Alternatywne amortyzatory - czy warto?
Moderator: Student
Alternatywne amortyzatory - czy warto?
Zastanawiam się nad wymianą amortyzatorów (stare teleskopowe zaczynają ciec). Mam w związku z tym pytanie czy zastosowanie markowych amortyzatorów np. Bilstein, Koni itp ma sens w Uazie (dlatego wstawiam ten temat w forum Uazowym a nie technicznym). Eksploatacja terenowa ale nie extrem (amfibia). Czy zdecydowanie wyższy koszt takich amortyzatorów markowych będzie zauważalny w Uazie i czym się ew. będzie przejawiać?
rybak
Re: Alternatywne amortyzatory - czy warto?
Niczym poza świadomością że amortyzatory są więcej warte od reszty auta....uadam pisze:(...) Czy zdecydowanie wyższy koszt takich amortyzatorów markowych będzie zauważalny w Uazie i czym się ew. będzie przejawiać?

JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
GAZ 69M 1967r.
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Do normalnej jazdy nie warto sie silic na Bóg wie co. A patent z dwoma amorami z przodu jest sprawdzony i dobrze robi. Tylko trzeba zachować umiar z ilością piór w resorze.
Do gaziora rempstowego miałem wsadzone po 1 Bilsteinie na kółko i w porównaniu z "cywilnymi" amorami (nie pamietam, ale chyba miałem od Lublina), to poprostu kosmos! Po latach ścigania zacząłem nawet dojrzewać do myśli o dołożeniu jeszcze jednej pary Bilsteinów. ale póki co pomysł upadł z braku $...
Do gaziora rempstowego miałem wsadzone po 1 Bilsteinie na kółko i w porównaniu z "cywilnymi" amorami (nie pamietam, ale chyba miałem od Lublina), to poprostu kosmos! Po latach ścigania zacząłem nawet dojrzewać do myśli o dołożeniu jeszcze jednej pary Bilsteinów. ale póki co pomysł upadł z braku $...

Witam. Podepnę się troche do tematu. Na początek : jestem Siekiera z Elbląga. Stałem się ostatnio "szczęśliwym" posiadaczem Uaza. Auto jest w trakcie przebudowy pod rajdy. Mam do Was pytanko odnośnie amortyzatorów. Czy możecie polecić mi firmowe amortyzatory które będą miały większy skok od oryginalnych Uazawskich? Samochód będzie miał "mocno" zmodyfikowane zawieszenie i oryginalne mają za małe możliwości. Pozdrawiam serdecznie i czekam na odzew:)
OME, TrailMaster, Bilstein, Skyjacker, Koni i wieeele innych - podaj długosć i skok to ci dobiarą jakaś gazowkesiekiera pisze:Witam. Podepnę się troche do tematu. Na początek : jestem Siekiera z Elbląga. Stałem się ostatnio "szczęśliwym" posiadaczem Uaza. Auto jest w trakcie przebudowy pod rajdy. Mam do Was pytanko odnośnie amortyzatorów. Czy możecie polecić mi firmowe amortyzatory które będą miały większy skok od oryginalnych Uazawskich? Samochód będzie miał "mocno" zmodyfikowane zawieszenie i oryginalne mają za małe możliwości. Pozdrawiam serdecznie i czekam na odzew:)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
wicher honkerem na reduktorze 120 zapina ;D , co do stacji diagnostycznych to ci na piorach niewykarze dobrze, ja po podstawieniu patrolowskich mostow pojechalem na stacje diagnostyczna w celu zrobienia przegladu i mi wykazalo na komputerze ze mam sprawnosc przednich amorkow 80 procent, a to dziwne bo dopiero w tedy przypomnialem sobie ze w amoku zapomnialmich zalozycKrees pisze:Kto Ci rozwinie większą prędkość amfibią?Doktor200 pisze:etam poprostu wedlug mnie sa do dupy, pozakladaj 2 na kolo w tedy ok, bo inaczej uaz skacze jak pileczka na resorach przy wiekrzych predkosciach
![]()

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Doktor, a czy honker wichra pływa? Bo tej wersji jeszcze nie znam, nawet od autora... 
Poza tym, jak już wcześniej ustaliliśmy, kolega, który pytał, nie wybiera się na rempsty, więc twój argument jest lekko nietrafiony.
Idź sprawdź, czy ci się stożek nie skurczył po praniu

Poza tym, jak już wcześniej ustaliliśmy, kolega, który pytał, nie wybiera się na rempsty, więc twój argument jest lekko nietrafiony.
Idź sprawdź, czy ci się stożek nie skurczył po praniu

A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki
Zawodowo patrzę na ptaki

- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
hehe u mnie tez chyab przyszla pora na amory, wstawie orginalne i pewnie i bedzie siako tako, ale interesuja mnie tuleje do nich, na alledrogo sa bez tulei a pewno i te by sie przydalo wymienic
, gdzie takie cuś dostać??

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
[quote14="konrad1983nr1"]gdzie takie cuś dostać??[/quote14]
w sklepie motoryzacyjnym z czesciami do samochodow dostawczych lub osobowych.
bierzesz w dlon amortyzator,znasz srednice sruby, mowisz "poprosze tulejke do tego...
placisz
wychodzisz
montujesz
czy jesli czegos nie ma na allegro,to myslisz ze takie cos nie istnieje?
w sklepie motoryzacyjnym z czesciami do samochodow dostawczych lub osobowych.
bierzesz w dlon amortyzator,znasz srednice sruby, mowisz "poprosze tulejke do tego...
placisz
wychodzisz
montujesz
czy jesli czegos nie ma na allegro,to myslisz ze takie cos nie istnieje?

- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości