wspomaganie kierownicy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

wspomaganie kierownicy

Post autor: szychu » czw paź 23, 2008 12:28 pm

1. Czy wspomaganie od poloneze nie bedzie zasłabe do uaza? mowa o komplecie pompa i przekadnia kierownicza, zbiorniczek?
2. Mam luzy na przednich kołach.Do jakiego momentu dokręcać nakrętkę dociskającą łożysko, ma ostać minimalny luz czy nie, oczywiście koło ma sie obracać to wiem ;)

Awatar użytkownika
Krees
 
 
Posty: 9393
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:56 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Krees » czw paź 23, 2008 12:58 pm

Jest taki moment, gdy nie ma już luzów, a koło kręci się lekko. To ten moment. :)21

A co do wspomagania, to niech ktoś inny... :wink:
A destiny - it's the rising sun

Zawodowo patrzę na ptaki :)21

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt paź 24, 2008 12:09 am

Punto ma elektryczne mniej motania :)25
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pt paź 24, 2008 8:27 am

wkrecasz mnie ?

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt paź 24, 2008 10:03 am

szychu pisze:wkrecasz mnie ?
Ależ skąd :o ja nigdy :)11
:)20
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pt paź 24, 2008 10:31 am

Oryginalna przekładnia świetnie pasuje do Uaza. A jak żal kasy to łożyskowane sworznie do zwrotnic.
Grzechu_z_UAZ

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pt paź 24, 2008 10:45 am

Wiem ze oryginal najlepej pasuje, ale moja jest bez wspomagania.
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 11:05 am przez szychu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pt paź 24, 2008 10:54 am

Domyślam się :wink:
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pt paź 24, 2008 10:57 am

Ale Ty chyba domyślasz się, że przekładnia poldka do trochę innych obciążeń projektowana była i jakie mogą wyniknąć z tego "komplikacje" w przyszłości. :-?
Grzechu_z_UAZ

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pt paź 24, 2008 11:06 am

Toteż dlatego pytam...
Może ktoś ma do oddania? ;)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt paź 24, 2008 12:31 pm

załóż sobie oryginalne wspomaganie do uaza
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz paź 26, 2008 3:03 pm

gri74 pisze:załóż sobie oryginalne wspomaganie do uaza
iiiiiii to jedyna słuszna rada :)2 wszystko inne to gówno oczywiście oprócz moczu :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » ndz paź 26, 2008 6:17 pm

a dlaczego tak drogo? orientuje sie ktoś ile komplet?

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » ndz paź 26, 2008 6:19 pm

Jak chcesz oszczędzić koniecznie to samą przekładnię bo pompę to i tak będziesz musiał dopasowywać. Do tego chodzą słuchy, że pompa potrafi się sypnąć, ale to chyba egzemplarz jakiś był trefny.
Grzechu_z_UAZ

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » ndz paź 26, 2008 7:25 pm

a sama przekladnia w oryginale ze wspomaganiem jaki koszt?

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » ndz paź 26, 2008 9:11 pm

w zalezności --- od 1/10 do 4/5 całego uaza :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pn paź 27, 2008 9:52 am

to u mnie tanio wyjdzie heheh

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » pn paź 27, 2008 12:00 pm

gri74 pisze:w zalezności --- od 1/10 do 4/5 całego uaza :lol:
No nie mow ze te orginalne wspomagania sa po 300 - z tego co pamietam ja placilem jakos wiecej :o :o

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn paź 27, 2008 12:05 pm

:lol: nigdzie nie napisałem ze 300 zł, niektórzy mają uazy droższe niz 3 tysiące :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pn paź 27, 2008 12:57 pm

jakby policzyć wszystkie naprawy to pewnie suma wyszlaby 2x większa niż warty...

Awatar użytkownika
lisiurski
 
 
Posty: 1125
Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lisiurski » pn paź 27, 2008 3:28 pm

każda zainwestowana złotówka w syfa optymistycznie licząc warta jest ok 30 gr :-?
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » pn paź 27, 2008 7:00 pm

lisiurski pisze:każda zainwestowana złotówka w syfa optymistycznie licząc warta jest ok 30 gr :-?
Ciekawe wyliczenie jednak trochę pesymistyczne.
A co do wspomagania to ja mam od BMW założone i całkiem fajnie się sprawuje. Nie znam jednak kosztów takiej przeróbki, bo tak już kupiłem moją zmotę

Awatar użytkownika
HAndy
 
 
Posty: 294
Rejestracja: czw lip 27, 2006 9:23 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: HAndy » pn paź 27, 2008 7:41 pm

Jak kupiłem UAZa to miałem kierownicę od malucha, teraz założyłem jakąś o wyraźnie większej średnicy i czuję jak bym miał wspomaganie :lol:
zielony UAZ 469(sprzedany),GAZ 69M,GAZ 69M prawie oryginał(GAZ-69/rsM1)

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » pn paź 27, 2008 7:57 pm

maciejmlynarz pisze: Ciekawe wyliczenie jednak trochę pesymistyczne.
A co do wspomagania to ja mam od BMW założone i całkiem fajnie się sprawuje. Nie znam jednak kosztów takiej przeróbki, bo tak już kupiłem moją zmotę
Można wiedzieć jak kolega ma rozwiązany problem z wąsem kierowniczym, ja właśnie planuje montaż sektora z bmw ale mam problem z wąsem ??

Awatar użytkownika
vena81
Posty: 401
Rejestracja: pn gru 03, 2007 3:33 pm
Lokalizacja: Olsztyn,Gdynia

Post autor: vena81 » pn paź 27, 2008 9:04 pm

ja polecam od merca beczki komplecik. Koszt niewielki a robi naprawdę dobrze. Wąs przeciąć po skosie i zespawać z uazowskim. (no chyba, że chcesz mieć mercedesowską końcówkę) :)
Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69 :)22

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość