jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » czw paź 23, 2008 12:28 pm
1. Czy wspomaganie od poloneze nie bedzie zasłabe do uaza? mowa o komplecie pompa i przekadnia kierownicza, zbiorniczek?
2. Mam luzy na przednich kołach.Do jakiego momentu dokręcać nakrętkę dociskającą łożysko, ma ostać minimalny luz czy nie, oczywiście koło ma sie obracać to wiem

-
Krees
-

- Posty: 9393
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:56 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Krees » czw paź 23, 2008 12:58 pm
Jest taki moment, gdy nie ma już luzów, a koło kręci się lekko. To ten moment.
A co do wspomagania, to niech ktoś inny...

A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pt paź 24, 2008 12:09 am
Punto ma elektryczne mniej motania

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pt paź 24, 2008 8:27 am
wkrecasz mnie ?
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pt paź 24, 2008 10:03 am
szychu pisze:wkrecasz mnie ?
Ależ skąd

ja nigdy

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » pt paź 24, 2008 10:31 am
Oryginalna przekładnia świetnie pasuje do Uaza. A jak żal kasy to łożyskowane sworznie do zwrotnic.
Grzechu_z_UAZ
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pt paź 24, 2008 10:45 am
Wiem ze oryginal najlepej pasuje, ale moja jest bez wspomagania.
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 11:05 am przez
szychu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » pt paź 24, 2008 10:54 am
Domyślam się

Grzechu_z_UAZ
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » pt paź 24, 2008 10:57 am
Ale Ty chyba domyślasz się, że przekładnia poldka do trochę innych obciążeń projektowana była i jakie mogą wyniknąć z tego "komplikacje" w przyszłości.

Grzechu_z_UAZ
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pt paź 24, 2008 11:06 am
Toteż dlatego pytam...
Może ktoś ma do oddania?

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pt paź 24, 2008 12:31 pm
załóż sobie oryginalne wspomaganie do uaza
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » ndz paź 26, 2008 3:03 pm
gri74 pisze:załóż sobie oryginalne wspomaganie do uaza
iiiiiii to jedyna słuszna rada

wszystko inne to gówno oczywiście oprócz moczu

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » ndz paź 26, 2008 6:17 pm
a dlaczego tak drogo? orientuje sie ktoś ile komplet?
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » ndz paź 26, 2008 6:19 pm
Jak chcesz oszczędzić koniecznie to samą przekładnię bo pompę to i tak będziesz musiał dopasowywać. Do tego chodzą słuchy, że pompa potrafi się sypnąć, ale to chyba egzemplarz jakiś był trefny.
Grzechu_z_UAZ
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » ndz paź 26, 2008 7:25 pm
a sama przekladnia w oryginale ze wspomaganiem jaki koszt?
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » ndz paź 26, 2008 9:11 pm
w zalezności --- od 1/10 do 4/5 całego uaza

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pn paź 27, 2008 9:52 am
to u mnie tanio wyjdzie heheh
-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » pn paź 27, 2008 12:00 pm
gri74 pisze:w zalezności --- od 1/10 do 4/5 całego uaza

No nie mow ze te orginalne wspomagania sa po 300 - z tego co pamietam ja placilem jakos wiecej

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pn paź 27, 2008 12:05 pm

nigdzie nie napisałem ze 300 zł, niektórzy mają uazy droższe niz 3 tysiące

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pn paź 27, 2008 12:57 pm
jakby policzyć wszystkie naprawy to pewnie suma wyszlaby 2x większa niż warty...
-
lisiurski
-

- Posty: 1125
- Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: lisiurski » pn paź 27, 2008 3:28 pm
każda zainwestowana złotówka w syfa optymistycznie licząc warta jest ok 30 gr

"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
-
maciejmlynarz

- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
Post
autor: maciejmlynarz » pn paź 27, 2008 7:00 pm
lisiurski pisze:każda zainwestowana złotówka w syfa optymistycznie licząc warta jest ok 30 gr

Ciekawe wyliczenie jednak trochę pesymistyczne.
A co do wspomagania to ja mam od BMW założone i całkiem fajnie się sprawuje. Nie znam jednak kosztów takiej przeróbki, bo tak już kupiłem moją zmotę
-
HAndy
-

- Posty: 294
- Rejestracja: czw lip 27, 2006 9:23 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: HAndy » pn paź 27, 2008 7:41 pm
Jak kupiłem UAZa to miałem kierownicę od malucha, teraz założyłem jakąś o wyraźnie większej średnicy i czuję jak bym miał wspomaganie

zielony UAZ 469(sprzedany),GAZ 69M,GAZ 69M prawie oryginał(GAZ-69/rsM1)
-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » pn paź 27, 2008 7:57 pm
maciejmlynarz pisze:
Ciekawe wyliczenie jednak trochę pesymistyczne.
A co do wspomagania to ja mam od BMW założone i całkiem fajnie się sprawuje. Nie znam jednak kosztów takiej przeróbki, bo tak już kupiłem moją zmotę
Można wiedzieć jak kolega ma rozwiązany problem z wąsem kierowniczym, ja właśnie planuje montaż sektora z bmw ale mam problem z wąsem

-
vena81

- Posty: 401
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 3:33 pm
- Lokalizacja: Olsztyn,Gdynia
Post
autor: vena81 » pn paź 27, 2008 9:04 pm
ja polecam od merca beczki komplecik. Koszt niewielki a robi naprawdę dobrze. Wąs przeciąć po skosie i zespawać z uazowskim. (no chyba, że chcesz mieć mercedesowską końcówkę)

Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość