2.7 td- ktoś wkładał?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

2.7 td- ktoś wkładał?

Post autor: paranoic_killer » ndz wrz 07, 2008 8:37 pm

Wiem wiem- temat diesli był wałkowany zylion razy, ale w mocno ograniczonym spectrum wariantów. Próbował ktoś włożyć 2.7 td z terrano? Pozbyłem się swojego uaza jakiś czas temu, ale jest opcja powrotu do uliana. Tym razem bogatszy o kilka doświadczeń chce włożyć tam solidnego turbodiesla (może ze skrzynią) i zmienić mosty. I tu olśnienie- 2.7 z terrano wszyscy chwalą jako całkiem niezawodny itp- tylko czy wejdzie i ile będzie z tym problemu? Mosty z parcha k160- chyba że ktoś ma lepsze rozwiązanie.
Poradźcie coś panowie- poza stwierdzeniem że oryginał jest najlepszy :lol:
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12630
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » ndz wrz 07, 2008 8:51 pm

jak wkładać to tylko ze skrzynią nissana, mosty jak już panienka woli tyle że grucha w k160 nie wypada tam gdzie wyjście z reduktora z terrano więc wał "troszkę" przekoszony będzie.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » ndz wrz 07, 2008 8:55 pm

Jakie mosty da się włożyć bez zbędnego motania (najlepiej żeby miały tarcze)? Kolejny wałkowany temat ale po zmianach na forum w archiwum nie można nic znaleźć..
Patent most tył z terrano i przód z k160 dałby radę?
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12630
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » ndz wrz 07, 2008 9:01 pm

zależy jaki budżet z tańszych k260 :)2
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » ndz wrz 07, 2008 9:07 pm

Hmmm czyli mosty z k260 bez bólu można podpasowac do 2.7td + skrzynia? Sytuacja się klaruje- jak dobrze pójdzie to trzeba bedzie szukać dawcy i przez zimę działać z przeróbkami.
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pn wrz 08, 2008 6:23 am

Ale sprawdź najpierw skrzynię bo z tego co pamiętam to przedni wał w terano wychodzi po stronie kierowcy.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pn wrz 08, 2008 9:46 am

To już jest naprawdę paranoja. Kup jakieś isuzu choćby. :-? Ja wiem - paliwo drogie a taki pomnik wiele go nie zużyje...

A co mi tam: maiłeś już uaza i tak naprawdę to na co liczysz - że tym razem będzie jeździło, czy że będzie tanio... ??
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » pn wrz 08, 2008 10:04 am

Grzegorz G. pisze:To już jest naprawdę paranoja. Kup jakieś isuzu choćby. :-? Ja wiem - paliwo drogie a taki pomnik wiele go nie zużyje...

A co mi tam: maiłeś już uaza i tak naprawdę to na co liczysz - że tym razem będzie jeździło, czy że będzie tanio... ??
Pewnie liczy na to, ze jak zmieni wszystko to bedzie mial calkiem zajebista fure :)

Jakas moda na uazy sie robi ... :)

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pn wrz 08, 2008 10:20 am

piotrek_uaz pisze: Pewnie liczy na to, ze jak zmieni wszystko to bedzie mial calkiem zajebista fure :)
To już ostatni raz - obiecuję ale: będzie miał pomnik !!


...i kłopot komu go wcisnąć :wink:
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » pn wrz 08, 2008 1:28 pm

Panowie- rozchodzi się o to że ma to byc uaz (imprezy integracyjne, zabawy w paintball itp itd dla firm), a chciałbym mieć z nim mniej problemów niż z oryginałem. I zauważcie że ani razu nie stwierdziłem ze ma być taniej. Po prostu wiem ile miałem problemu z poprzednim. Poza tym kilka osób z forum ma uazy ze zmienionymi flakami i jakoś jeżdżą, nawet wygrywają rajdy, więc nie mówcie mi że od razu wyjdzie pomnik. Chciałbym tylko żeby było solidniejsze i mniej awaryjne niż oryginał, a dodatkowo mam taką zachciankę żeby np auto hamowało. Wiem wiem- straszne wymagania, ale ja taki upierdliwy jestem.. :lol:
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pn wrz 08, 2008 1:34 pm

Jak obiecałem - milczę już... :wink:

i bez przesady - napiszcie mu już jak ten silnik ma zapodać :)2
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » śr wrz 17, 2008 3:02 pm

Tak jak Ci pisałem wcześniej terrano ma przedni wałek od strony kierowcy ( przynajmniej tak maja chłopaki w instrukcji w dziale nissana)
Musisz chyba poszukać innego dawcy .
Jak znajdziesz to daj znać na co padł wybór .
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » czw wrz 18, 2008 8:21 pm

Plotka głosi, że do motoru terrano pasuje skrzynia od vanette. Sam jakiś czas tamu myślałem o takiej zmocie tj. silnik terrano, skrzynia vanette, red. uaz, mosty 160/260 ale mi przeszło 8) po tym wszystkim wyszłoby coś jak 160-ka, którą już i tak mam :-? tylko wygląd bardziej klasyczny
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » czw wrz 18, 2008 8:33 pm

Może to głupie pytanie ale co to jest skrzynia
skrzynia vanette
??
Poza ty chodziło chyba o to żeby juz nie bawic sie z reduktorem tylko odrazu wsadzić silnik ze skrzynia w komplecie od terenówki ( biegi +reduktor)
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » czw wrz 18, 2008 8:45 pm

Taaa... ale w tym konkretnym przypadku, to wolałbym pobawić się z reduktorem niż obracać most, albo szukać pasujących mostów (i tak wybor jest niewielki).
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » czw wrz 18, 2008 8:57 pm

To i tak nie mało zabawy , najlepszy był by gotowiec na własciwa stronę do mostów uazowskich.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
toldi
 
 
Posty: 192
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna

Post autor: toldi » pt wrz 19, 2008 8:26 pm

do silnika terrano pasuje skrzynia od nissana pick-upa, ino ma trzy pierwsze biegi krótsze...
Daj mi siłę do walki z czym walczyć mogę i rozum, żebym nie walczył z czym walczyć nie powinienem...

Awatar użytkownika
TerenowyBizon
 
 
Posty: 146
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 2:08 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: TerenowyBizon » ndz wrz 21, 2008 10:44 am

witajcie

proponuje "nabój" od daihatsu rocky 2.8 TD

zestaw silnik ze skrzynką i reduktorem

do dorobienia wały tylko

do przeróbki dolna cześć ściany grodziowej

wchodzi pięknie, jeździ super

pozdro
lepszy silnik starszego typu - rozrząd na kołach
oj sie działo i jeszcze będzie

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pn wrz 22, 2008 6:08 am

witajcie

proponuje "nabój" od daihatsu rocky 2.8 TD

zestaw silnik ze skrzynką i reduktorem

do dorobienia wały tylko

do przeróbki dolna cześć ściany grodziowej

wchodzi pięknie, jeździ super

pozdro
lepszy silnik starszego typu - rozrząd na kołach
To się nazywa konkretna odpowiedź. :)2
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pn wrz 22, 2008 11:55 am

Aczkolwiek nasuwa się pytanie czy to z mostami uazowymi o większym przełożeniu będzie działać ??
Z tego co piszą w dziale rocky-ego to ma on przełożenia w mostach
3.363 To diesel
3.909 to Benzin
Ciekawe jak jest zestopniowana skrzynia do takich mostów i czy przy uazie da sie tym ruszyć z miejsca ??
Poza tym rocky ma przełożenie skrzyni biegów nie 1:1 ale 1:1,29 bodajże.
Jeżeli Terenowy Bizonie miałeś taką zmotę to byli byśmy wdzięczni za parę refleksji na ten temat. :)2
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Octavian
 
 
Posty: 222
Rejestracja: ndz maja 25, 2003 10:32 am
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: Octavian » pn wrz 22, 2008 7:57 pm

paranoic_killer pisze:Panowie- rozchodzi się o to że ma to byc uaz (imprezy integracyjne, zabawy w paintball itp itd dla firm), a chciałbym mieć z nim mniej problemów niż z oryginałem. I zauważcie że ani razu nie stwierdziłem ze ma być taniej. Po prostu wiem ile miałem problemu z poprzednim. Poza tym kilka osób z forum ma uazy ze zmienionymi flakami i jakoś jeżdżą, nawet wygrywają rajdy, więc nie mówcie mi że od razu wyjdzie pomnik. Chciałbym tylko żeby było solidniejsze i mniej awaryjne niż oryginał, a dodatkowo mam taką zachciankę żeby np auto hamowało. Wiem wiem- straszne wymagania, ale ja taki upierdliwy jestem.. :lol:
Jak chcesz mieć mniej problemów a mieć Uaza to oddaj auto do porządnego remontu do porządnej firmy lub człowieka. Autko wyremontują, poprawią fabrykę w granicach rozsądku dopieszczą i będziesz zadowolony. Jeszcze raz powtarzam oddaj auto do remontu w porządne ręce. Na forum znajdziesz kto robi porządnie. Co prawda wymaga to czasu i pieniędzy. W Twoim przypadku to tylko będzie czas. Prosty przykład: kto podczas remontu silnika sprawdza i robi osiowanie łożysk głównych pod wał korbowy, kto wyważa wał korbowy, kto sprawdza osiowość dziur pod tuleje cylindrowe ( tzw. zerowanie), kto sprawdza rozstawienie korb w wale co 180 stopni, kto sprawdza masę tłoków czy jest jednakowa w każdym cylindrze, itp. itd.
UAZ 469B 80'

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pn wrz 22, 2008 8:32 pm

cezii pisze:Aczkolwiek nasuwa się pytanie czy to z mostami uazowymi o większym przełożeniu będzie działać ??
Z tego co piszą w dziale rocky-ego to ma on przełożenia w mostach
3.363 To diesel
3.909 to Benzin
W połączeniu z kołami 33" i mostami 37/8 albo patrola powinno to robić :)2
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » wt wrz 23, 2008 6:49 am

Didymos
W połączeniu z kołami 33" i mostami 37/8 albo patrola powinno to robić
No tak ; rozmiarem kół mozna by trochę tę przepaść zniwelować tylko pytanie do jakiego rozmiaru przyjdzie się posunąć ?? Mam gdzieś przeliczenia to potem sprawdzę. Tylko co powiedzą na to uazowe mosty ? -każdy wie.
Ciekawe jak to chodzi w standardzie czyli na 31''-jedynkach.
Nie mówiąc już o przełożeniu 5,125 czy awganie 5.38.
Trzeba będzie chyba jednak porównać przełożenia na poszczególnych biegach w skrzyni.
Denerwujące jest również to że napęd cały czas idzie przez reduktor gdzie bieg drogowy ma 1,26 - oprócz większego spalania to nie widzę w tym sensu ale może się mylę .
Kiedyś suzuki miały podobne przełożenie ale z tymi małymi silnikami poniżej 1L.
Taki niepozorny samochodzik a taki skomplikowany . Na dodatek pnełmatyczne przełączanie napędu i reduktora :roll:
[/code]
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » wt wrz 23, 2008 8:17 pm

Fakt, że w połączeniu z afganami albo 5,125 to trochę lipa, ale przy szybszych mostach i dużych gumach ma to jednak zalety.
Co do pneumatyki, to na szczęście nie wszystki rakiety mają takie udziwnienia. Kumpel ma takiego, w którym napędy przełącza się normalnie - wajchą :)2 a nie jakimiś guziczkami :-?
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr wrz 24, 2008 6:25 am

Didymos pisze: W połączeniu z kołami 33" i mostami 37/8 albo patrola powinno to robić :)2
Wyjątkowo popieram :wink:
Grzechu_z_UAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości