Co moge ulepszyć w swoim uazie??
Moderator: Student
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Co moge ulepszyć w swoim uazie??
mam pytakno-co moge zmienić, żeby poprawić sprawność mojego uaza w terenie?? (jest już podniesiony, pozbawiony większości możliwych blac, ma wyciągarke i dobre gumki) z góry dziękuje
Re: Co moge ulepszyæ w swoim uazie??
pod woda jezdzi?Pawe³ Cybulski pisze:mam pytakno-co moge zmieniæ, ¿eby poprawiæ sprawno¶æ mojego uaza w terenie?? (jest ju¿ podniesiony, pozbawiony wiêkszo¶ci mo¿liwych blac, ma wyci±garke i dobre gumki) z góry dziêkuje

pol
HDJ80
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Re: Co moge ulepszyć w swoim uazie??
Poprawianie sprawności dotyczy tylko osiągów maszyny czy też chcesz poprawić np komfort jazdy i "imaaaż" autka?Paweł Cybulski pisze:mam pytakno-co moge zmienić, żeby poprawić sprawność mojego uaza w terenie?? (jest już podniesiony, pozbawiony większości możliwych blac, ma wyciągarke i dobre gumki) z góry dziękuje
Ja w terenie, w rozumieniu off-roadu nie bywam, ale jeżdżę po lesie w myśliwskich celach. Parę rzeczy sobie przerobiłem i jestem zadowolony. Jakie masz hamulce? Jaką masz szybę i wycieraczki (dolne,górne?)? Oświetlenie? Resory i amortyzatory (ramieniowe czy normalne)? Jaka nagrzewnica - typ? łopatę i lifta masz? a jeśli tak, to w jaki sposób go zamocowałeś? W czym wozisz inne klamoty? Dodatkowe wskaźniki? Wspomaganie kierownicy? Rodzaj instalacji elektrycznej i rodzaj bezpieczników (oryginalne czy zmodyfikowane)?
Oto kilka pytań, które mogą prowadzić do zmian, które w terenie mogą się przydać, jak sądzę!

Władek - Kraków
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
więc tak-słyszałem że od wspomagania w ciężkim terenie drążki się ukręcają, mam wyciągarke ale lifta mam na dwie śruby z tyłu łopatka jest wycieraczki górne, ale nie mam pomysłu ww czym inne rzeczy wozić, hamulce bembnowe ze wspomaganiem wskaźniki mam wszystkie możliwe ale bez obrotomierza (rozglądam się) amortyzatory mam orginalne, bezpieczniki zmienionne. No i jeszcze 2 halogeny z przodu i dwa na masce (obkręcane na bok i do przodu)
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
to pytanie bez końca...a zaczyna się zaczyna kończyć to spytaj mikołaja co zostało z jego "uaza"...ot tyle...ja się w pore obudziłem i dałem luz z moim gazikiem...poszedł do góry, dostał nowe opony, klatke i stop...czas na inne auto a nie przerabianie w nieskończoność...jeszcze może blokade na tył i wyciągarke dostanie i to rozsądna granica (moim skromnym zdaniem) - reszta to ćwiczyć siebie a nie sprzęt 

- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Panie Paweł! Nie bądź Pan taki zdziwiony! Tutaj niemal w każdym temacie tak jest....Paweł Cybulski pisze:No ale z tym pytaniem to jest dziwnie-np. automatyczne blokadki-jedni móówią że jedzie się o niebo lepiej, a inni że porażka i szkoda kasy.....

A na poważnie - sam blokady nie mam, różniste rzeczy "na temat" słyszałem. Zrób wszelkie inne unowocześnienia a jak Ci kasy zostanie - szarpnij się na blokadę sprawdziwszy wcześniej na Forum czy jakich njusów nie ma na ten temat!
Władek - Kraków
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
A czy ten "UAZ" chociaż raz jechał w terenie?
Słysząc, o tych wszystkich pseudo-ulepszeniach, to dochodzę do wniosku, że właściciel tegoż pojazdu ani razu nie pofatygował się żeby nim przejechać chociażby kałużę na asfalcie.
Wszelkie tzw ulepszenia UAZ-ów wynikają z doświadczeń ich kierowców i tego w jwkich warunkach Ich zawiodły:
jak się utopił - to zaraz montował filtr na dachu,
jak brakło mocy - to silnik do wymiany,
jak się mosty ukręciły - to wymianka na patrola,
resory połamały - patenty ze sprężynami,
jak za dużo palił - to albo gaz, albo gruźlik z MB, itd.
W zasadzie chyba nikt nie zaczynał tematu bez przejechania się swoim UAZ-em i stwierdzeniu, CO TAM JESZCZE MOŻNA W NIM SPIE...

Słysząc, o tych wszystkich pseudo-ulepszeniach, to dochodzę do wniosku, że właściciel tegoż pojazdu ani razu nie pofatygował się żeby nim przejechać chociażby kałużę na asfalcie.
Wszelkie tzw ulepszenia UAZ-ów wynikają z doświadczeń ich kierowców i tego w jwkich warunkach Ich zawiodły:
jak się utopił - to zaraz montował filtr na dachu,
jak brakło mocy - to silnik do wymiany,
jak się mosty ukręciły - to wymianka na patrola,
resory połamały - patenty ze sprężynami,
jak za dużo palił - to albo gaz, albo gruźlik z MB, itd.
W zasadzie chyba nikt nie zaczynał tematu bez przejechania się swoim UAZ-em i stwierdzeniu, CO TAM JESZCZE MOŻNA W NIM SPIE...

W razie jak by co, to 601-34-87-25
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość