Ale mam tak:
Na liczniku 100, silnik prawie wyskakuje z ramy - na gpsie i metromierzu 80-85 na godzine.
Auto nie osiaga wlasciwie realnego 90

Czy jest szansa ze mam wolne mosty



Piotr
Moderator: Student
No właśniepiotrek_uaz pisze:Wiem ze moge sobie pokrecic kolami i wałem i policzyc. Piotr
piotrek_uaz pisze: Czy jest szansa ze mam wolne mosty??? Piotr
piotrek_uaz pisze:Czy kazdy UAZ tak ma ?![]()
Piotr
Tu nie chodzi o licznik, ale o to, ze 90 to maks tego samochodu, co mnie zaskoczylo po zamontowaniu gpsaGrzegorz G. pisze:Stary most to 5,125 nowy 4,625 zdaje się. To daje jakieś 11% takCzyli jak 100 na liczniku to jakieś 89 naprawdę. Do tego niedokładność licznika oczywiście.
Ale na wolnych mostach dawało się 100 osiągnąć i przekładnia licznika też była do nich dostosowana.
Pierwsza róznica: na wolnych zawsze ruszałem z dwójki na szybkich już nie bardzo się daje.
Grzegorz G. pisze:E tam, miałem wolne mosty - jeździłem 80 - teraz mam szybkie i też 80 jeżdżę. I jak pisałem - w razie czego do 33" jak znalazł. Chodzą słuchy, że szybkie mocniejsze, ale ja bym się upierał, że to od łożysk zależy. Jak łożyska ścisłe to i zęby całe.
To fakt - jeśli chodzi o mielenie mostu, ale jeśli chodzi o prędkości to niestety... na wolnych przy 100 to silnik z siebie wychodzi.Grzegorz G. pisze:E tam, miałem wolne mosty - jeździłem 80 - teraz mam szybkie i też 80 jeżdżę. I jak pisałem - w razie czego do 33" jak znalazł. Chodzą słuchy, że szybkie mocniejsze, ale ja bym się upierał, że to od łożysk zależy. Jak łożyska ścisłe to i zęby całe.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość