Strona 1 z 1

Sczeźnie szybciutko ??

: pt kwie 16, 2004 9:01 am
autor: El Modzello
Zastanawiam sie czy to początek zgonu czy nie jeszt jeszcze tak źle: po sciągnięciu korka od oleju dmucha z silnika i to mocno, klawiatura jakiegoś nieciekawego koloru... ale nie dymi, panewki sie nie tłuką, cisnienie oleju w normie
:-?
ciekawe jak długo jeszcze pożyje :roll:

: pt kwie 16, 2004 9:03 am
autor: MOC
no objawy nieciekawe :roll:

zycie pokaze ile pozyje :)21

: pt kwie 16, 2004 9:03 am
autor: kpeugeot
no ze 3-5 tys km lub 300 roboczo godzin w terenie, :)21

a olej bierze:)

: pt kwie 16, 2004 9:03 am
autor: marcin-gaz
Wiara czyni cuda :)
Nalezy modły co dzień odczyniać i bedzie OK :)2

: pt kwie 16, 2004 9:04 am
autor: banan
zmierz ciśnienie to się dowiesz...

: pt kwie 16, 2004 9:05 am
autor: MOC
nalej mu tego cudenka motodoktora - niech sie dlugo nie meczy :)21

: pt kwie 16, 2004 9:07 am
autor: El Modzello
apetytu na olej większego nie ma...
3 kkm to roczek ekspolatacji, ale co mu dolega?
mechanik to zemnie jak z koziej dup.y raisentasz
:)21

: pt kwie 16, 2004 9:09 am
autor: MOC
odpowietrzenie skrzyni w porzadku :)5

: pt kwie 16, 2004 11:03 am
autor: Władek
El Modzello pisze: jak z koziej dup.y raisentasz
:)21

Czysta poezja!!! :lol: :lol: :lol:

: sob kwie 17, 2004 8:15 pm
autor: baton
cześć.w moim jak zaczoł dymić z korka wlewu oleju ,przyczyną były
pęknięte pierścienie.sprawdz wcześniej prowadnice zaworów na luzy boczne. Baton

: sob kwie 17, 2004 8:18 pm
autor: baton
cześć.w moim jak zaczoł dymić z korka wlewu oleju ,przyczyną były
pęknięte pierścienie.sprawdz wcześniej prowadnice zaworów na luzy boczne. Baton

: sob kwie 17, 2004 8:19 pm
autor: leszek
halo przecierz napisał że mu dmucha ale nie kopci skupcie się czasami :wink:
nic mu nie bedzie trzeba go w las wziąść i pognić czasami :wink:

: sob kwie 17, 2004 10:26 pm
autor: vandall1
No logicznie rzecz biorąc-baton ma rację:pęknięte pierścienie/albo super luzy na zamkach/dają przedmuchy /zmierz to ciśnienie wreszcie!/,a kopcić bedzie jak walnięte będą olejowe.A nie kombinował ktoś przy pierscieniach w rodzaju:nadwymiar bez szlifu?

Re: Sczeźnie szybciutko ??

: sob kwie 17, 2004 10:51 pm
autor: krzyś
El Modzello pisze:Zastanawiam sie czy to początek zgonu czy nie jeszt jeszcze tak źle: po sciągnięciu korka od oleju dmucha z silnika i to mocno, klawiatura jakiegoś nieciekawego koloru... ale nie dymi, panewki sie nie tłuką, cisnienie oleju w normie
:-?
ciekawe jak długo jeszcze pożyje :roll:
czeps sie baby lepiej a nie dobrego silnika.....

nie widziałem jeszcze silnika który na chodzie nie dmucha w korek oleju i nie widzialem "ciekawego koloru klawiatury"

całkiem normalne........ tłoki (jakbyś nie wiedział) nie tyklo spręzają mieszanke ale też powietrze pod sobą idac w dół,,a olejna klawiszach zawsze zosatwia osad....

idź se piwo kup .....jutro bedzie lepiej

: sob kwie 17, 2004 11:15 pm
autor: vandall1
:lol: :lol: :lol:
Jasne,że każdy dmucha-kiedyś nie zakręciłem korka wlewu,spadł i miałem całą komorę zarzyganą.Jest tylko kwestia jak mocno,na pewno po paru bronxach juz tak nie będzie walił,hehehehe

: pn kwie 26, 2004 10:31 am
autor: Jagoda
Jeżeli dmucha powietrzem, to sprawdź i ewentualnie przeczyść odpowietrzenie skrzyni korbowej - przedni dekiel po lewej stronie silnika (ten przed aparatem zapłonowym), jeżeli dmucha spalinami, to najprędzej pierścienie. Zmierz mu ciśnienie na garach i będziesz wiedzieć.

Re: Sczeźnie szybciutko ??

: pn kwie 26, 2004 10:50 am
autor: banan
krisi pisze:tłoki (jakbyś nie wiedział) nie tyklo spręzają mieszanke ale też powietrze pod sobą idac w dół
tylko, że w tym samym czasie inne idą do góry i ciśnienie się wyrównuje...dmuchanie z korka to nieszczelność na cylindrach...

Re: Sczeźnie szybciutko ??

: pn kwie 26, 2004 12:06 pm
autor: Artur
banan pisze:
krisi pisze:tłoki (jakbyś nie wiedział) nie tyklo spręzają mieszanke ale też powietrze pod sobą idac w dół
tylko, że w tym samym czasie inne idą do góry i ciśnienie się wyrównuje...dmuchanie z korka to nieszczelność na cylindrach...

A jak ma silnik dwa tłoki albo jeden :)21