Czy ktoś robił V i VI szlif wału ? czy to ma sens ?
Moderator: Student
Czy ktoś robił V i VI szlif wału ? czy to ma sens ?
Koledzy, czy ktoś z Was robił 5 i 6 szlif wału ? można kupic takie panewki, ale po pierwsze - czy wał na takiej głębokości ma jeszcze odpowiednio wysoką twardośc ? po drugie - czy to się nie urwie ? po trzecie - jak to będzie długo chodziło ? zrobiłem 4 szlif i wał chyba jest już miękki, bo po przebiegu ok. 30.000km jest ciśnienie na gorącym ok. 1atm. Nie ma śladów zatarcia na panewkach i wale, olej często wymieniany, gęsty.
http://www.7fly.pl Ekstremalne loty widokowe
Re: Czy ktoś robił V i VI szlif wału ? czy to ma sens ?
Nie sugeruj się tylko niskim ciśnieniem oleju.Jezeli olej jest kiepskiej klasy to po nagrzaniu robi się płynny jak woda i ciśnienia nie będzie.Sprawdz luzy na panewkach ale jak nie masz klepania to chyba nie ma sensu ruszać.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Re: Czy ktoś robił V i VI szlif wału ? czy to ma sens ?
racja, tylko jeśli już na wolnych obrotach mruga lampka, to spada poniżej 0,5 atm. zastanawiam się co zrobic - szlifowac głebiej, czy kupic nowy wał. sama wymiana panewek nic nie da, bo jeśli wał ma owal (nawet mały) to zaraz będzie to samo.
http://www.7fly.pl Ekstremalne loty widokowe
Re: Czy ktoś robił V i VI szlif wału ? czy to ma sens ?
Zostaw wał w spokoju, poszukaj źródła spadku ciśnienia. W silniku masz conajmniej kilka punktów gdzie się traci ciśnienie. Zacznij od pompy.
UAZ 469B 80'
Re: Czy ktoś robił V i VI szlif wału ? czy to ma sens ?
wałek rozrządu ...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Re: Czy ktoś robił V i VI szlif wału ? czy to ma sens ?
jezeli wał juz jest po tylu szlifach to pytanie kiedy był robiony wałek rozrzadu i panewki wałka i kiedy była pompa oleju wymieniana .gri74 pisze:wałek rozrządu ...
panewki na szlif V VI są dostępne
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Re: Czy ktoś robił V i VI szlif wału ? czy to ma sens ?
Jak się papraki dobrały to drugi szlif a rozmiar szósty



Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: Czy ktoś robił V i VI szlif wału ? czy to ma sens ?
paprak to miał przede mną tego uaza i tak dojechał wał że trzeba było z 2 na 4 szlif przejśc. Jak przyłożyłem do wału lancę z karchera to po chwili wyskoczył z niego zbity i twardy kawał brudu który zakorkował olej do części panewek. gdy wał był w silniku nie miało to szans wyjśc.
http://www.7fly.pl Ekstremalne loty widokowe
Re: Czy ktoś robił V i VI szlif wału ? czy to ma sens ?
niestety olej stosowany uaz-ach był taki anie inny jak robiłem remont silnika to tez wyskrobywałem syf z wału
szukaj braku ciśnienia na wałku rozrządu



Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość