Olej w przestawiaczu kąta wtrysku

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Olej w przestawiaczu kąta wtrysku

Post autor: szychu » czw wrz 18, 2008 10:02 am

Mam pytanie, potrzebuję dolać oleju do przestawiacza kąta wtrysku (andoria) i nie wiem ile, w instrukcji piszą 250ml, pod korek ma być tego oleju czy jest jakiś przelew ale nic nie znalazlem.

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Post autor: A.F. » czw wrz 18, 2008 10:42 am

Nie ma przelewu. Wlej 250ml i spoko.
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » czw wrz 18, 2008 11:00 am

pod korek? 250ml na pusty, a troche mam.

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Post autor: A.F. » czw wrz 18, 2008 11:27 am

Stary olej trzeba wylać, ofkors...
I wlać ćwiartkę nowego.
Nie jest pod korek, nawet nie widać dokąd sięga. Ale tak ma być.
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » czw wrz 18, 2008 11:29 am

to może mam dobrze, a z kąd wiadomo ze nie za mało??

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Post autor: A.F. » czw wrz 18, 2008 11:37 am

szychu pisze:to może mam dobrze, a z kąd wiadomo ze nie za mało??
Noooo....ja takiej instrukcji obsługi nie wymyśliłem :o
Ma być wlane 250 ml na pusto.
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » czw wrz 18, 2008 1:22 pm

a że tak spytam jak wylac? trzeba odkrecic razem z pompą?

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Post autor: A.F. » czw wrz 18, 2008 1:32 pm

szychu pisze:a że tak spytam jak wylac? trzeba odkrecic razem z pompą?
Tak samo, jak chcesz wlać :o
Cały czas mowa o oleju w przestawiaczu kąta wtrysku, a nie w pompie wtryskowej.
Po co ruszac pompę ?? Wystarczy, że obrócisz wałem korbowym tak, że stary olej się wyleje.
Nie kumam, w czym tu problem ?? :o
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » czw wrz 18, 2008 1:52 pm

to chyba nic oleju nie mam, bo odkrecam korek przy pracujacym silniku i nic sie nie ulewa,

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Post autor: A.F. » czw wrz 18, 2008 3:53 pm

szychu pisze:to chyba nic oleju nie mam, bo odkrecam korek przy pracujacym silniku i nic sie nie ulewa,
Tu masz rysunek:
http://img205.imageshack.us/my.php?image=044bz1.jpg
Nr8 - korek wlewu oleju do przestawiacza, nawet 2 są.
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » czw wrz 18, 2008 4:32 pm

Ok. teraz kumam. Dzięki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość