podwyższenie uaza
Moderator: Student
podwyższenie uaza
witam!!! szybkie pytanie: lepiej uaza podciąć ( chodzi o boki) czy założyć wyższe poduszki miedzy nadwoziem a ramą????
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Nie żebym się czepiał, ale prześwit to tylko większymi kolami lub zwolnicami powiększy.Balu-Balu pisze: Prześwit mu zwiększ a nie podcinaj.
Z mojej strony jak nie potrzebujesz zbiorników to tnij (zawsze mniej do gnicia i parę kilo lżejszy będzie). A jak chcesz większe koła wkładać to podnoś budę lub mosty zwolnicowe kup. Jak nie to podnoszenie odpuść bo i po co...?
Grzechu_z_UAZ
z tym że nie pojeździłem to bez przesady. to już mój drugi. pierwszy służył dwa lata i 3 silniki. nie raz i nie dwa Frontery i różne Wranglery z bagien wyciągał. czas na zmiany a ten póki stoi u blacharza może przejść jakieś przeróbki ale jak widze z tego co mówicie to nie ma co ingerowac w rosyjską myśl techniczna więc chyba odpuszcze cięcie.
Podcinkę da się spokojnie zrobić w jeden dzień - sprawdzone, ale na dzielność terenową to to nie wpływa, to tylko sposób na pozbycie się zgnitych progów
Jak nie planujesz opon większych jak 31" to kasę i czas poświęć na coś innego.

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Re: podwyższenie uaza
Zaloz wyzsze poduszki i podetnij nadwoziekalwar pisze:witam!!! szybkie pytanie: lepiej uaza podciąć ( chodzi o boki) czy założyć wyższe poduszki miedzy nadwoziem a ramą????

Piotr
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

Długie pagiero osobówka

IMHO trochę bez sensu ciąć dla samego cięcia. Progi są jedynym elementem trzymającym jako-taką sztywność budy, jak się je wytnie to szmata zostaje...
Fajnym patentem jest natomiast wywalenie oryginalnych progów i wstawienie zamiast nich profili stalowych (10x10 OIDP) - nie zrobi się tego w jeden dzień, wiąże się to ze skróceniem drzwi - ale jest pod co hi-lifta podstawić w razie W, można na tym się powiesić bez obawy wpadnięcia progów do środka, jest to ślizg na złośliwe drzewa (profile mogą 3-4 cm wystawać na bok) - jak się to z głową zrobi to efekt jest całkiem całkiem...
Fajnym patentem jest natomiast wywalenie oryginalnych progów i wstawienie zamiast nich profili stalowych (10x10 OIDP) - nie zrobi się tego w jeden dzień, wiąże się to ze skróceniem drzwi - ale jest pod co hi-lifta podstawić w razie W, można na tym się powiesić bez obawy wpadnięcia progów do środka, jest to ślizg na złośliwe drzewa (profile mogą 3-4 cm wystawać na bok) - jak się to z głową zrobi to efekt jest całkiem całkiem...
Pozdrawiam!
Marcin
Marcin
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Ja wlasnie zamierzam taki patent zrobic. Chce wspawac profil 100x50. I do tego profila chce dac jeszcze rurke wystajaca na zewnatrz idaca na koncach pod katem - dzialajaca wlasnie jako slizg i jako podest dla pilota.Marcin_75 pisze:IMHO trochę bez sensu ciąć dla samego cięcia. Progi są jedynym elementem trzymającym jako-taką sztywność budy, jak się je wytnie to szmata zostaje...
Fajnym patentem jest natomiast wywalenie oryginalnych progów i wstawienie zamiast nich profili stalowych (10x10 OIDP) - nie zrobi się tego w jeden dzień, wiąże się to ze skróceniem drzwi - ale jest pod co hi-lifta podstawić w razie W, można na tym się powiesić bez obawy wpadnięcia progów do środka, jest to ślizg na złośliwe drzewa (profile mogą 3-4 cm wystawać na bok) - jak się to z głową zrobi to efekt jest całkiem całkiem...
Piotr
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

Długie pagiero osobówka

Ja u siebie mam tak :
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/R ... 8789265010
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/R ... 0756469378
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/R ... 7275064674
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/R ... 6077887938
Warto zrobić. Przydatne przy mijaniu drzew i asekuracji.
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/R ... 8789265010
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/R ... 0756469378
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/R ... 7275064674
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/R ... 6077887938
Warto zrobić. Przydatne przy mijaniu drzew i asekuracji.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Ja nie podstawiam hi lifta pod te progi jak wklejony. Wtedy pod ramę z przodu lub z tyłu. Progi to do omijania drzew i asekuracji tak jak pisałem wcześniej.Kruk pisze:profil 100x50ładnie to wszystko ważyć będzie...
jeszcze jak to pisał Marcin_75 hi-lifta pod to podstawiać...
szczególnie jak będzie wklejony w błoto a karoseria mocowana w 12 miejscach....
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50
http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50
najpierw podciełem, jeżdziłem bez baków na LPG, podnosłem budę założyłem baki troszkę wystają ale nie obijam sie tak jak kiedyś
http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50
najpierw podciełem, jeżdziłem bez baków na LPG, podnosłem budę założyłem baki troszkę wystają ale nie obijam sie tak jak kiedyś
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
- maciejmlynarz
- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość