Fotki wspomagania!!!

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

zyjo
 
 
Posty: 132
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: chełmno

Fotki wspomagania!!!

Post autor: zyjo » czw lis 27, 2008 6:04 pm

Witam!
Ma ktoś może fotki oryginalnego wspomagania do Uaza, właśnie przymierzam się do zakupu chciałbym zobaczyć jak to wygląda.
Jeśli ktoś ma już takie wspomaganie, niech powie o jego wadach i zaletach.

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fotki wspomagania!!!

Post autor: Grzegorz G. » czw lis 27, 2008 7:41 pm

Nie ma co fotografować. Przekładnia w miejsce starej a pompę to każdy po swojemu mocuje. Warto żeby na oddzielnym pasku była. Wad nie wykryto poza plotkami, że pompa paść lubi, więc niktórzy inną pompę doradzają. Zalety - kierownica paluchów już nie łamie.
Ale to wszystko już było nie raz - warto trochę dział poczytać.
Grzechu_z_UAZ

zyjo
 
 
Posty: 132
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: chełmno

Post autor: zyjo » czw lis 27, 2008 9:20 pm

Szukałem,czytałem, lubię być pewny, że nie kupuje kota w worku dlatego prosiłem o fotki.
No a decyzja o wspomaganiu to właśnie ze względu na paluchy, trochę się do nich przywiązałem nie lobię jak są połamane.

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » pt lis 28, 2008 8:50 am

zyjo pisze:Szukałem,czytałem, lubię być pewny, że nie kupuje kota w worku dlatego prosiłem o fotki.
No a decyzja o wspomaganiu to właśnie ze względu na paluchy, trochę się do nich przywiązałem nie lobię jak są połamane.
Ja mam taki zestaw orginalny.

Generalnie dziala, jest ok. Pompa rano jak odpalam troche wyje, potem jej przechodzi. Podobno te pompy tak maja.

Ogolnie polecam.

Piotr
zmota sie mota :)
Długie pagiero osobówka :)

zyjo
 
 
Posty: 132
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: chełmno

Post autor: zyjo » sob lis 29, 2008 12:07 am

"
Ja mam taki zestaw orginalny.

Generalnie dziala, jest ok. Pompa rano jak odpalam troche wyje, potem jej przechodzi. Podobno te pompy tak maja.

Ogolnie polecam.

Piotr

Może zrobisz jakieś fotki tego wspomagania, dzisiaj byłem odpalić mojego uaza po trzech tygodniach. Przyjrzałem się komorze silnika i zastanawia mnie jedno, jak zmieścić tam drugie koło pasowe do napędu pompy?
Patrząc na komorę silnika widzę że już teraz śmigło wentylatora przechodzi kilka milimetrów obok koła pasowego umiejscowionego na wale, jeśli ma dołożyć drugie do napędu pompy to nastąpi kolizja( śmigło-koło lub śmigło pasek do pompy). wszystko jest bardzo blisko siebie.
Czy moje obawy są przesadne, może trzeba cofnąć chłodnice, lub wykonać inny manewr. Prosze o fotki komory silnika i porady co wy musieliście zrobić aby zainstalować oryginalne wspomaganie do uaza.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » sob lis 29, 2008 12:29 am

Kupując oryginalne wspomaganie do Uaza dostajesz w komplecie :

kolumnę,pompę wraz z kołem pasowym,pasek klinowy (dłuższy od oryginału),zbiorniczek na płyn do wspomagania,przewody olejowe i komplet drążków kierowniczych.
Wszystko pasuje,nic z niczym nie koliduje i nic nie trzeba przerabiać.


:)21
LJ 70

zyjo
 
 
Posty: 132
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: chełmno

Post autor: zyjo » sob lis 29, 2008 10:10 am

Czyli pompa wspomaganie jest na jednym wspólnym pasku wraz z alternatorem i pompą wodną?

Szukają w necie i na tym forum doszedłem do wniosku że osobne koło pasowe na wale (jedno za drugim) i dwa paski klinowe, i dlatego miałem te wątpliwości co do zmieszczenia wszystkiego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość