UAZ 562
Moderator: Student
UAZ 562
Mam do kupienia UAZA 452 z oryginalnym przebiegiem 15.000 km. Stan fabryka. Cena 2.200 zł. Warto kupić tego blaszaka i zagazować? Czy też lepiej jakieś inne serce wstawić? A może dla samych napędów warto? Do tj pory stał w garażu i jest jak nówka (była straż poż.)
Ostatnio zmieniony pn lis 03, 2008 9:23 pm przez Rafal13, łącznie zmieniany 1 raz.
Szukam sobie auta w błoto (wszyscy zalecają samuraia bo lekki), ale 562 jechałem dwa lata temu na zlot zimowy do Darłowa. Był z silnikiem mb 240, jechał średnio 75-80 km/h, koleś miał nową tapicere na ścianach i suficie (skaja a pod nią jakiaś gąbka). W środku cieplutko jak w ulu i momentalnie całą krate piwa wypiliśmy.... I od tego momentu auto mi sie spodobało. Tak sobie myśle że głowice z wołgi założyć (100 koników) i dać lpg. A baba na 120% będzie sie drzeć......
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
U452 benzynowego miałem przez parę lat. Kawał Polski zjeździłem.
Na wyprawówkę OK.
Ale: benzyny poniżej 16l/100 km nie chciał palić.
Gazu ze 20/100 km weźmie, jak nic.
Cena instalacji gazowej to praktycznie to samo, co Andoria 4C90.
Ja bym Andorię montował + dodatkowe wygłuszenie silnika w kabinie
Na wyścigi może za wolny, ale w 10l ropy/100km się zmieści.
Na wyprawówkę OK.
Ale: benzyny poniżej 16l/100 km nie chciał palić.
Gazu ze 20/100 km weźmie, jak nic.
Cena instalacji gazowej to praktycznie to samo, co Andoria 4C90.
Ja bym Andorię montował + dodatkowe wygłuszenie silnika w kabinie

Na wyścigi może za wolny, ale w 10l ropy/100km się zmieści.
VW T4 syncro, 2.4D, long 

- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
W Azji jeżdżą tym non stop w naprawdę ciężkich warunkach. Ale nie zajeżdżonymi trupami po 20 użytkownikach w tym wojsko, energetyka itp. Przy czym oczywiście nie starają się zakatować na siłę: "Cisze jedziesz, dale budziesz
"
Ale faktem jest, że przebiegami "międzyremontowymi" Uaz się nie popisze. 100 tysiaków to całkowity max raczej.

Ale faktem jest, że przebiegami "międzyremontowymi" Uaz się nie popisze. 100 tysiaków to całkowity max raczej.
Grzechu_z_UAZ
nie, nie zdziwiłem się ...POLO pisze:zdziwiłbyś sie kolego uaz może być wyprawówka i to na kilkudziesieciotysieczne wypady tyle że nie dla wszystkich, jak widać niektórym nawet sie to w głowie nie mieścigri74 pisze:uaz wyprawówka![]()
wyprawa to nie 500 km po polsce
tylko taki uaz to jest ponad 20 tysięcy a nie truchło kupione za kilka stówek
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
zależy kogo może dla takiego eksperta w "promocji" to tak
Pisze na podstawie własnego doświadczenia, a na marginesie to kolega pisze że Uaz którego ma zamiak kupić jest w stanie idealnym i kosztować go bedzie 2200 PLN więc po co piszesz o jakiś "truchłach za kilka stówek" zresztą mniejsza z tym nie ma co kasztanić tematu

POJARKA III DID
UAZik 469 B -03.2013
RAFKA 4 I
PIP ZJ
UAZik 469 B -03.2013
RAFKA 4 I
PIP ZJ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość