przelozenia w mostach

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

przelozenia w mostach

Post autor: piotrek_uaz » śr gru 03, 2008 11:10 am

Wiem ze moge sobie pokrecic kolami i wałem i policzyc.

Ale mam tak:
Na liczniku 100, silnik prawie wyskakuje z ramy - na gpsie i metromierzu 80-85 na godzine.
Auto nie osiaga wlasciwie realnego 90 :) Kola 31 cali, czyli standard.

Czy jest szansa ze mam wolne mosty ????? Czy kazdy UAZ tak ma ? :o :o

Piotr
zmota sie mota :)
Długie pagiero osobówka :)

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: przelozenia w mostach

Post autor: Grzegorz G. » śr gru 03, 2008 11:25 am

piotrek_uaz pisze:Wiem ze moge sobie pokrecic kolami i wałem i policzyc. Piotr
No właśnie :wink:
piotrek_uaz pisze: Czy jest szansa ze mam wolne mosty ????? Piotr

Jest :wink:
piotrek_uaz pisze:Czy kazdy UAZ tak ma ? :o :o Piotr

Nie 8)
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: przelozenia w mostach

Post autor: Grzegorz G. » śr gru 03, 2008 11:46 am

Stary most to 5,125 nowy 4,625 zdaje się. To daje jakieś 11% tak ?? Czyli jak 100 na liczniku to jakieś 89 naprawdę. Do tego niedokładność licznika oczywiście.
Ale na wolnych mostach dawało się 100 osiągnąć i przekładnia licznika też była do nich dostosowana.

Pierwsza róznica: na wolnych zawsze ruszałem z dwójki na szybkich już nie bardzo się daje.

Założ sobie 33" i git będzie :wink:
Ostatnio zmieniony śr gru 03, 2008 11:54 am przez Grzegorz G., łącznie zmieniany 1 raz.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Re: przelozenia w mostach

Post autor: piotrek_uaz » śr gru 03, 2008 11:53 am

Grzegorz G. pisze:Stary most to 5,125 nowy 4,625 zdaje się. To daje jakieś 11% tak ?? Czyli jak 100 na liczniku to jakieś 89 naprawdę. Do tego niedokładność licznika oczywiście.
Ale na wolnych mostach dawało się 100 osiągnąć i przekładnia licznika też była do nich dostosowana.

Pierwsza róznica: na wolnych zawsze ruszałem z dwójki na szybkich już nie bardzo się daje.
Tu nie chodzi o licznik, ale o to, ze 90 to maks tego samochodu, co mnie zaskoczylo po zamontowaniu gpsa :)

Piotr
zmota sie mota :)
Długie pagiero osobówka :)

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: przelozenia w mostach

Post autor: Grzegorz G. » śr gru 03, 2008 12:01 pm

Tak poważnie to styknie - powyżej 90 wszystko latać zaczyna - trzebaby było koła z błota czyścić, dbać o wyważenie wszystkiego itp. I jak pisałem - pewnie kiedyś i tak 33" dasz to się wyrówna.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pt gru 05, 2008 7:59 am

Problem dotyczy silnika. Kres jego możliwości i już . Uważaj żebyś przy takich próbach go nie przekręcił. Do tego szerokie lacze.
Dobrze zrobiony ( wyższy stopień sprężania ) oryginał na wolnych przełożeniach łapie 110 . Tylko że do takich szaleństw to trzeba najpierw nad zawieszonkiem popracować i mieć wolny pas startowy :wink:
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » sob gru 06, 2008 2:39 pm

Wszystko zależy po czym chcesz jeździć.
Bo jak używasz auta głownie do terenu i krótkich dojazdów to wolne mosty przy oryginalnym silniku dają duże większe możliwości w terenie, jednak jak już wyruszasz gdzieś dalej lub auta używasz częściej na asfaltach i szutrach to jednak szybkie most y są duuużo wygodniejsze... oczywiście wszystko przy oryginalnym silniczku.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » sob gru 06, 2008 7:52 pm

E tam, miałem wolne mosty - jeździłem 80 - teraz mam szybkie i też 80 jeżdżę. I jak pisałem - w razie czego do 33" jak znalazł. Chodzą słuchy, że szybkie mocniejsze, ale ja bym się upierał, że to od łożysk zależy. Jak łożyska ścisłe to i zęby całe. :wink:
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » sob gru 06, 2008 8:36 pm

Grzegorz G. pisze:E tam, miałem wolne mosty - jeździłem 80 - teraz mam szybkie i też 80 jeżdżę. I jak pisałem - w razie czego do 33" jak znalazł. Chodzą słuchy, że szybkie mocniejsze, ale ja bym się upierał, że to od łożysk zależy. Jak łożyska ścisłe to i zęby całe. :wink:
:)2
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » ndz gru 07, 2008 7:29 am

Grzegorz G. pisze:E tam, miałem wolne mosty - jeździłem 80 - teraz mam szybkie i też 80 jeżdżę. I jak pisałem - w razie czego do 33" jak znalazł. Chodzą słuchy, że szybkie mocniejsze, ale ja bym się upierał, że to od łożysk zależy. Jak łożyska ścisłe to i zęby całe. :wink:
To fakt - jeśli chodzi o mielenie mostu, ale jeśli chodzi o prędkości to niestety... na wolnych przy 100 to silnik z siebie wychodzi.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość