x4
 
 
Posty: 122
Rejestracja: śr sty 23, 2008 10:57 pm
Lokalizacja: bobrowice (ko krosna odrz)

Re: Afgany

Post autor: bolek4x4 » pn lut 16, 2009 7:23 pm

ok dzieki bardza warto wogule zakladac afgany duza jest roznica w terenie?
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Afgany

Post autor: carinus » pn lut 16, 2009 8:11 pm

bolek4x4 pisze:ok dzieki bardza warto wogule zakladac afgany duza jest roznica w terenie?
W terenie nie ma ale w przełożeniach na moście i prześwicie pod pojazdem to na pewno bedzie,tylko cena nie jest zbyt zachęcająca.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: mudder » śr lut 18, 2009 1:38 am

carinus pisze:
bolek4x4 pisze:ok dzieki bardza warto wogule zakladac afgany duza jest roznica w terenie?
W terenie nie ma ale w przełożeniach na moście i prześwicie pod pojazdem to na pewno bedzie,tylko cena nie jest zbyt zachęcająca.
w terenie jest różnica potężna więc nie wypowiadaj się jak nie przetestowałeś obydwu zwłaszcza w kombinacji skrzynia uaz i mosty afgany. prześwit i wytrzymałość od "oryginałów" znacznie lepsza. sprzęgiełka ciekną bo taki ich urok, uszczelniacze piat te same co w oryginale
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re:

Post autor: gebels » śr lut 18, 2009 12:54 pm

piotrek_uaz pisze:
Łobuz(UAZ469B) pisze:Dzięki wielkie
Ostatnio jak pytalem Bormana to bylo sucho jak w dupie u wielblada w temacie afganow :)

Cos sie zmienilo ? Bo bym zakupil komplecik...

Piotr

e tam sucho, niektórzy mają i mieć będą :)21
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
bolek4x4
 
 
Posty: 122
Rejestracja: śr sty 23, 2008 10:57 pm
Lokalizacja: bobrowice (ko krosna odrz)

Re: Afgany

Post autor: bolek4x4 » wt lut 24, 2009 8:14 pm

mam pytanie, a niechce zakladac nowego watku, czy jak mam wlaczony przedni most to musze miec zalaczony reduktor to znaczy czy przy zalanczaniu przodu musze rowniez zalaczac reduktor, czy cos mam zrypanego?
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.

Awatar użytkownika
morte36
 
 
Posty: 830
Rejestracja: pn lis 24, 2008 9:43 pm
Lokalizacja: Olsztyn / Szczytno / Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: morte36 » wt lut 24, 2009 8:35 pm

możesz jeździć na załączonym przednim moście bez załączonego reduktora ale nie dasz rady załączyć reduktor jeśli najpierw nie załączysz przedni most.
UAZ 31512-1990
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073

Awatar użytkownika
morte36
 
 
Posty: 830
Rejestracja: pn lis 24, 2008 9:43 pm
Lokalizacja: Olsztyn / Szczytno / Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: morte36 » wt lut 24, 2009 8:36 pm

aha i jeszcze przy załączonym przednim moście musisz mieć wkręcone sprzęgiełka w piastach przedniego mostu.
UAZ 31512-1990
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073

Awatar użytkownika
bolek4x4
 
 
Posty: 122
Rejestracja: śr sty 23, 2008 10:57 pm
Lokalizacja: bobrowice (ko krosna odrz)

Re: Afgany

Post autor: bolek4x4 » wt lut 24, 2009 9:01 pm

no wlasnie to czemu nie moge wlaczyc mostu najpierw przesowam wjche od mostu staje w polowie przesowam wajche od reduktora i dopiero do konca zalancza mi sie przod tak jak by to bylo zalezne od siebie , chyba musze przytym pogrzebac
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Re: Afgany

Post autor: GikroV » wt lut 24, 2009 9:27 pm

albo mylisz wajchy... albo spróbuj dołączyć przód przy toczeniu się samochodu (bez włączania redukcji) czasami tak jest że na postoju koła zębate są źle ustawione i ząb trafia na ząb - nie wbijesz, a wystarczy ruszyć samochodem i wejdzie
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość