zawór nagrzewnicy w kabinie
Moderator: Student
zawór nagrzewnicy w kabinie
Obieg wody przez nagrzewnicę jest włączany zaworem przy silniku. Czy nie dałoby się zrobić tak aby załączać z kabiny - czyli dać zawór zaraz przy nagrzewnicy? Czy ktoś motał coś takiego?
rybak
Re: zawór nagrzewnicy w kabinie
takuadam pisze:Obieg wody przez nagrzewnicę jest włączany zaworem przy silniku. Czy nie dałoby się zrobić tak aby załączać z kabiny - czyli dać zawór zaraz przy nagrzewnicy? Czy ktoś motał coś takiego?
wersja 1
przewód podający wodę z orginalnego kranika przedłużyć/założyć nowy - założyć zawór kulowy (castorama) zamocować tam gdzie nogi pilota i z zaworu poprowadzić wąż do nagrzewnicy
wersja 2
taki zawór uruchamiany linką (można zastosować linke od ssania lub żaluzji) zawór z żuka. podłączenie takie same jak wyżej
Ja mam wersję 1 robi, pilot oraz kierowca z kabiny może zamknąć i otworzyć
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
ja ma pod siedzeniem kierowcy podlaczona druga nagrzewnice z zuka, z orginalna jest połaczona w sposób szeregowy czyli z silnika wchodzi do nagrzewnicy orginalnej- wyjscie wchodzi na wejscie drugiej( i na tym wezu jest zawór) wyjscie z drugiej wchodzi na wyjscie do silnika WYJSCIE czyt. powrót. i jest luks,
zawór jest na podłodze pod nagrzewnicą orginalna, jak chcesz jutro wrzuce foto.

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
- GikroV
-
- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
A ja mam zamiar wstawić zaworek między nagrzewnicą a grodzią, chyba ?tłoczkowy? - o ile tak się nazywa, tak żeby był dostępny z kabiny...
Fakt, będzie trzeba się schylić żeby podregulować temp. w kabinie - ale nie ma tego złego ponieważ z takiej perspektywy pasażerka wygląda bardzo ciekawie
Fakt, będzie trzeba się schylić żeby podregulować temp. w kabinie - ale nie ma tego złego ponieważ z takiej perspektywy pasażerka wygląda bardzo ciekawie

UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)
ja kombinowałem z zaworem w kabinie i przyznam ze bez przedłużania i zrobienia dodatkowego otworu w grodzi to nie ma szans na założenie (zaworu w środku) i dałem sobie spokój. kupiłem zawór kulowy, z jeden i drugiej strony dałem przejściówki na wąż i super się sprawdza od 8 lat, ale niestety nadal zawór jest w komorze silnika.
fajny pomysł z linką ale mam zawór od lublina zastosowany w polonezie - bo mi już polonezowych nie chciało się zmieniać raz w roku... z zaworem od lublina jest jeszcze gorzej i z powrotem przeszedłem na zawór od poloneza... lipę robią teraz z tymi zaworami, albo to te płyny chłodnicze tak wykańczają uszczelnienia w tych zaworach.
ale zwykły zawór kulowy działa super w uazie.
fajny pomysł z linką ale mam zawór od lublina zastosowany w polonezie - bo mi już polonezowych nie chciało się zmieniać raz w roku... z zaworem od lublina jest jeszcze gorzej i z powrotem przeszedłem na zawór od poloneza... lipę robią teraz z tymi zaworami, albo to te płyny chłodnicze tak wykańczają uszczelnienia w tych zaworach.
ale zwykły zawór kulowy działa super w uazie.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
No to ja twierdzę inaczej:stef pisze:ja kombinowałem z zaworem w kabinie i przyznam ze bez przedłużania i zrobienia dodatkowego otworu w grodzi to nie ma szans na założenie (zaworu w środku).

Może sterowanie wyprowadziłem nie najlepiej ale krótką linkę miałem...

żaden otwór w grodzi nie jest potrzebny. Trzeba dorobić "pętlę" aby wpiąć zawór (rurki miedziane)
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
SORRY. faktycznie da się ale lutować miedziane rurki to juz wyższa szkoła jazdy... ale jasne tak też można i całkiem przyjemnie to wygląda poza tym zwiększyłeś sobie nagrzewniceRafał D pisze:No to ja twierdzę inaczej:stef pisze:ja kombinowałem z zaworem w kabinie i przyznam ze bez przedłużania i zrobienia dodatkowego otworu w grodzi to nie ma szans na założenie (zaworu w środku).
Może sterowanie wyprowadziłem nie najlepiej ale krótką linkę miałem...
żaden otwór w grodzi nie jest potrzebny. Trzeba dorobić "pętlę" aby wpiąć zawór (rurki miedziane)

Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość