Strona 1 z 3
wspomaganie kierownicy
: czw paź 23, 2008 12:28 pm
autor: szychu
1. Czy wspomaganie od poloneze nie bedzie zasłabe do uaza? mowa o komplecie pompa i przekadnia kierownicza, zbiorniczek?
2. Mam luzy na przednich kołach.Do jakiego momentu dokręcać nakrętkę dociskającą łożysko, ma ostać minimalny luz czy nie, oczywiście koło ma sie obracać to wiem

: czw paź 23, 2008 12:58 pm
autor: Krees
Jest taki moment, gdy nie ma już luzów, a koło kręci się lekko. To ten moment.
A co do wspomagania, to niech ktoś inny...

: pt paź 24, 2008 12:09 am
autor: klucz13
Punto ma elektryczne mniej motania

: pt paź 24, 2008 8:27 am
autor: szychu
wkrecasz mnie ?
: pt paź 24, 2008 10:03 am
autor: klucz13
szychu pisze:wkrecasz mnie ?
Ależ skąd

ja nigdy

: pt paź 24, 2008 10:31 am
autor: Grzegorz G.
Oryginalna przekładnia świetnie pasuje do Uaza. A jak żal kasy to łożyskowane sworznie do zwrotnic.
: pt paź 24, 2008 10:45 am
autor: szychu
Wiem ze oryginal najlepej pasuje, ale moja jest bez wspomagania.
: pt paź 24, 2008 10:54 am
autor: Grzegorz G.
Domyślam się

: pt paź 24, 2008 10:57 am
autor: Grzegorz G.
Ale Ty chyba domyślasz się, że przekładnia poldka do trochę innych obciążeń projektowana była i jakie mogą wyniknąć z tego "komplikacje" w przyszłości.

: pt paź 24, 2008 11:06 am
autor: szychu
Toteż dlatego pytam...
Może ktoś ma do oddania?

: pt paź 24, 2008 12:31 pm
autor: gri74
załóż sobie oryginalne wspomaganie do uaza
: ndz paź 26, 2008 3:03 pm
autor: klucz13
gri74 pisze:załóż sobie oryginalne wspomaganie do uaza
iiiiiii to jedyna słuszna rada

wszystko inne to gówno oczywiście oprócz moczu

: ndz paź 26, 2008 6:17 pm
autor: szychu
a dlaczego tak drogo? orientuje sie ktoś ile komplet?
: ndz paź 26, 2008 6:19 pm
autor: Grzegorz G.
Jak chcesz oszczędzić koniecznie to samą przekładnię bo pompę to i tak będziesz musiał dopasowywać. Do tego chodzą słuchy, że pompa potrafi się sypnąć, ale to chyba egzemplarz jakiś był trefny.
: ndz paź 26, 2008 7:25 pm
autor: szychu
a sama przekladnia w oryginale ze wspomaganiem jaki koszt?
: ndz paź 26, 2008 9:11 pm
autor: gri74
w zalezności --- od 1/10 do 4/5 całego uaza

: pn paź 27, 2008 9:52 am
autor: szychu
to u mnie tanio wyjdzie heheh
: pn paź 27, 2008 12:00 pm
autor: piotrek_uaz
gri74 pisze:w zalezności --- od 1/10 do 4/5 całego uaza

No nie mow ze te orginalne wspomagania sa po 300 - z tego co pamietam ja placilem jakos wiecej

: pn paź 27, 2008 12:05 pm
autor: gri74

nigdzie nie napisałem ze 300 zł, niektórzy mają uazy droższe niz 3 tysiące

: pn paź 27, 2008 12:57 pm
autor: szychu
jakby policzyć wszystkie naprawy to pewnie suma wyszlaby 2x większa niż warty...
: pn paź 27, 2008 3:28 pm
autor: lisiurski
każda zainwestowana złotówka w syfa optymistycznie licząc warta jest ok 30 gr

: pn paź 27, 2008 7:00 pm
autor: maciejmlynarz
lisiurski pisze:każda zainwestowana złotówka w syfa optymistycznie licząc warta jest ok 30 gr

Ciekawe wyliczenie jednak trochę pesymistyczne.
A co do wspomagania to ja mam od BMW założone i całkiem fajnie się sprawuje. Nie znam jednak kosztów takiej przeróbki, bo tak już kupiłem moją zmotę
: pn paź 27, 2008 7:41 pm
autor: HAndy
Jak kupiłem UAZa to miałem kierownicę od malucha, teraz założyłem jakąś o wyraźnie większej średnicy i czuję jak bym miał wspomaganie

: pn paź 27, 2008 7:57 pm
autor: UAZ Adventure
maciejmlynarz pisze:
Ciekawe wyliczenie jednak trochę pesymistyczne.
A co do wspomagania to ja mam od BMW założone i całkiem fajnie się sprawuje. Nie znam jednak kosztów takiej przeróbki, bo tak już kupiłem moją zmotę
Można wiedzieć jak kolega ma rozwiązany problem z wąsem kierowniczym, ja właśnie planuje montaż sektora z bmw ale mam problem z wąsem

: pn paź 27, 2008 9:04 pm
autor: vena81
ja polecam od merca beczki komplecik. Koszt niewielki a robi naprawdę dobrze. Wąs przeciąć po skosie i zespawać z uazowskim. (no chyba, że chcesz mieć mercedesowską końcówkę)
