Strona 1 z 1
Most
: śr maja 26, 2004 10:15 pm
autor: Kewałs
Witam na gwałt potrzebuje mostu tylnego od uaza Może ktosik ma albo wie kto może mieć takowy na sprzedaż bo jakoś jak potrzebuje to nie moge nigdzie znaleść I fajnie by było żeby to było gdziesik w zachodniej stronie naszego państewka

: śr maja 26, 2004 10:30 pm
autor: wupasek
podstawowa sprawa to jakie przelozenie ma ten most miec, bo o ile sie dobrze orientuje byly co najmniej dwa rodzaje
: śr maja 26, 2004 10:44 pm
autor: Kewałs
Wolałbym ten szybszy ale zadowole sie obojętnie jakim byle by był w przyzwoitym stanie
: śr maja 26, 2004 11:22 pm
autor: RudeBoy
A nie wolalbys mostu z takim przelozeniem jak masz w przednim moscie?
: śr maja 26, 2004 11:25 pm
autor: Kewałs
to też ale docelowo będą patrolowskie a narazie musze sie jakoś ratować bo mam żukowki i "zostaje" jakieś 50 m za samochodem wiec potrzebuje jakikolwiek byleby był uazowski (patrz: mocniejszy i trwalszy)
: śr maja 26, 2004 11:27 pm
autor: wupasek
RudeBoy pisze:A nie wolalbys mostu z takim przelozeniem jak masz w przednim moscie?
no przydaloby sie miec oba takie same

chyba ze
napewno nie bedzie wlaczany przod
: śr maja 26, 2004 11:31 pm
autor: wupasek
Kewałs pisze:to też ale docelowo będą patrolowskie a narazie musze sie jakoś ratować bo mam żukowki i "zostaje" jakieś 50 m za samochodem wiec potrzebuje jakikolwiek byleby był uazowski (patrz: mocniejszy i trwalszy)
skoro docelowo maja byc patrolowe to moze nie warto zmieniac, zalezy kiedy masz zamiar te patrole wsadzac, jesli za jakies pol roku, a teraz nie bedziesz jezdzic w terenie to na twoim miejscu jezdzilbym na zukowskim
ja tak troche jezdzilem i nie bylo problemow
: czw maja 27, 2004 12:02 am
autor: Kewałs
sęk w tym ze jeżdze raczej tylko w terenie

: czw maja 27, 2004 7:12 am
autor: Killer17
wupasek pisze:
no przydaloby sie miec oba takie same

chyba ze
napewno nie bedzie wlaczany przod
Tak z ciekawosci spytam co bedzie jak bedą dwa inne
Co poleci najszybciej

: czw maja 27, 2004 7:34 am
autor: romanowicz_z3 car469b
Killer17 pisze:wupasek pisze:
no przydaloby sie miec oba takie same

chyba ze
napewno nie bedzie wlaczany przod
Tak z ciekawosci spytam co bedzie jak bedą dwa inne
Co poleci najszybciej

w terenie nie szkodzi, jak na asfalcie to będzie dup - a czego? przyjmuje zakłady
3:1 reduktor
: czw maja 27, 2004 7:35 am
autor: romanowicz_z3 car469b
chyba że będziesz wykręcał sprzęgiełka na asfalcie to luzik - i nic nie wybuchnie

: czw maja 27, 2004 10:12 am
autor: Artur
Jeżeli koleś ma most od żuka to ma wolne przełożenia czyli 5.125 a nie zdaje sobie sprawy co bedzie jeżeli założy 4.6 . Musi szukać starego mostu co ma uchwyty na amory ramieniowe.
: czw maja 27, 2004 12:22 pm
autor: Wojtek_K
nawet w terenie dwa rózne mosty sa do d...
bo zawsze ten wolniejszy cie hamuje, czyli szybszy jest obciązony
: czw maja 27, 2004 1:09 pm
autor: Slawquu
ja jak kupiłem swojego w zimie, to z tyłu miał szybszy a z przodu wolniejszy...na sliskim lepiej było jechac, bez przedniego, bo nie rzucało tyłem wtedy...i generalnie jest kicha jak sa rozne...
: pt maja 28, 2004 7:27 am
autor: Artur
Slawquu pisze:ja jak kupiłem swojego w zimie, to z tyłu miał szybszy a z przodu wolniejszy...na sliskim lepiej było jechac, bez przedniego, bo nie rzucało tyłem wtedy...i generalnie jest kicha jak sa rozne...
A kto potem gałke od przedniego wyrwie

i czym

: sob maja 29, 2004 4:47 pm
autor: Killer17
Takie pytanko na marginesie (bo nigdzie tego nie znalazłem)
czy warto koła wyważać ,jeśli samochód jest używany prawie wyłoncznie
w terenie

: sob maja 29, 2004 5:00 pm
autor: vandall1
Nie warto.Niektóre nalewki to w ogóle się nie dają wyważyć.