obudowa sprzęgla??
Moderator: Student
obudowa sprzęgla??
Witam. Mam problem a mainowicie pękła mi w uazie górna obudowa sprzęgłai , kołazamachowego problem tkwi w tym iż niemogę zdjąc jej niestety blokuje sie na kole zamachowym a zeby wyszły wszystkie szpilki to trzeba by jeszcze jakieś 5mm próbowałem je wykręcac ale okazało sie że z jednej strony z zewnątrz szpilki maja drobny gwint a z drugiej(w obudowie) mają gruby gwint i mają większą średnicę i niemożna ich wydostac z otworów w silniku jak to można wyjąc? co odkręcic ,rozebrac??
- GikroV
-
- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Re: obudowa sprzęgla??
Ok, już wiesz jak wymienić, ale zanim zamontujesz nową pomyśl dlaczego tamta pękła... Szkoda żeby nową ten sam los spotkałmotkka pisze:... pękła mi w uazie górna obudowa sprzęgła...

UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)
[quote="Rafał D"]
inaczej się nie da... jedna śruba jest specjalnie przesunięta na obwodzie.
Faktycznie oznaczenie oszczędzi czasem 4ech przymiarek
[/quot]
Rafał mylisz się... może w nowszych silnikach się nie da.. u mie sie dało i to bez problemu... ja zamontowałem żle i silnik dostawał takich wibracji że nie dało się jechac przy wyższych obrotach
ot ruska technika
inaczej się nie da... jedna śruba jest specjalnie przesunięta na obwodzie.
Faktycznie oznaczenie oszczędzi czasem 4ech przymiarek

Rafał mylisz się... może w nowszych silnikach się nie da.. u mie sie dało i to bez problemu... ja zamontowałem żle i silnik dostawał takich wibracji że nie dało się jechac przy wyższych obrotach

ot ruska technika
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
no cóż.... opieram swoje sądy na przykładzie swojego pojazdu - widać może być różnie. To by jednak oznaczało, że koło jest "parowane" z wałem a w to nie chce mi się wierzyć. W oryginale parą są koło i docisk i to wynika z ozanaczeń na obu częściach. Ja przy okazji remontu wyważyłem wał z kołem. Wtedy wyszło na jaw, że docisk jest tak przekoszony, że całość staje się nie do wyważeniastef pisze:Rafał D pisze:
inaczej się nie da... jedna śruba jest specjalnie przesunięta na obwodzie.
Faktycznie oznaczenie oszczędzi czasem 4ech przymiarek[/quot]
Rafał mylisz się... może w nowszych silnikach się nie da.. u mie sie dało i to bez problemu... ja zamontowałem żle i silnik dostawał takich wibracji że nie dało się jechac przy wyższych obrotach
ot ruska technika

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości