Czujnik ciśnienia oleju - foto pilnie potrzebne.
Moderator: Student
- kwkoniu
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:52 pm
- Lokalizacja: Bieszczady/Rzeszów
Czujnik ciśnienia oleju - foto pilnie potrzebne.
Witam, czy ktoś z Was dysponuje fotką umiejscowienia czujnika ciśnienia oleju (mały, od kontrolki) w silniku UAZa?
Nigdzie nie mogę go znaleźć, wisi tylko luźny przewód obok tego większego od wskaźnika ale nie mogę zlokalizować samego czujnika do kontrolki lub miejsca po nim.
Pozdrawiam!
Nigdzie nie mogę go znaleźć, wisi tylko luźny przewód obok tego większego od wskaźnika ale nie mogę zlokalizować samego czujnika do kontrolki lub miejsca po nim.
Pozdrawiam!
Coat of arms of NEPAL
469B/E39
469B/E39
Powinien być aluminiowy trójnik do którego z boku wkręcany jest czujnik od lampki ciśnienia oleju.
Trójnik ten mocowany jest do bloku silnika przez docisk większym czujnikiem - tym od zegara ciśnienia oleju.
Trójniki te często pękały z powodu zbyt silnego wkręcania małego czujnika.
Ale da się dorobić z trójnika do wody, gdyby był problem z kupieniem.
Trójnik ten mocowany jest do bloku silnika przez docisk większym czujnikiem - tym od zegara ciśnienia oleju.
Trójniki te często pękały z powodu zbyt silnego wkręcania małego czujnika.
Ale da się dorobić z trójnika do wody, gdyby był problem z kupieniem.
VW T4 syncro, 2.4D, long 

W moim Uazie było tak, jak pisałem wyżej.
Na schemacie z instrukcji wygląda to tak:
http://img70.imageshack.us/img70/7773/obrazfn7.jpg
- poz. 8 i 9.
Imho, ciśnienie do obu czujników powinno być mierzone raczej w tym samym miejscu.
Chociaż w tym przypadku to chyba bez znaczenia
Na schemacie z instrukcji wygląda to tak:
http://img70.imageshack.us/img70/7773/obrazfn7.jpg
- poz. 8 i 9.
Imho, ciśnienie do obu czujników powinno być mierzone raczej w tym samym miejscu.
Chociaż w tym przypadku to chyba bez znaczenia

VW T4 syncro, 2.4D, long 

to jak wtedy podłączyć chłodnicę oleju?? Schematy zawasze troszkę różnią się od rzeczywistości. Oba czujniki siedzą w tej sanej magistrali w oległości 4-5 cm więc dane do odczytu mają takie same.A.F. pisze:W moim Uazie było tak, jak pisałem wyżej.
Na schemacie z instrukcji wygląda to tak:
http://img70.imageshack.us/img70/7773/obrazfn7.jpg
- poz. 8 i 9.
Imho, ciśnienie do obu czujników powinno być mierzone raczej w tym samym miejscu.
Chociaż w tym przypadku to chyba bez znaczenia


twierdzę, że mam rację ale nie upieram się że nie można wymotać czegoś innego...
Może robili i tak i tak, dla zmylenia przeciwnika
Wg mnie czujniki ciśnienia, a zwłaszcza ten sygnalizujący ciśnienie awaryjne powinny być w najdalszym punkcie magistrali olejowej, jak najdalej od pompy.
A wlot do chłodnicy oleju właśnie w miejscu czujnika z górnego rysunku.
Ale - róbta, co chceta, dla mnie Uazy do już historia, choć mile wspominam

Wg mnie czujniki ciśnienia, a zwłaszcza ten sygnalizujący ciśnienie awaryjne powinny być w najdalszym punkcie magistrali olejowej, jak najdalej od pompy.
A wlot do chłodnicy oleju właśnie w miejscu czujnika z górnego rysunku.
Ale - róbta, co chceta, dla mnie Uazy do już historia, choć mile wspominam

VW T4 syncro, 2.4D, long 

- kwkoniu
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:52 pm
- Lokalizacja: Bieszczady/Rzeszów
Dziękuję za odzew! U mnie sytuacja ma się tak (odwołując się do fotki tej czarno-białej), że tam, gdzie na foto jest mały czujnik u mnie wkręcony jest duży a tam, gdzie na foto jest duży u mnie sterczy jakaś gwintowana przedłużka, pewnie jest to króciec do ew. chłodnicy oleju, której nie mam. Po wykręceniu tej przedłużki z bloku wystaje długa śruba.
No nic, mam teraz nieco jaśniejszy obraz tego, jak powinno to wyglądać.
Pozdrawiam!
No nic, mam teraz nieco jaśniejszy obraz tego, jak powinno to wyglądać.
Pozdrawiam!
Coat of arms of NEPAL
469B/E39
469B/E39
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość