blokada mostów UAZ

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
morte36

Kontaktowanie:

blokada mostów UAZ

Post autor: morte36 » sob lis 29, 2008 8:49 am

Witam mam pytanie bo jestem w tym temacie zielony. W oryginale uaz nie ma blokady mostów przez co trudniej mu wyjechać jak już utknie. Jak najprościej w uazie dorobić ten patent czy wymienić mosty z auta które je posiada czy może jest jakiś patent do przeróbki oryginalnych mostów uaza i jak wtedy wygląda blokowanie ich czy jakaś śruba w mostach czy dodatkowa dźwignia czy może automatycznie lub elektrycznie?

Awatar użytkownika
gri74

Post autor: gri74 » sob lis 29, 2008 8:53 am

:o jeżdzic jezdzić , a nie myslec o blokadach :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
morte36

Kontaktowanie:

Post autor: morte36 » sob lis 29, 2008 9:34 am

No i takie odpowiedzi mnie najbardziej ciśnienie podnoszą. heheh no nic może inni się wypowiedzą. Bo nie wiem czy to jest nabijanie postów czy co.

Ostatnio też się pytałem "co myslicie o ruskich oponach" no to oczywiście odpowiedź "wole nie wyśleć" hehehe ale to tak na marginesie.

Awatar użytkownika
TomaszRT

Post autor: TomaszRT » sob lis 29, 2008 9:40 am

Jak coś takiego Ci już ciśnienie podnosi to rozważ jeszcze raz czy na pewno chcesz uczestniczyć w tym forum...
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Bartmann
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » sob lis 29, 2008 10:08 am

Poprostu pouszasz tematy, które nawet ja widziałem zylion razy i jakbyś poszukał to juz dawno miałbys odpowiedź :)3
Jak pomyślę o uzytkownikach, którzy sa na tym forum dłużej ode mnie to dziwię się, że nie odpowiedzą czasem coś dosadniej :lol: :wink:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
morte36

Kontaktowanie:

Post autor: morte36 » sob lis 29, 2008 10:47 am