podwyższenie uaza

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kalwar
 
 
Posty: 178
Rejestracja: wt mar 28, 2006 4:39 pm
Lokalizacja: Brzeziny

podwyższenie uaza

Post autor: kalwar » czw lis 27, 2008 4:10 pm

witam!!! szybkie pytanie: lepiej uaza podciąć ( chodzi o boki) czy założyć wyższe poduszki miedzy nadwoziem a ramą????

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » czw lis 27, 2008 4:15 pm

W celu ??
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
kalwar
 
 
Posty: 178
Rejestracja: wt mar 28, 2006 4:39 pm
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: kalwar » czw lis 27, 2008 4:34 pm

no... w celu go podniesienia. gdzie bym nie czytał to ludzie wspominają coś o podcince.

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » czw lis 27, 2008 4:55 pm

Możesz założyć bagażnik dachowy.. Będzie wtedy wyższy..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » czw lis 27, 2008 5:16 pm

kalwar pisze:no... w celu go podniesienia. gdzie bym nie czytał to ludzie wspominają coś o podcince.
Bo blachy gniją. :D Prześwit mu zwiększ a nie podcinaj.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw lis 27, 2008 5:48 pm

Balu-Balu pisze: Prześwit mu zwiększ a nie podcinaj.
Nie żebym się czepiał, ale prześwit to tylko większymi kolami lub zwolnicami powiększy.

Z mojej strony jak nie potrzebujesz zbiorników to tnij (zawsze mniej do gnicia i parę kilo lżejszy będzie). A jak chcesz większe koła wkładać to podnoś budę lub mosty zwolnicowe kup. Jak nie to podnoszenie odpuść bo i po co...?
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » czw lis 27, 2008 5:58 pm

jeszcze dobrze kolega nie pojeździł i już podwyższać ,ciąć po co? na lans pod remizę? w końcu nie będzie żadnego uaza oryginału tylko jakieś zamotane pokraki....które nie robią :)21 :)21

Awatar użytkownika
kalwar
 
 
Posty: 178
Rejestracja: wt mar 28, 2006 4:39 pm
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: kalwar » czw lis 27, 2008 6:48 pm

z tym że nie pojeździłem to bez przesady. to już mój drugi. pierwszy służył dwa lata i 3 silniki. nie raz i nie dwa Frontery i różne Wranglery z bagien wyciągał. czas na zmiany a ten póki stoi u blacharza może przejść jakieś przeróbki ale jak widze z tego co mówicie to nie ma co ingerowac w rosyjską myśl techniczna więc chyba odpuszcze cięcie.

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » czw lis 27, 2008 7:14 pm

podciąć zawsze możesz :)21

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » czw lis 27, 2008 9:12 pm

Podcinkę da się spokojnie zrobić w jeden dzień - sprawdzone, ale na dzielność terenową to to nie wpływa, to tylko sposób na pozbycie się zgnitych progów :)21 Jak nie planujesz opon większych jak 31" to kasę i czas poświęć na coś innego.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Re: podwyższenie uaza

Post autor: piotrek_uaz » pt lis 28, 2008 9:08 am

kalwar pisze:witam!!! szybkie pytanie: lepiej uaza podciąć ( chodzi o boki) czy założyć wyższe poduszki miedzy nadwoziem a ramą????
Zaloz wyzsze poduszki i podetnij nadwozie :)

Piotr
zmota sie mota :)
Długie pagiero osobówka :)

Awatar użytkownika
Marcin_75
Posty: 575
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 2:08 pm
Lokalizacja: Mazury
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin_75 » pt lis 28, 2008 11:43 am

IMHO trochę bez sensu ciąć dla samego cięcia. Progi są jedynym elementem trzymającym jako-taką sztywność budy, jak się je wytnie to szmata zostaje...

Fajnym patentem jest natomiast wywalenie oryginalnych progów i wstawienie zamiast nich profili stalowych (10x10 OIDP) - nie zrobi się tego w jeden dzień, wiąże się to ze skróceniem drzwi - ale jest pod co hi-lifta podstawić w razie W, można na tym się powiesić bez obawy wpadnięcia progów do środka, jest to ślizg na złośliwe drzewa (profile mogą 3-4 cm wystawać na bok) - jak się to z głową zrobi to efekt jest całkiem całkiem...
Pozdrawiam!
Marcin

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » pt lis 28, 2008 11:53 am

Marcin_75 pisze:IMHO trochę bez sensu ciąć dla samego cięcia. Progi są jedynym elementem trzymającym jako-taką sztywność budy, jak się je wytnie to szmata zostaje...

Fajnym patentem jest natomiast wywalenie oryginalnych progów i wstawienie zamiast nich profili stalowych (10x10 OIDP) - nie zrobi się tego w jeden dzień, wiąże się to ze skróceniem drzwi - ale jest pod co hi-lifta podstawić w razie W, można na tym się powiesić bez obawy wpadnięcia progów do środka, jest to ślizg na złośliwe drzewa (profile mogą 3-4 cm wystawać na bok) - jak się to z głową zrobi to efekt jest całkiem całkiem...
Ja wlasnie zamierzam taki patent zrobic. Chce wspawac profil 100x50. I do tego profila chce dac jeszcze rurke wystajaca na zewnatrz idaca na koncach pod katem - dzialajaca wlasnie jako slizg i jako podest dla pilota.

Piotr
zmota sie mota :)
Długie pagiero osobówka :)

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pt lis 28, 2008 12:10 pm

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pt lis 28, 2008 12:35 pm

ja tez tak mam tylko bez rurkow, wcale nie widac ze bylo cos motane, progi mi sie juz nie zaginaja :)2
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » pt lis 28, 2008 4:01 pm

profil 100x50 :o ładnie to wszystko ważyć będzie...
jeszcze jak to pisał Marcin_75 hi-lifta pod to podstawiać...
szczególnie jak będzie wklejony w błoto a karoseria mocowana w 12 miejscach....

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pt lis 28, 2008 4:13 pm

Kruk pisze:profil 100x50 :o ładnie to wszystko ważyć będzie...
jeszcze jak to pisał Marcin_75 hi-lifta pod to podstawiać...
szczególnie jak będzie wklejony w błoto a karoseria mocowana w 12 miejscach....
Ja nie podstawiam hi lifta pod te progi jak wklejony. Wtedy pod ramę z przodu lub z tyłu. Progi to do omijania drzew i asekuracji tak jak pisałem wcześniej.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » ndz lis 30, 2008 1:48 pm

http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50

http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50

najpierw podciełem, jeżdziłem bez baków na LPG, podnosłem budę założyłem baki troszkę wystają ale nie obijam sie tak jak kiedyś

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » ndz lis 30, 2008 2:01 pm

u mnie masakrycznie szybko zbiorniki paliwa sie weryfikowaly, a hi-liftem to podnosilem nawet za blotnik nad kolem i spokojnie dawalo rade gdy auto bylo po progi w blocie :lol:

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pn gru 01, 2008 7:36 am

Można też jak widać wmotać sobie między ramę a budę profile.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » pn gru 01, 2008 8:50 am

Mysle ze jak sie podetnie, to wieksza szansa otworzyc drzwi w glebokim blocie :)

Piotr
zmota sie mota :)
Długie pagiero osobówka :)

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » pn gru 01, 2008 10:53 am

piotrek_uaz pisze:Mysle ze jak sie podetnie, to wieksza szansa otworzyc drzwi w glebokim blocie :)

Piotr
Dla tego jeżdzę bez zanstawek. Zawsze mogę wyleźć oknem. A tak serio do tematu. Ja mam dłuższe uszy fo resorów (tak jużgo kupiłem) teraz mogę go troszkę wyżej klepnąć.

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pn gru 01, 2008 11:54 am

Drzwi drzwiami ale przy oryginalnych resorach to pare centymetrów więcej odstępu między kołem a błotnikiem by się przydało . Przy dużych wykrzyżach obciera jak cholera.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość